Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Syner končí s charitou, nelíbí se mu útoky bývalého vedení Liberce

Nadace Syner už nebude dávat peníze na charitu. Důvodem jsou údajné útoky lidí kolem exprimátora Liberce Jana Korytáře proti stavební společnosti. Korytář považuje krok Syneru za pokus poštvat lidi v Liberci proti němu a jeho kolegům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Batthy

Každý obyvatel města Liberce....

....již mnoho let dává na charitu jménem Syner. Také bychom už mohli přestat.

0/0
27.6.2011 22:13

petr.n_22

Jenom jestli

ty nadace nezneužívali k praní peněz svých povedených kamarádíčků z vedení města.

0/0
25.6.2011 14:35

Offka83

Syner

Co je to za blbost? Nemůžu si pomoci, ale připadá mi to stejné, jako kdybych potrestala manžela tím, že mu neuvařím večeři, protože jsem se odpoledne pohádala s kamarádkou...8-o To má zřejmě zas Syner nějaký vykonstruovaný důvody pro to, aby nemusel dávat ani korunu a ještě mohl nádherně pošpinit bývalé vedení... no není to geniální??? :-/

0/0
25.6.2011 14:16

meeddaa

Re: Syner

Dyk jsou to trapáci, jestli jim tohle někdo žere (viz níže - "tohle se Korytářovi povedlo, ať ty chudáci, co teď nic nedostanou, děkujou jemu"), tak ho docela lituju.

0/0
30.6.2011 12:04

chnikca

Fantazie

Panu Korytářovi se podařila úžasná věc medializovat neustále Liberec v negativním smyslu. Jestli si někdo myslí, že je největší korupce v Liberci tak je naivní a stejně "inteligentní" jako pan Korytář. Podle toho, jak se tento pán chová soudím, že němá Liberec rád a vědomě mu škodí. Syneru se nedivím. Mediální masáž spuštěná panem Korytářem a Šebelkou je nechutná a neobjektivní. Divím se MF Dnes , že se této kampani propůjčuje. Občas by stálo za to dát slovo v rámci objektivity i druhé straně.

+4/0
24.6.2011 18:05

ministr/shš

Re: Fantazie

V rámci objektivity si přečtěte iGenus, tam je té pravdy ažaž

+1/0
24.6.2011 23:41

walthers

Re: Fantazie

ano, máte pravdu. Tendenční a neobjektivní články pana Šebelky jsou nehorázné, nelze si jich nevšimnout.

Pan Šebelka je ostudou novinařiny...

0/0
26.6.2011 15:24

kobrik

Vtip???

Korytář považuje krok Syneru za pokus poštvat lidi v Liberci proti němu a jeho kolegům. ;-D A co on dělal do teď proti Syneru, ODS a ČSSD ???

0/0
24.6.2011 16:59

klof

Charita

Dobrá připomínka, ale tady moc nesedí. Co se mě týká, já dám na charitu tak pětistovku ročně. Pár dárcovských sms, nějaké ty prkotiny co se prodávají na každém rohu (bílá pastelka, charitativní plyšáci atd.)  Za deset let to je cca 5 tisíc, ale spíš o něco víc. A je to samozřejmě z mých zdaněných peněz, kterých jsem si za deset let vydělal tak asi 3 miliony. Takže na charitu jsem dal minimálně 1/600 mojich krutě zdaněných peněz.

Tak a teď si vezmeme Syner. Roční obrat minimálně 1,5 miliardy (spíš o něco víc), za deset let to je minimálně 15 miliard.  V letech 2004 -2007 tekly penízky převážně z Liberce. Nadace prý rozdala 35 milionů (pravděpodobně nadsazeno), což je cca 1/400 z obratu firmy.

Takže na tom zase nejsem s charitu tak špatně a nemusím ani krást a podvádět:-)

+1/0
24.6.2011 15:50

klof

Re: Charita

To byla reakce na příspěvek níže - zelený raul...

