Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o tramvajové muzeum pokračuje. Možná vznikne naproti Babylonu

Kontroverzní muzeum tramvajové dopravy má šanci, že zakotví v budovaném centru iQlandia naproti Babylonu v Liberci. Město by pak provoz muzea, které opozice kritizovala, nic nestál. Muzeum u Babylonu by také oproti původnímu předraženému projektu bylo o polovinu menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T43o68m11á23š 33M43a45r93n16ý 1331225452922

Babylon a 250.000 navstevniku = prijede ctyrclenna rodina a ubytuje se v hotelu, jde do auquaparku, pak do iqlandu, tatka na golf a mamka do solny jeskyne...cary mary a mame tu ze 4 navstevniku najednou 14 :D

0/0
6.1.2013 8:50

V52á10c93l50a33v 81J67í97r94a 5892147132875

Podle mne by to bylo řešení dobré, už vzhledem k Bovera klubu. Jen si myslím, že by měl být umožněn tramvajím výjezd. Az druhého patra?

0/0
2.1.2013 18:21

K43a11r50e47l 20N61o28v25á52k 7981864458520

Bude tam skluzavka.:-)

0/0
3.1.2013 0:30

M46a27r64t61i48n 34J28o11n29á62š 3634751255565

No, koukám Syner bude mít další zakázku, a statisicové návštěvy?  ;-D To zas měl redaktor ostrou tužku

+1/−1
2.1.2013 8:32

J70a79n 48Š78p96e20c45i10á44n 2530680239599

Pro umirajici babylon je to oživení R^ z liberce se zase o malilinký kousek stane menší zadel R^

0/0
1.1.2013 21:44
Foto

J27a77n 10P10e17š14e79k 1441497424430

Přijde mi, že to bylo domluvený už dávno dávno.. Nabízí se to jako nejlogičtější varianta - je to blízko depa, v hotovém areálu, se soukromým investorem.. Naprosto normální byznys. S tím rozdílem, že zde se nebude vytvářet nějaká nová, umělá hodnota.. Tedy bezvýdělečná stavba za sto mega.

To, že si Martin plete projekty, snad radši ani komentovat nebudu.. Opozice neříkala, že je muzeum nesmysl, ale že muzeum za sto mega je nesmysl. A to je zcela jiný projekt.

Navíc Babylon (nevím, kdo o tom rozhoduje) by se v průběhu stavby jen tak nerozhodl vymezit velkou plochu pro tramvaje. Z ničeho nic. Tady to skoro vypadá, jako když na to přišli včera. No, uvidíme..

+3/0
1.1.2013 21:01

M51a78r83t85i23n 47M85u70s93i15l 4570441133301

Ani bych se té domluvě nedivil, jen bych si zaspekuloval, že jde hlavně o to vyrazit z EU fondů další dotace. Pokud se nepletu je stavba u Babylonu tou, která pořádně uhryzla z dotací. A to tak, že na mnohé jiné projekty nezbylo. Takže žádná čistě privátní akce za své. Ale i tady vesele za Unijní. Jinak souhlasím, že tramvaje si expozici zaslouží. V téhle symbióze by smysl určitě mělo.

0/0
2.1.2013 8:18

J89i34ř16í 46L82a21m91a34č 4745115331287

Mě to přijde jako skvělý nápad a město by tomu rozhodně nemělo bránit, jelikož samo je zadlužené až po Ještěd a každý přilákaný turista navíc je důležitý. DPML ať zapůjčí tramvaje za nějaký peníz a všichni budou spokojení až na Syner možná

0/0
1.1.2013 19:02
Foto

L62u55k70á44š 22K30o46b14e37r27a 3364583858

Fajn, jako soukromému projektu tomu fandím. Jako projekt financovaný už tak krachujícím městem by to byl býval zločin.

+2/0
1.1.2013 10:11

A67l96e28š 53M68e42t95l79i27c78k72ý 4962664314509

No, myslím si,že to vypadá,jako dobré řešení a rád bych se tam podíval,pokud to opravdu vznikne[>-]

+1/0
1.1.2013 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.