Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Desetiletou dívku srazilo v Jablonci auto, pod kola ji stáhl pes

V Jablonci srazil řidič peugeotu desetileté děvčátko. Holčičku pod kola automobilu stáhl její pes, kterého měla na vodítku. Skončila v nemocnici se zlámanýma nohama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leinad

Co to bylo za pánička

Pes neposlouchá holku, ale holka klidně má na vodítku psa. Na ulici. ;-O Lidi myslete, pes není hračka. Když se o něj neumíte postarat vy, nesvěřujte to malý holce.

0/0
6.3.2011 14:23

Účastník diskuze

Je to vina rodičů, desetiletá dívka nemá co venčit velkého

psa, kterého nezvládne.

0/0
27.2.2011 13:57

Lafinta

čoklovská republika

No hlavně že se snad psovi nic nestalo. Tedy asi bude potřebovat psího psychologa. Jinak to je hodný pejsek, který nikdy nikomu nic neudělal a poslouchá na slovo. A ošklivý řidič auta nestačil dobrzdit. Hamba! Už aby byl nový zákon, že zvíře není věc! To se pak třeste vy všichni, kteří byste se domáhali svých práv na úkor psů !

0/0
25.2.2011 16:36

ramm

Re: čoklovská republika

Ono jestli se napise do obcanskyho zakoniku jesi zvire vec je, ci neni, je jenom takovej psychologickej moment bez nejakejch praktickejch dusledku. Treba Nemci to maji tak, ze vec teda neni, ale predpisy o vecech se na ne pouziji primerene. To znamena, ze kdyz neni nejaka specialni uprava, plati uprava o vecech. A specialni pravidla mame pro ne uz tak jako tak. Důležitý je hlavne zákon na ochranu zvirat proti tyrani, taky je dulezity, co je v trestnim zakoniku atd. Ale jestli se napise do zákona, ze neni vec, je to skutecne jenom formalita bez praktických důsledku, ktera vypada hezky, kdyz je napsana.

0/0
26.2.2011 0:38

šprtka danušqa

máte pěkný keci

hele ja sem sestrenka té holky a pls nechte si ty keci rodiče tam byli oba ten pes videl psa a strhnul ji.ta holka je lucka a nema zlomeny nohy ale jen jednu nohu ale na trech mistech.dnes ma jit domu ale musi se naucit o berlich..pes slyší na jméno Arny ,pls pomozte ho najít.jinak pes se nenasel a holka je v poho

0/0
25.2.2011 15:36

Smrť

Re: máte pěkný keci

Šprtka? Jakého předmětu - čeština to nebude, co?;-) Jinak sestřence přeji rychlé uzdravení bez následků a pes ať se brzy najde - pokud možno v pořádku.

0/0
25.2.2011 15:44

pstrosatko

Re: máte pěkný keci

Kde se má naučit pravopis, když ho neumí už ani učitelky?

0/0
25.2.2011 19:54

JaneForester

Re: máte pěkný keci

kecYYYYYYY!!!!!!!!

0/0
25.2.2011 16:11

sampis

Pořád to říkám,

dětem psy do rukou nepatří. Pes není hračka.

0/0
25.2.2011 14:58

Norkey

kočka by nikam neutíkala, má rozum

Měli by ty psy pořádně zdanit, a naopak daňově zvýhodnit kočky, křečky a papoušky.. to by byl perfect world. :-P

0/0
25.2.2011 14:27

MerlinMagic

Re: kočka by nikam neutíkala, má rozum

Pane jo, tak to aspiruje na blábol dne.

0/0
25.2.2011 14:29

Smrť

Re: kočka by nikam neutíkala, má rozum

No jo, kočky neutíkají, proto jich tolik zůstává placatých na silnici :-/. A jen tak mezi námi, jaké ještě chcete výhody, když za výše zmíněná zvířata se daně neplatí a za psy ano?8-o

0/0
25.2.2011 14:32

DesTinY81

Jako svědek

Dobrý den, jelikož informace nejsou kompletní, tak jako svědek vám to tu vylíčim..

Matka s dcerou stála ve vedlejší ulici, kde matka nechala dceři podržet na chvíli psa (podle mého nějaký kříženec labradora, určitě měl 30kg). Pes viděl přes hlavní silnici jiného psa a jelikož poslouchá jen pána, který byl doma, tak se za psem rozeběhl i s malou na vodítku. Holčina v tu chvíli asi nemyslela na to, že ho může pustit a jestli měla omotané vodítko, tak ani dost dobře nejde. No a na hlavní jel naštěstí pomalu řidič auta Peugeot Partner tušim a pes zatáhl malou k autu. Pes prý zkončil někde pod autem a malá trefila řidičovy dveře. Naštěstí asi 15cm od zpětného zrcátka, které bylo v úrovni její hlavy(podle otisků na prachu na vozidle). Pes se někam zaběhl, po příjezdu záchranky jsme ho hledali s přítelkyní, ale v šoku se mohl schovat kamkoliv.

