- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlasím s diskusí pode mnou (aktuálně 1 příspěvěk a jedna reakce s reakcí na ni). Napojení na železnici je super, přesně jako dřív, to se stavěly fabriky u kolejí. Ulevilo by to kamionům, popraskaným silnicím a pročistilo vzduch. Přitom opravdu areály při kolejíchj jsou.
Rozhodně jsem proti zastavění úrodných půd, stejně si myslím, že průmyslová výroba se začíná přesouvat více na západ, na druhou stranu české potraviny (značka Klasa apod.) jsou na vzestupu a je "moderní" jíst domácí potraviny a jsem za to rád. Myslím, že u nich nehrozí podobný scénář jako s BIO potravinami, kdy byly chvíli na vzestupu, ale dnes je to zas každému jedno. České zemědělství by mohlo být více konkurenceschopné, než "levná praconí síla", která pro investory zde už moc levná neni.
Jan Pešek
Péšo, Liberec je průmyslové město ;) Budujme průmysl.
na druhou stranu nejsou moc estetické, většinou zaberou nějé místo, kde byla volná příroda, tudíž dodávalo do města čistý vzduch. Přijde mi, že těchto míst je v Liberci už velmi málo. Pro mě s dýchacími potížemi se vzduch v Liberci stává po mnoho dní v roce těžko dýchatelný - ale dokud jsem byla zdravá, tak mi to nevadilo.
V Liberci je spousta brownfields, starých nevyužívaných průmyslových areálů.. takže proč stavět překladiště někde na poli, když tady je několik stávajících areálů kam už koleje vedou.. jinak ale nejsem proti novým továrnám, hlavně pokud obsadí nějakou zanedbanou plochu v širším centru a na krajích města, a pokud tam bude vést adekvátní komunikace.. zábor zemědělské půdy by asi nebyl zrovna to nejlepší no..