- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Projekt 5. koridoru tu byl mnohokrát, včetně plánů propojení Milovic s 071 a zavedení S-ka do Boleslavi. Jenže ,jak už tu někdo psal, pokud se podkopeme pod Ještědem, tak kam dál? Slepé koridory nejsou ani ve světě zvykem (max. rychlodráha na letiště). To radši postavit koridor pro expresy Wien - Dresden jak jezdily do konce války. Takže Kolín - Turnov - Liberec - Zittau - Dresden nebo ještě utopičtější Praha - Turnov - Tanvald - Jelenia Góra - Wroclaw s odbočkou na Liberec, ale s poláky se v životě nedohodneme.
Aby to neskončilo jako Regiotram.. Jinak plány na spojení obou už byly v 90. letech, škoda že politici v parlamentu na Severočeskou metropoli kašlou dlouhodobě. Je čas vzít svůj osud do vlastních rukou, vyhlásit autonomii Sudet a navázat na po válce přerušený vývoj.. jinak k článku, v jednom odstavci se hovoří o napřímení tratě mezi MB-T a T-L a v dalším je uvedeno něco ohledně nemožnosti výkupu pozemků v Praze?? Měl jsem za to, že když ne mezi Prahou a Boleslaví, tak alespoň v Praze samotné je stávající železniční síť adekvátní a Libereckou odbočku by stačilo pouze napojit? Já osobně bych si přál lepší spojení s Berlínem a Vídní (a Vratislaví), koneckonců, první trať vedla do obou měst a NE DO PRAHY. Na to je taky potřeba navázat. Kraj který byl průkopníkem železnice i automobilismu teď trpí pod nadvládou pražáků..
a ještě nám ukradli mnichovohradišťsko i šluknovsko při všech těch 'administrativních' děleních. Hanba českým politikům!
Osobní vlaková doprava zajde na ceny, které dráha požaduje. Dnes je asi 2krát vyšší než autobus a pochybuji, že by se ten poměr v budoucnosti příliš měnil. I cesta autem obsazeným více pasažéry vyjde levněji než vlak. Do vlaků se cestující, co zkusili jezdit jinak, už nevrátí. A v nákladní dopravě na tom, jestli cihly a písek dojedou do Prahy za hodinu nebo za 4 hodiny příliš nezáleží.
Náklaďákům také záleží na rychlosti. Cihly možná počkají, ale kamiony vozí i potraviny.
Otázkou spíše zůstává, proč vozit věci vlakem, když kamion (i s mýtem a silniční daní) je levnější.
Černý Most. Ukončete Prosíme výstup a nástup, dveře se zavírají. Psss bum. Příští stanice Doubí.
"Sakra, já zapomněl vystoupit. To se zase projedu"
"Oba kraje chtějí společně tlačit na stát, České dráhy nebo
Správu železniční a dopravní cesty. Přímé a rychlé spojení Liberce s
Prahou je prý dnes vysoce důležité. O vybudování nové dopravní
železniční trasy jednali před časem radní kraje s představiteli
Generálního ředitelství Českých drah." Z textu clanku bohuzel neni zrejme kdo je autorem tohoto vyroku, ale pokud je to ten d_b_l M.Sepp, tak me to neprekvapuje: proc debatovat s neschopnym dopravcem (CD a.s.) o vybudovani trate, kdyz je to zcela mimo jeho kompetenci? A k tomu ostatnimu nema smysl se vyjadrovat vubec, je normalni placani do vody!
ČD a.s. sice nevlastní koleje, ale vlakoví dopravci můžou udělat tlak na SŽDC. Pokud předpokládám, že SŽDC staví koleje tam, kde předpokládá jejich využívání.
No, hoši se nejsou schopni dohodnout jak a kudy udělat silnici 35 potažmop R35 z Liberce do Hradce a dále na Olomouc a už tu valí další hovadiny. Tato silnice je vytížená a řešení pořád v nedohlednu.
Ne, vlakový koridor Liberec nepotřebuje. A R10 to v pohodě utáhne (pokud nebudou jezdit Švýcaři moc často), protože žádný velký rozvoj kraje nehrozí.
K čemu mi bude vlak o půlnoci, když se po Liberci jinak než po vlastních nebo tágem nedostanu. Toto je hloupý argument.
Jediné co by to přineslo jsou obrovské investiční náklady. Pokud dnes to žluté busy stíhaj z Liberce za hodinu po až tak nevytížené R 10 nevidím důvod pro budování železnice. Liberec je hezké město, ale kam dál ? Leží mimo hlavní koridory.
Nevytížená R10? Je to jedna z nejvytíženějších silnic v ČR.Jinak souhlas, dráha je nesmysl.
pozemků by byl problém, je to dobrý nápad.
...nechte udělat za 80 miliard dálniční tunel skrz ještěd pro auta a budete v Praze za 35 minut...
Ten tunel už tam mají předpřipravený od Hitlera