0/0
24.6.2011 16:05

Zelenej Raul

Re: Charita

Své daně jste započítal, ale daně, které musí platit jakákoliv společnost tedy i Syner jste vynechal.

0/0
25.6.2011 9:23

Fungy

Re: Charita

asi, už jim za to přestali děkovat (chápej nabízet protislužby):-P zkrátka se vybarvili, jak to s tou "charitou" mysleli

0/0
26.6.2011 20:43

martin_simek

Kdyby SYNER ....

prestal okradat Liberec, stal by se Liberec okamzite evropskym mestem roku, protoze by mel na sport a kulturu penez, ze by nevedel, co s nimi 8-o

0/0
24.6.2011 15:39

kobrik

Re: Kdyby SYNER ....

A Syner nikdy nic nedal na Sport?? Pořád zapomínáte na to, že od roku 2007 nedostal zakázku od města.. Takže od 2007 by mělo být v plusu ne??

0/0
24.6.2011 16:43

meeddaa

Re: Kdyby SYNER ....

Syner možná od toho roku nedostal od LB zakázku, to ale neznamená, že ho neždíme dál. Viz pronájem haly, která je sice ve vlastnictví města (tj. mimo jiné ji město splácí), ale nic z toho nemá, má jen VIP box v aréně. Joo, nemá to tak přímo Syner, ale patří to pod S Group..

0/0
30.6.2011 12:06

Bož

Vyděrači

Tak to je. Není to charita, jsou to vyděrači. Kdyby jim šlo o podstatu charity, nemohli by takhle své podarovávané odstřihnout. V podstatě svým činem ukázali, co je ta jejich nadace zač;-)

+1/0
24.6.2011 14:22

Zelenej Raul

Re: Vyděrači

Vždy, když čtu podobný příspěvek, tak mě napadne otázka: Kolik jsi dal na charitu ty sám?

+2/0
24.6.2011 15:02

martin_simek

Re: Vyděrači

vzdy, kdyz cru podobne prispecky, si rikam, zda vubec vite/vime, co je to SYNER a z ceho zije a z ceho plati onu "charitu" ....

0/0
24.6.2011 15:42

s-i-d

Lítost

Je mi moc líto všech organizací, které kvůli nechutnému politickému boji vedeném bývalým primátorem a jeho spolupracovníky, přijdou o své příspěvky, v některých případech více než potřebné. Nicméně se Nadaci Syner nedivím, souhlasím s jejich rozhodnutím a divím se jen tomu, že to neučinili již dříve.

+2/0
24.6.2011 14:06

martin_simek

Re: Lítost

zrejme nemate ani poneti Z CEHO a PROC Syner podporuje charitu v Liberci ...

0/0
24.6.2011 15:40

ppp

Fakt?

Fakt? Tak to nám teď budou faktury, na které musíme dávat 90-ti denní splatnost, hradit včas?

+2/0
24.6.2011 13:46

klof

Re: Fakt?

Ha ha ha, taky máme devadesátku a platí nám devadesát po splatnosti (když to dobře jde). Jenom čekám, kdy vydají nějaké prohlášení, že za to může Korytář a Baxa;-D

0/0
24.6.2011 15:00

Klokan s tyčí

Re: Fakt?

To přijde brzo. Pan Soudný to zvládne. Já mu věřím.

0/0
24.6.2011 15:28

goz

Re: Fakt?

a co pozastávky, taky by je mohli zrušit  :-D

+1/0
25.6.2011 20:27

ministr/shš

OCH ty...

Svatý SYNERE, neznám čistější a křišťálovější firmu a její blahořečené skoro svaté představitele.... Budu velmi rád když tyto nadace půjdou spolu se spřízněnými firmami dělat "dobrodiní" jinam.... Ono získávat peníze pro hokej a nadace stylem - chceš se přiživit (ne zbohatnout jako oni!!!) na státní zakázce ? Dej prachy na hokej a do nadace, a něco ti smrkneme.... Takže já děkuji za své děti za to, když tyto subjekty zmizí z LBC. Milerád budu do konce života sponzorovat čestnou charitu, a ne tyhle svatoušky.