Doufám, že tyto informace Vám pomohou si udělat obrázek o této nehodě...

0/0
25.2.2011 14:20

MerlinMagic

Re: Jako svědek

Díky za informace, jen se zeptám, jak přišla ke zlomeninám nohou?

0/0
25.2.2011 14:25

bodlinka

Re: Jako svědek

No a maminka dělala jako co?

Zařvu "lehni" a neštěstí je odvráceno, ne? Když zařvu lehni a nic se nestane, tak mám docela problém a psa jsem si asi pořizovat neměla. A už vůbec jsem ho neměla nechat podržet dítěti, a už vůbe ne u silnice.

0/0
25.2.2011 14:30

Smrť

Re: Jako svědek

Jak svědek píše - pán, kterého pes údajně poslouchá, byl doma. A pes, co je schopný se rozběhnout přes silnici za jiným psem, asi holt není kdovíjak vychovaný nebo vycvičený :-/.

0/0
25.2.2011 14:35

sampis

Re: Jako svědek

Na mý psy můžeš řvát celej den. Poslouchají jenom mě.

0/0
25.2.2011 15:00

bodlinka

Re: Jako svědek

A proto: nechal bys takového psa podržet někomu jinému? U silnice? A o tom to je.

0/0
25.2.2011 16:28

pingu1

..doufam,ze je pes pojistenej

:-P

0/0
25.2.2011 14:13

persona-non-grata 2

Jak vidno, tak s "blbcem" se lze srazit i v případě,

že se na místě srážky nevyskytuje :-(

0/0
25.2.2011 14:08

tavavelbloudi

hmm

Utratit auto

0/0
25.2.2011 13:49

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Pes byl na prochazce vencit holcicku?

Zrejme ano! 8-o

0/0
25.2.2011 13:47

suarez

Re: Pes byl na prochazce vencit holcicku?

Doufam, ze po ni taky posbiral vykaly.

0/0
25.2.2011 13:56

Pohodomil

To...

...to by náš pejsáček niiikdyyy, opakuji niiikdyyy neudělal...;-D Jak to, že tu nějaký čoklofil ještě nenapsal???8-o

0/0
25.2.2011 13:43

bodlinka

Re: To...

Tohle mi pejsáček jednou udělat chtěl, ale protože mi není deset, s pejskem jsem hodila o chodník a od té doby je klid. A s desetiletým děckem bych ho samotného ven fakt nepustila, protože to, že ví, že se mnou se tohle fakt nedělá neznamená, že by to třeba nezkusil s někým jiným...

0/0
25.2.2011 13:47

sampis

Re: To...

Taky mi to pes udělal, nudil se na přechodu. Proletěl se luftem na záda  a tak to bylo naposledy. Od té doby čeká.

0/0
25.2.2011 15:02

Máslav Nahlavel

Lidi už se s těma čoklama

pomátli. Čoklové, auta a televize. Moderní umělý svět pro zmanipulované lidi. RvRvRv

0/0
25.2.2011 13:39

MerlinMagic

Re: Lidi už se s těma čoklama

Hm, a ty máš máslo na hlavě a večer koukáš do zdi. Sakra jak to, že máš počítač a připojení k internetu?

0/0
25.2.2011 13:41

suarez

Re: Lidi už se s těma čoklama

Mit cokla a spousty jejich hoven kolem domu je IN!

0/0
25.2.2011 13:55

sampis

Re: Lidi už se s těma čoklama

Tak tak. Nic lepšího prostě není.

0/0
25.2.2011 15:03

keděd

Re: Lidi už se s těma čoklama

Ano, to je ten "nejlepší přítel" člověka!;-(

0/0
25.2.2011 16:58

sampis

Re: Lidi už se s těma čoklama

JJ, aspoň tam místo očkovaných psů nekálí nemocné kočky.

0/0
25.2.2011 17:47

Lánik

důležité

no hlavně, že se hafánkovi nic nestalo, nohy srostou

0/0
25.2.2011 13:35

MerlinMagic

Re: důležité

Dobrý for, jen jsem čekal, kdo s tím přijde první :-)

0/0
25.2.2011 13:39

kačík

Nezodpovědnost

rodičů nezná mezí jak tak koukám 8-o

0/0
25.2.2011 13:25

suarez

Peknej nejlepsi pritel cloveka :)

Rodice asi nebudou velci inteligenti, kdyz nechaji decko litat po ulici s velkym psem bez dozoru.

0/0
25.2.2011 13:16

Máslav Nahlavel

Re: Peknej nejlepsi pritel cloveka :)

Duševně zdravý člověk si psa na lítání po ulici nepořizuje.

