- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v lete klimatizace... a c o v zime...? bude topeni... ?
Desira od Trilexu jezdí až do Rybniště nebo Seifhennersdorfu, vy pisálci
Dráhy pořád jen slibují, realita je jiná. Zrovna nedávno jsem v nějakém archívu narazil na PR článek drah článek z roku 2000, jak se lidé už brzy mohou těšit na komfortní cestování - dnes jsem jel vlakem a zkušenost jako vždy - brzdění tak hlučné, že jsem skoro ohluch, všudypřítomná špína a zašlost souprav ještě z dob komunismu. Okénko se nedalo vůbec otevřít, dveře pomalu taky ne.
to ze Vogtlandbahn nasazuje mezi Zitavou a Libercem Desira a ze z Drazdan z Liberce jezdi
regioswingery DB, to je zasluha Ceskych Drah ???
moderní a rychlé,jen tratě s omezením rychlosti.Nežli by správa drážní cesty provedla opravy,tak raději sníží v některých úsecích rychlost na 10 Km/hoď.Na trati Frýdlant - Jindřichovice pod Smrkem je těch úseků několik a z Nového Města pod Smrkem je velmi snadné vytahat spojovací prvky kolejí a pražců rukou.Traťmistr tu během posledních pěti let asi nikdy nebyl
V roce 2009 se dělala částečná oprava na trati Frýdlant - Jindřichovice v hodnotě cca 6 000 000,- Kč dle odpovědných vedoucích pro tuto trať by nestačilo ani 106 milionů. V roce 2010 se opravovala trať dále, nejdřív jsem se ptal zda je to zásluha stavu po povodních, ale dostal jsem odpověď, že se s touto opravou počítalo, letos na jaře zde probíhaly další opravy (i když bych to spíš nazval údržbou)