- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... kde projede jeden vlak za měsíc, měl by na přejezdu stát ajznboňák v reflexní vestě a zastavovat dopravu při průjezdu vlaku...
souhlas.
Misto ***** znacek oznacujicich mereni radarem a konec mereni radaru by mela bejt znacka u prejezdu, kde jede vlak jednou za uherskej rok - ze ridic nemusi davat prednost vlaku. A kdyz tam jednou za ten uherskej rok neco jede, at si tam sezenou nekoho s vestou aby zastavil dopravu... Takhle tam akorat NAPROSTO zbytecne lidi maj brzdit a koukat.... a protoze tam neco jede fakt jen parkrat za rok (?), tak otupej a nedavaj poradnej pozor na prejezdech, kde vlaky jezdej...
A stejnej prejezd je i pod Baumaxem....
..nechráněného vlečkového přejezdu musel dřív stát kdosi s červeným praporkem, obvykle jeden z posunovačů, a mašinfýra jel, až když onen paňáca zastavil dopravu na silnici.
Teď je to jinak ?
u kazdeho prejezdu, at je chraneny ci nechraneny, je povinnost ridice silnicniho vozidla se presvedcit, ze muze pres prejezd prejet. tim spise na prejezdech, kde jsou jen krize. pres tento prejezd je ze strany 100% snizena rychlost na malou rychlost, kdyby jel ve sve tratove rychlosti, byt jen 40km/h, tak by to dopadlo asi hure ...
toho strojvůdce nákladního vlaku.Proč nedal přednost autobusu MHD ?