Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Liberci riskantně předjíždějí tramvaje, policie je na ně krátká

Řidiči jedoucí po kolejích mezi libereckými zastávkami Viadukt a Horní Hanychov tramvaje ignorují a nebezpečně je předjíždí. Nerespektují tak dopravní značky, které sem kvůli tomu nainstalovala dopravní policie. Policisté jsou na agresivní chování řidičů krátcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mana-žer

můžou za to němci, protože postavili úzký silnice

0/0
10.11.2011 0:48

nakej_nick

zmatek

* stojící tramvaj nelze předjíždět, pouze objet

* pokud tramvaj zastaví u okraje vozovky (viz foto), je (bez jakýchsi značek) povolené objíždění

* (kdyby řidiči tramvaje ignorovali, asi by se s nimi srazili)

... nikde tam nevidím práskačem zmiňovaný přechod

+2/0
9.11.2011 18:47

Mr_R

Re: zmatek

jak často tam předjíždíš?

0/0
9.11.2011 23:01

nakej_nick

Re: zmatek

PŘEDjíždím? Nikdy.

0/0
12.11.2011 11:01

poly_

Re: zmatek

Jediný problém, že když proti tobě vybafne tramvaj, tak si na sračky.

Druhá stránka věci, že to je tvoje, protože překážka byla na tvé straně...

0/0
11.11.2011 21:38

nakej_nick

Re: zmatek

Jaký je rozdíl (kromě brzdné dráhy) mezi tramvají a třeba trambusem?

A ten bych mohl objet, když zastaví u chodníku?

0/0
12.11.2011 11:02

iheojte

Re: zmatek

§ 13 - Jízda ve zvláštních případech

Podél tramvaje se jezdí vpravo, pokud není dopravní značkou „Objíždění

tramvaje" povolena jízda vlevo.RvRv

+1/0
12.11.2011 17:04

iheojte

Re: zmatek

§ 15    

(1) Za vozidlem hromadné dopravy osob, které zastavilo v obci v zastávce bez nástupního ostrůvku nebo bez nástupiště na zvýšeném tramvajovém pásu, musí řidič jiného vozidla zastavit vozidlo; je-li v zastávce více vozidel hromadné dopravy osob, musí zastavit za druhým z nich. V jízdě smí pokračovat teprve tehdy, neohrozí-li již

cestující, kteří nastupují nebo

vystupují. To neplatí, zastaví-li autobus, nebo trolejbus u okraje vozovky.

+1/0
12.11.2011 17:35

Indigho

...

Dejte tam zákaz vjezdu vyjma zásobování a MHD a je to ne? Do všech míst co tam jsou se dá dostat jinudy.

0/0
9.11.2011 17:55

mana-žer

Re: ...

tenhle know how ses naučil za soudruha?

0/0
10.11.2011 0:32

Indigho

Re: ...

A ty tyhle trapný komentáře na diskusi idnesu? Ještě že čtu častěji HN, tam je počet idiotů nižší, až téměř roven nule, neb hloupý člověk tomu nerozumí.

0/0
11.11.2011 18:42

mana-žer

Re: ...

á, pánovi idnes nevoní, pán být inteligentný. a pán to rád represivně.

no to je jiná, to pardón, na to my idioti nemáme

0/0
11.11.2011 22:07

Indigho

Re: ...

Nemohu nic jiného než souhlasit.

0/0
14.11.2011 7:25

723novy723

predjizdeni busu ci trolejbusu

Je to sice krasny co by se melo a nemelo,ale kdyz uz jsme u toho predjizdeni,tak by se taky mohlo zmenit v paragrafu 15 to,ze kdyz autobus nebo trolejbus zastavi u okraje vozovky,lze ho predjizdet. Prijde mi to uplne jedno jestli je to tramvaj nebo tezke vozdilo na pneumatikach. Osudy zivotu jsou ohrozeny v obou pripadech.

0/0
9.11.2011 15:25

mana-žer

Re: predjizdeni busu ci trolejbusu

... osudy zivotu jsou ohrozeny ... - taky dobrý, to si musím zapamatovat

0/0
10.11.2011 0:34

Leinad

Re: predjizdeni busu ci trolejbusu

Mně to připadá odlišné.

Zaparkované auto můžu bezpečně objet, proč bych nemohl objet "zaparkovaný" bus/náklaďák? Tramvaj je při zastavení na stejném místě jako při jízdě (nejde ke krajnici), tramvaj má daleko delší zábrzdnou dráhu, při objíždění vícevozové tram může vzniknout situace, kdy tramvaj zavře dveře a "chce jet" zatímco objíždějící auto je na úrovni posledního vagonu,... na případy kdy toto neplatí jsou značky.

0/0
11.11.2011 15:55

poly_

Re: predjizdeni busu ci trolejbusu

Hlavně za auto vidíš co tam je.

Nejhorší variantu vidím v tom, že když se sejdou dva blbci. Tzn. ,že auto bude předjíždět a tramvaj začně rozjíždět když ví, že tam to auto je...

0/0
11.11.2011 21:40

baghira21

Bylo by dobré říci...

...že především díky "inteligentu" Lavičkovi neexistují téměř nikde na celém zmiňovaném úseku podjížděčí pruhy pro auta pod zastávkami, takže ať dotyčný radši drží ústa, jelikož průserovej stav z článku je především jeho zásluha. Pak se můžem všichni divit, že se díky těmto a dalším nesmyslným úpravám téměř veškerá doprava z Hanychovské ulice přestěhovala na Švermovku, která je pak dole na světlech permanentně ucpaná :-(.

+4/0
9.11.2011 14:22

mana-žer

Re: Bylo by dobré říci...

protože ještě pořád se uplatňuje represivní místo pozitivního řešení. myslím, že tak za 3 generace bysme to mohli zvládnout, jestli se ale mezitím z minoritů nestane většina.

mě osobně to ale až tak netankuje, protože mám naplánováno do tý doby umřít

0/0
10.11.2011 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.