Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové vlaky z Liberce do Německa pojedou až stovkou, přibrzdí v Polsku

Nové moderní vlakové soupravy se budou již od prosince řítit mezi Libercem a Hrádkem nad Nisou až stokilometrovou rychlostí. Vlak bude dál pokračovat přes Německo až do Varnsdorfu. Problémem zůstává špatný stav krátkého úseku tratě na polském území. Na něm se bude muset jet pomaleji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Von der Tann

Německé vlaky

se vracejí do Sudet :-P

A pokus se Poláci neumějí starat o tu enklávu kolem Reichenau/Bogatnia, tak proč ji radši Němcům nevrátí??

0/0
11.9.2010 20:16

pakeeto

Re: Německé vlaky

zjisti si, co znamena enklava. o ty koleje by se meli spis starat cr a nemecko, pro polsko je to trat, ktera vede odnikud nikam a neni napojena ani na polskou sit

0/0
12.9.2010 9:15

Von der Tann

Re: Německé vlaky

Znova opakuju - pro méně chápavé: pokud se Poláci nechtějí starat o ten bohem opuštěný kus země, který omylem získali včetně infrastruktury tak ať ho vrátí buď Němcům/do roku 1945 jejich nebo aspoň nám/kdysi nám Lužice taky patřila...:-P

0/0
12.9.2010 12:19

Klokan s tyčí

Re: Německé vlaky

Jelikož Turow vyrábí více než 10% polské elektřiny, tak Poláci Bogatyňsko určitě nepustí.

0/0
14.9.2010 15:16

Klokan s tyčí

Re: Německé vlaky

ČR a Německo by se rádi starali, ale Poláci je tam nepustí.

0/0
14.9.2010 15:15

primorsko-fans

poláci bojkotují všechno česko-polsko-německé

nejen kus týhle železniční trati, pomyslné vidle házejí i do vybudování rychlostní silnici liberec-zittau, kde až trapným způsobem blokují výstavbu části trati vedoucí přes jejich území. přitom je to naprosto nepochopitelné, pomohlo by to i polsku, ne jenom čechům a němčourům. a nikdo - ani na straně libereckého kraje, ani německého saska, s tím nehne. holt polsko :((

jinak chválím autora, zajímavý článek obsahující všechny potřebné informace

0/0
10.9.2010 13:43

Muf007

Zastávka pro Géčko a spol.

Pokud půjde o zastávku co obslouží Géčko a spol bude třeba chodníků neb průmyslová zóna s někým jako jje pěšák naprosto nepočítá a dojít po svých od krámu ke krámu je horor. Tedy pokud to nechci pořádně obejít po silnicích. Druhá věc proč jen zastávka na trati z Hrádku. Frýdlantští nemají nárok vystoupit dřív a musí až na Hauptbanhof? :-P

0/0
10.9.2010 8:38

jamil1

Re: Zastávka pro Géčko a spol.

je tam jasne napsano, ze tato zastavka by slouzila jak hradecke, tak frydlantske trati ...

0/0
10.9.2010 12:19

Muf007

Re: Zastávka pro Géčko a spol.

OK neumím číst. Pro Frýdl. jen dobře. Nicméně na tom, že zóna Sever a stavby v ní s žádnými pěšáky nepočítají, trvám. Nejsou tam chodníky propojující objekty mezi sebou. Jsem zvědav komu se budou chtít stavět. ;-D Ale, pokud k vlakům bude přijíždět bus, dá se to obejít

0/0
14.9.2010 8:45

;-)

Stovka

Všichni se tu pohoršují nad tím, že stovka přece není žádná závratná rychlost......samozřejmě, na moderních tratích jako TGV, shinkansen nebo maglev není, ale v české realitě, kde na řadě úseků je rychlost o mezena na 15km, kde průměrná rychlost osobního vlaku je kolem 30km/h, rychlíku kolem 50km/h, EC jezdí 90-110 km/h a chloubou železnic jsou Pendolína, která sice umí jet hodně přes 200, ale smí jen maximálně 160 a  jezdí podle jízdního řádu shodného s EC,  tak na regionální trati jde o docela dobrou rychlost.

0/0
9.9.2010 17:12

Klokan s tyčí

stovka už dávno

Před povodněmi se tam stovkou už jezdilo, minimálně rok, to není žádná novinka.

0/0
9.9.2010 16:58

;-)

Držím palce

Snad se jednou dočkáme konkurence a zlepšení služeb na českých tratích. Věřím, že to "obyčejným lidem" ukáže, že věci se dají dělat i jinak, než jak to dělají ČD.

0/0
9.9.2010 13:13

Rokba

Řítit....

Ježišikriste...že se něco řítí to je snad už horší klišé, než Město pod Ještědem přikryla paní Zima bílou peřinou;-D

0/0
9.9.2010 12:49

arniie

ČD

Si dělaj kozy,nebo co?Pojede až stovkou;-D;-D;-D8-o

0/0
9.9.2010 11:29

kalisz

Re: ČD

Vono víš, tam je to docela hornaté a kopcovité. Takže 100 km/h je na vlak v těchto místech docela dost.

0/0
9.9.2010 12:33

oudy

Re: ČD

Jaké hory, vždyť to jede celou dobu podél vody, nejprve podél Mandavy a pak podél Nisy. Vy jste ale znalec ;-D

0/0
9.9.2010 20:49

PepaK

Re: ČD

N2ěkdo tady neumí číst. Kde se v článku píše, že tam budou jezdit ČD? ;-D

0/0
9.9.2010 13:35

ramese

to

me pobavilo.. tech 15 km to pojede 100km / h.. hahahahaha to uz aby pri rozjezdu brzdilo a vynechalo zastavky .. lol boooze;-D

0/0
9.9.2010 10:41

AAA2

Re: to

no to vis, tam budou jezdit moderni vlaky, ne Regionova....

0/0
9.9.2010 10:51

Salada

Re: to

Ale prosím vás. Podívejte se třeba na starý panťák. Když se na nádraží rozjíždí, na jeho konci na výhybkách už tu 100vku skoro má. To opravdu není regionova.

0/0
9.9.2010 12:40

old fashioned Vince IV.

"řítit" se stovkou

;-D;-DR^

0/0
9.9.2010 9:52

109e

Re: "řítit" se stovkou

Jezdím často do Švýcarska. V hornatém území se stovkou ani nejezdí...

0/0
9.9.2010 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.