0/0
25.2.2011 13:40

Smrť

Re: Peknej nejlepsi pritel cloveka :)

A na lítání po přírodě?

0/0
25.2.2011 15:53

AAA3

Pes utekl z mista nehody?

tak za to dostane aspon pet let, ne?

0/0
25.2.2011 13:14

Pozůstatek Joachima Eichmanna

A nepřijde nikomu divné,

že po ulici běhá desetiletá holka s velkým psem bez dozoru rodičů? Vsadím boty, že pes byl těžší než-li děvče. Článek je napsán v duchu, že za nehodu může pes (... z místa nehody utekl.), ale já mám za to, že za nehodu nesou plnou odpovědnost rodiče.

0/0
25.2.2011 13:09

MerlinMagic

Re: A nepřijde nikomu divné,

Hm, u nás venčí jedna drobná ale dospělá slečna Irského vlkodava. Kdyby pes zabral, tak za ním bude vlát. To je ten nepoměr.

0/0
25.2.2011 13:15

bodlinka

Re: A nepřijde nikomu divné,

To není o velikosti, to je o vycvičenosti psa a schopnosti člověka na toho psa nějak působit. Dítě působit nemůže, pes ho nebere jako autoritu. Já mám psy, co by mě taky fyzicky určitě utáhli, jenže já mám místo hrubé síly dobře naučené povely jako "pomalu", "stůj" nebo "k noze", podle situace. Ale desetiletou nejmladší sestru bych s nima samotnou ven fakt nepustila, protože povely, co v mém případě splní vždycky, pro sestru udělají když mají zrovna náladu udělat jí radost, a v případě, že by venku potkali cokoliv co by je zajímalo (jiný pes, zvěř, pošťák) by sestra fakt neměla šanci jim zabrátit v tom dělat si co chtějí. To je ten rozdíl, ne fyzická převaha. Dítě prostě pes spolehlivě nikdy poslouchat nebude.

0/0
25.2.2011 13:27

horduch

Re: A nepřijde nikomu divné,

kecáš

0/0
25.2.2011 13:59

bodlinka

Re: A nepřijde nikomu divné,

ne, myslím to naprosto vážně. I když při procentuálním zastoupení psíčkařů, kteří svoje miláčky povely zásadně nebuzerují, se nedivím, že někomu tvrzení, že mám psy vycepované a ovladatelné připadá jako sci-fi. Onehda na mě jedna pani zírala úplně jako na zjevení, a to jsem jenom psíčky před přechodem zastavila - stůj - a při zelené -honem!- rozběhla na druhou stranu. Pro mě naprosto normální věc. Paní chtěla vědět, co mám za plemeno - snad kdyby se některý psík narodil už vycvičený. Ne, to jsou hodiny práce, což ovšem lidi už zase tak moc slyšet nechtějí.

0/0
25.2.2011 14:09

sampis

Re: A nepřijde nikomu divné,

Heh, mě jeden tvrdil, že jeho pes je poslušnější, protože sice nezvládá co ty moje, ale nemá taky papíry ;-))

Takže poslušní jsou jen psi s PP. ;)))

0/0
25.2.2011 15:08

sampis

Re: A nepřijde nikomu divné,

Má pravdu, soudruhu.

0/0
25.2.2011 15:06

Lorain II.

Re: A nepřijde nikomu divné,

naprosto s Vámi souhlasím, je to hlavně o přístupu a uvědomění si toho, jak myslí zvíře. Pokaždé, když jsem potkala sousedovic babičku, jak "mladým" provětrává rotvajlera na volno, tak jsem to brala domů druhou ulicí a nadávala na tu nezodpovědnost. Ovšem z druhé strany ulice číhal nevychovaný akita inu v rukách malých dětí. Je to smutné, jak si lidi pořizují psa jen za účelem vylepšit si image a splnit dětem sen. Přitom znám lidi, kteří mají své psi zvládnuté a jsou si vědomi rizik, které představují pro okolí, ale i jejich vlastní děti. Sama mám psa a i když je naučený poslouchat, nikdy nepodceňuji jeho přirozené pudy. A děti u něj vidím velmi nerada, i když je kliďas a jde jim z cesty. A musím uznat, že se počet majitelů psů značně rozšířil a čím dál častěji vidím nezvládnuté psy a k tomu ještě neurvalý majitel. O sbírání exkrementů ani nemluvě....naprosto chápu nevraživost vůči pejskařům a

0/0
25.2.2011 14:04

sampis

Re: A nepřijde nikomu divné,

To není o velikosti. Viděl jsem metrpadesát ženskou, co zrovnala rota a dvoumetrovou, co ukecávala westíka, že půjdou, když si lehl doprostřed silnice.

0/0
25.2.2011 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.