- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o tom snad netřeba diskutovat. Že se někdy chovají k zákazníkům jako tupouni, o tom taky žádná.
Ale spíš je smutný, proč vůbec každý větší obchod do těchto "služeb" musí investovat. Češi jsou evidentně zlodějská pakáž, jinak by to nebylo nutné. A nutno podotknout, že nikde v civilizovaných zemích jsem se nesetkal s tím, aby u každé druhé pokladny stál týpek v černym se sluchátkem v uchu... Obchoďáky mají své detektivy, ale nemusí je takto vystavovat na odiv.
Jediné, kde jsem tyhle borečky po dlouhé době viděl v zahraničí, byl letos v létě Balkán, tam stáli i v sámošce s dvěma pokladnama - ale tam se snad řadit nechceme...
Frajer mě požádá o předložení tašky, na to má právo (požádat může, co by ne).
Moje "ne" je jednoznačná a srozumitelná odpověď. Tím konverzace končí.
Maximálně na otázku "proč ne" odpovím "protože jsem si to umínil"
Kaufland v Jablonci nad Nisou to dotáhl k dokonalosti. Tam Vás chce lustrovat dokonce člen tmavého etnika. O IQ této squadry snad není potřeba mluvit .....................
jak se chceme dočkati od takových ostrahách kteří nemají pomalu ani základní vzdělání omluvy? Slovo prosím Vás ukažte mi tašku to neznají vůbec a pokud je požádáte aby zavolali policii tak můžete být rádi že vás mezi tím než přijedou strážci zákona nzmrzačí. Ale ani po té se nedočkáte omluvy - jediné co můžete je si podat stížnost, ale tím se okrádáte o čas a peníze vynaložené doporučeným dopisem. A omluvy se stejně nedočkáte možná tak odpovědi že pracovník pochybyl s jste zase tam kde jste byli
Bohužel v naší zemi převládá syndrom vrátných za totality. Práce soukromé ostrahy je placena mizerně a poté se nemůžeme divit, že v těchto řadách pracují nuly a trosky,bez minimálního právního vzdělaní, kteří si potřebují něco dokazovat. Nicméně opatrně na tvrzení, že nemohou kontrolovat tašky. Stačí, aby měli tuto podmínku zapsanou v provozním nebo nákupním řádu dané provozovny.