- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mufe, než něco napíšeš prosím raději se přesvěč, o čem vlastně chceš psát. Obchvat hrádku je již cca 10let hotový !!!! Nová silnice od onoho obchvatu ke státní hranici cca 1km je již cca2 roky hotová. Silnice z Bílého Kostela do Hrádku je z 60% hotová. Od Bíláku je komplet včetně asfaltů až za Pekažkou a i největší stavba "přemostění Václavické přehrady" je téměř před dokončením. tak že prosím mlč a nešiř bludy
Petře, klidni. Píšu, že pokud jde o napojení nové I/35 na obchvat Hrádku neí kopnuto. A protože tam jezdím 3x týdně tak vidím co vidím. Prostě není! Nebo mi chceš tvrdit, že nahoře nad Grabštejnem (na konci nebo začátku obchvatu Hr.) se nějaké napojení z polí a luk žene? A že bude funkční ještě letos, jak mělo být? Je sice hezké, že stojí 60% trasy. Otázka tedy zní zda to stačí? Zda to půjde využívat i za cenu výjezdu někde pod Grábem a pod. Takže pojďme k věci.
Prosím autora článku o dešifrování předposledního odstavce. Možná jen nerozumím psanému textu, ale co po sobě po ránu můžu chtít. Nicméně celou dobu v článku řešíme neexistenci polského úseku, abychom najednou skočili mezi B.Kostel a Grabštejn. Navíc pokud byl autor na místě o kterém píše tak ví, že právě obchvat Grabš. a BK jediným nedostavěným a tudíž chybějícím úsekem na české straně, pokud jde o moderní silniční spojení. Protože v místě napojení přeložky silnice I/35 u Hrádku na obchvat města není dosud kopnuto. Původně plánovaný termín dokončení 2011 je nereálný. Takže se děsím toho, že Polák nakonec dostaví dřív než Čech a tranzitní kamionová doprava D-PL-CZ začne projíždět po stávajících serpentinách a především skrz B.Kostel.
Autor článku se neobtěžoval ani zajet podívat na místo, o kterém píše. Prémie dolů !