+1/0
24.6.2011 13:15

Nalim2

Proč ten údiv

Je snad normální,že svoje peníze mohou dát kam chtějí a komu chtějí.Děti mohou poděkovat Korytáři a spol., že je o ně připravili.Ono bourat je jednoduché, ale něco smysluplného vytvořit to už je o něčem jiném.

Za svoje děti Korytářovi děkuji.;-€

+1/0
24.6.2011 12:50

Guarana12

Zelený už probůh ne!

Prej "jestli je to politicky korektní". ;-D

Je to jejich nadace, tak se můžou rozhodnout, jak je napadne, ne?

+3/0
24.6.2011 12:31

baghira21

Nadace...

...všichni v této zemi vědí, že pokud se dělá nějaký "šméčko", tak nejlepší forma je přes nadaci, protože ty mají obvykle nejneprůhlednější účetnictví i majitele...takže v případě Syneru žádná škoda, navíc se vsadím, že určitě existuje pro financování korupce jiná nadace :-)...

0/0
24.6.2011 10:25

Šimpy

Re: Nadace...

Přesně tak. A určitě je jenom "náhoda", že za nadaci mluví paní Syrovátková. Zkrátka rodinný podnik se vším všudy, firma + nadace = vzájemné krytí. Má pravdu pan Korytář, pomoc potřebným s politikou nesouvisí, to zdůvodnění bylo od obou vážených dam nanejvýš trapné. Spíš bych to viděl tak, že značné ztížení možnosti korupce ztěžuje přístup firmy k zakázkám ( najednou musí hrát fér, och jak odporné ) a tak se nedostává peněz pro vrcholný management. Na své si nesáhnou, tak kde přibrzdit? Na finančních darech, to je snad jasné.

0/0
24.6.2011 11:19

borgano

Syner by měl skončit UPLNĚ

..takový nadpis článku by mě potěšil nejvíce

0/0
24.6.2011 10:22

zetkaa

Re: Syner by měl skončit UPLNĚ

... pak by Liberec obsadily "křišťálově čisté" firmy jako Skanska, Metrostav, Strabag... a bylo by nám v Liberci určitě lépe, že? :-P

+3/0
24.6.2011 13:31

klof

Re: Syner by měl skončit UPLNĚ

Obávám se,  že teď už je to stejně jedno. Co se dalo rozkrást, už je rozkradeno. Kde nic není, ani Syner už nebere...

0/0
24.6.2011 14:47

walthers

Re: Syner by měl skončit UPLNĚ

Zášť , závist a nenávist , to jsou Vaše vlastnosti člověče...

0/0
26.6.2011 15:30

klof

Správné znění

Správně by tam mělo být - 15 let jsme společně s manžely okrádali Liberec a občas jsme z toho ohromného nakradeného balíku něco málo pustili, aby to vypadalo, že nám na Liberci záleží. Teď už je to v Liberci jak u snědeného krámu, tak končíme.

Naopak milé dámy, teď vás Liberec potřebuje. Teď ukažte, že nejste jen sprostí zloději a podpořte organizace, které už vybrakovaný Liberec podporovat nemůže.

+1/0
24.6.2011 9:31

zetkaa

Re: Správné znění

... máte na mysli třeba o.s. Čmelák? :-P

0/0
24.6.2011 9:37

klof

Re: Správné znění

Ne , ten podporu nepotřebuje. Příznivců má dost, rozhodně více, než nadace SYNER;-D

0/0
24.6.2011 9:44

prchz

Re: Správné znění

To je pravda, příznivců má dost, především těch co si potřebují nahrabat.

+3/0
24.6.2011 10:45

kobrik

Re: Správné znění

Tak proč dostává peníze od EU?? ty by se taky daly využít láo než na prales..

