Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nákladní vlak narazil do autobusu MHD. Nehoda skončila zraněním cestující

V Liberci se ráno střetl nákladní vlak s autobusem městské dopravy. Při srážce v něm jely jen dvě ženy, jednu z nich odvezla záchranka do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomaseq

Pokud se jedná o vlečku

... kde projede jeden vlak za měsíc, měl by na přejezdu stát ajznboňák v reflexní vestě a zastavovat dopravu při průjezdu vlaku...

0/0
27.9.2010 16:50

jameslon

Re: Pokud se jedná o vlečku

souhlas.

Misto ***** znacek oznacujicich mereni radarem a konec mereni radaru by mela bejt znacka u prejezdu, kde jede vlak jednou za uherskej rok - ze ridic nemusi davat prednost vlaku. A kdyz tam jednou za ten uherskej rok neco jede, at si tam sezenou nekoho s vestou aby zastavil dopravu... Takhle tam akorat NAPROSTO zbytecne lidi maj brzdit a koukat.... a protoze tam neco jede fakt jen parkrat za rok (?), tak otupej a nedavaj poradnej pozor na prejezdech, kde vlaky jezdej...

A stejnej prejezd je i pod Baumaxem....

0/0
27.9.2010 17:46

killy

Nevím jak teď je to v drážních předpisech, ale u...

..nechráněného vlečkového přejezdu musel dřív stát kdosi s červeným praporkem, obvykle jeden z posunovačů, a mašinfýra jel, až když onen paňáca zastavil dopravu na silnici.

Teď je to jinak ?

0/0
27.9.2010 11:50

jamil1

Re: Nevím jak teď je to v drážních předpisech, ale u...

u kazdeho prejezdu, at je chraneny ci nechraneny, je povinnost ridice silnicniho vozidla se presvedcit, ze muze pres prejezd prejet. tim spise na prejezdech, kde jsou jen krize. pres tento prejezd je ze strany 100% snizena rychlost na malou rychlost, kdyby jel ve sve tratove rychlosti, byt jen 40km/h, tak by to dopadlo asi hure ...

0/0
27.9.2010 12:13

kladnyhrdina

Re: Nevím jak teď je to v drážních předpisech, ale u...

Dříve existovala značka "vlečkový přejezd", u které to s tím zastavením dopravy posunovačem platilo. Dnes jsou i vlečkové přejezdy považovány za "normální". Je to chyba, protože autorita přejezdů se tím snižuje.

0/0
27.9.2010 14:36

killy

Jj. Víme, ale právě proto, že tam něco jede jednou za...

..uherskej rok, by se tam ten posunovač kildně mohl motat.

Vsadím klobouk, že se tam odteď motat bude !:-P

0/0
27.9.2010 15:29

Muf007

Re: Nevím jak teď je to v drážních předpisech, ale u...

Jde o přejezd kde jede jeden vlak (obvykle cisterny s mazutem) za měsíc s nadsázkou řečeno. Jezdím přes tuhle vlečku relativně v centru města a kousek od Arény snad 20let 3x denně, ale vlak jsem tam nepotkal, to mi věřte. Nechápu jak ke střetu došlo. Vlak tam má maximální rychlost 10 km/hod.

0/0
27.9.2010 14:52

Michal Novotný

Re: Nevím jak teď je to v drážních předpisech, ale u...

Ano, dřív byl ten přejezd skutečně střežen "paňácou", ale po tom, co ho někteří rádobyřidiči několikrát málem a jednou snad opravdu porazili, tak právě z důvodu bezpečnosti to střežení zakázali.

0/0
27.9.2010 19:24

furtspolu

Kolik bodů to stálo....

toho strojvůdce nákladního vlaku.Proč nedal přednost autobusu MHD ? ;-D;-D;-D;-D

0/0
27.9.2010 10:33

Tomaseq

Re: Kolik bodů to stálo....

Ty jsi ale jelito ...

0/0
27.9.2010 16:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.