- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je docela zajimave si precist clanek a pak tyhle komentare...vetsina komentaru totiz vypada, jako by pisatele clanek vubec neprecetli...takze jeste jednou: stavba transborderu, onech 650tis., je plne pokryto sponzory...dale: autor projektu Martin Rajnis se vzdal honorare...za dalsi: jedte se tam podivat a nemelte tu neco o par kladach a par lanech, rozhodne se zadna podobna vec, kterou posuzuje statik, neda postavit za 1 den (byl jsem u toho, vim o cem mluvim) jeste dale: lavka se tam samozrejme postavit dala, ale byla by drazsi a tezko by odolala povodni, na tomto miste lavka stala, transborder castecne vyuziva jeji zaklady, byla zrekonstruovana cca pred 2 lety a stejne zmizela...
za takovou předraženou opičárnu. Už je mi jasné proč je tento stát na huntě.
Transborder stojí pod hradem Hamrštejn (cca 100m, do Chrastavy je to 5km, pod viaduktem trati původní KSSE, dnes Liberec Žitava, poloopuštěné místo, kde skoro nikoho nepotkáte. Často sedávám nahoře na výčnělku viaduktu, odkud skáčí sebevrazi. Je tam kouzelná krajina, Ovčí hora se středověkkými doly, hrad, prudká zatáčka řeky, vodní elektrárna libereckého vodovodu. Přímo pod viaduktem stála kovová lávka. Bez problémů přejdete na druhý břeh přes viadukt, protože byl budován pro dvojkolejnou trať, ale koleje položili jen jedny, takže je to bezpečné. Provoz je tam malý, vlaky na zastávce Machnín hrad (9 vlaků denně). Summa sumárum jde o turistickou atrakci v odlehlém krásném údolí Nisy, místní spíš budou volit pěšinu přes viadukt. Petr
No tak to je úžasné. 650 000 korun za čtyři břevna a pár lan, postaví se to hned u existujícího mostu a nakonec se zjistí, že tam beztak nikdo nechodí.
.
Kolik z toho popadalo do kapes zúčastněných?
.
A ještě se to celé zabalí do "pomoci potřebným". Jdu blinkat.
Po něm se nedá přejít na druhou stranu? A na dalších fotkách koukám, že přístupová cesta k "lanovce" je opravdu perfektní, stačí, když zaprší a zase se bude chodit po mostě.
Tak tak, muze nekdo z mistnich vysvetlit proc se neda jit vedle po moste?. Jen ze za 650k se da hezky opravit treba ta zahrada u skolky.... co je zminovana nize...
Ví někdo, proč se ta lanovka postavila deset metrů vedle "normálního" mostu? Je to opravdu pomoc pro místní k překonán í řeky, nebo spíše jenom turistická atrakce?
...existuje skupina lidi (sberacu), kteri v nouzi, kdyz neni kov do sberu, nepohrdnou ani drevem...
Kolik plati sberna za kilo dreva?
Nejde mi jen do hlavy smysl.
Má to být atrakce nebo pomoc lidem po záplavách? Co ten most vedle?????
Jinak nápad výtečný, brzy navštívím.
stejně bych těch 650 000,stejně jako půl miliónu na místní kuželnu,viděl radši na opravě naprosto zničené zahradě školky,naproti právě jmenované kuželně.
proboha, co z toho?
-nehci vás rozzuřit, jenom vám chci nastínit uvažování vašeho(a v šech) zastupitelstva Chrastavy
ta zahrada se do kupy dá, za pár let...kuželna bude mezitím vydělávat peníze, chápete?
vypadá to trochu jak někde v Rumunsku, ale třeba se to ujme a bude z toho větší atrakce než z Babylonu
asi jak jste chtěla říct, že je to takový...tochu nadivoko a trochu ponižující pro dnešní hypermarketového človíčka, aneasi?
ale já myslím, že místní jsou za to rádi a uvítají i tu atraktivnost, neotřelost a originalitu.
Každopádně já se tam hned zítra chystám s foťákem to vyzkoušet.
ale zajímalo by mne cenové srovnání s mostem a také kolik z toho stál projekt - tedy zda by to bylo levnější, kdyby to se to stavělo masověji. Tím to nechci nějak kritizovat, jen si chci udělat obrázek o tom, jestli to má smysl třeba stavět i někde jinde.