0/0
24.6.2011 16:53

borgano

Re: Správné znění

R^

0/0
24.6.2011 10:14

Norkey

baxisté všech zemí, vy..

Kde by byl bez Syneru hokej, loni jsem koukal že ho měli na dresech i jablonečtí fotbalisté. Takže logicky z toho vyplývá že bez Syneru by nebyl pod Ještědem ani fotbal, ani hokej, minimálně ne tak vysoko v nejvyšších národních ligách. Charita je další plusový bod pro Syner. Na druhé straně obvinění z korupce jdou těm dvěma pěkně, ale nějak jsem si nevšiml že by něky předložili něco, co by alespoň vzdáleně připomínalo důkazy.. :-/ Akorát šíří blbou náladu mezi lidmi, ale jejich pozitivní přínos pro město zcela minimální..

+7/0
24.6.2011 9:19

borgano

Re: baxisté všech zemí, vy..

kde by byla banda bílých tygrů, kdyby syner nedojil městskou kasu jako doposud. Ve skutečnosti je to tak, že hokej si platí město přes firmu syner a ještě se cestou další miliony zatoulaj na konta vyvolených

0/0
24.6.2011 10:17

kobrik

Re: baxisté všech zemí, vy..

jako v každém jiném městě, by se našla Skanska nebo Strabag nebo Baustav, který by zastoupily Syner, tak je to úplně jedno, kdo staví.. Radši regionální firma než nějaká nadnárodní...

0/0
24.6.2011 16:56

baghira21

Re: baxisté všech zemí, vy..

Pokud by vezmu na jedný straně nezadlužený Liberec a na druhé straně fotbal, hokej a lyžování, tak jsem jednoznačně pro nezadlužený Liberec, ať si fotbalisti a hokejisti financujou svůj koníček odkud chtějí, je to jejich problém a pokud neseženou peníze ať klidně zaniknou, žádná škoda...

+1/0
24.6.2011 10:29

kobrik

Re: baxisté všech zemí, vy..

neříká se Liberci náhodou sportovní město?? Proč tu žijete, když nemáte rád sport?? Do hospody můžete chodit i na vesnici a ještě tam je určitě levnější bydlení... Takovýhle tu rozhodně nepotřebujeme.. K čemu by bylo být v plusu?? ještě nikdo mi to nevysvětlil.. Asi taky není náhoda, že USA má dluh 14 trilionů dolarů..

0/0
25.6.2011 7:48

meeddaa

Re: baxisté všech zemí, vy..

Mít rád sport znamená nutně jen podporu extraligy v hokeji a 1. ligy ve fotbale? To máte dost omezený pohled na věc. Já se na to rád kouknu, když to stojí za to, ale kdyby to tady nebylo, tak se svět nezboří. Jinak sport mám rád tak, že chodím hrát volejbal, svezu se na běžkách, projdu se po horách. To je to, co dělá Liberec městem sportu asi tak 100víc než nějaký Bílý tygři.

0/0
30.6.2011 12:03

papazian

O jaké charitě mluví? Chovají se jako největší vypočítavec!

Zadarmo nikdy nic nedávali,  vždy to bylo podle mne něco za něco, očekávají protislužbičku, třeba  další předraženou zbytečnou  zakázku, ze které jako dají něco na charitu. Trochu komediální. V Praze, kde stavěli projekt Zelené město je to jedna reklamace za druhou na Syner, místo aby se k  reklamacím postavili čelem, dělají samé obstrukce, v celém areálu mají podle posledních informací k dispozici  jen 2 zedníky na reklamace, takže vyřešení reklamací se neúměrně protahují. A to jen proto, aby si maximalizoavali zisk a nemohli dál dávat na charitu?. Dívím se Majáku, tedy investorovi, že se Synerem pořádně nezatočí, protože mu podráží svým nevhodným chováním vlastně i jeho nohy. Nebo snad vrána k vráně sedá?

+1/0
24.6.2011 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.