- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poděkujte Sepovi a dalším krivakum z minulého vedeni kraje ze dopustili privatizaci ksslk a vznikl slavný paskvil Silnice LK. Takhle to vypada kdiz v kraj vedou politici kteri přeci mají hlavni zájem o toho "obyčejného občana".
Je jasné pochybení, když to nestíhají je třeba silnici uzavřít, nebo i policie tam měla strach zajet a uzavřít to? V Jeseníkách se běžně uzavírají horské silnice a pustí se to až to je sjízdné...
To se může objevit docela rychle, stačí nějaké mrholení nebo déšť se sněhem, a pak to umrzne.
Já jen pořád nedokážu pochopit to odvážení zraněných do Jablonce.... proč proboha do Jablonce? (otázka na místaznalé...)
Protože při cestě do Liberce stojí v v cestě Ještěd, který bývá těžko sjízdný i za menší námrazy.
Doufam, ze silnicari bydou konecne volani k odpovednosti a pohnani k soudu. Jak to resi v Chorvatsku (?). Zatim jsou jen na ozdobu.
jak jsem psal níže. Vše je otázkou peněz. Pokud budou mít násobně vyšší rozpočet, mohou solit preventivně vše včetně kdejaý účelový komunikace a pluhovat každý cm napadlého sněhu
A jak to je mozne, kdyz meli ty 'zimni pneumatiky' ?!?
Na ledu je zimni pneu platné jak mrtvému zimník
Silničáři nemůžou být najednou všude. Toto sedlo najednou, i když sus jezdí jako o život, nelze vše ošetřit hned. Bydlím v Čes.Střed. v 600 mnm. Zde SUS pluží a sypou jenom inertem, já je obdivuji, co všechno zvládnou po větru a intenzivním sněžení, bílá tma, závěje, jazyky. Před šoféry sypačů mám respekt, klobouk dolů. Také zde na ledovku sypač silnici do svahu musel vycouvat, aby silnici udělal sjízdnou. (pro rejpaly-nejsem od SUS). Myslím si, že ten busák měl zastavit a nejet, teď bude mít na triku obecné ohrožení, atd.
Ono je to asi jak kde. Jsem také z oblasti ČS, okr. Litoměřice a tady se zase nesype v podstatě nikdy, často ani nepluží, takže se prostě jezdí po uježděné vrstvě sněhu. Ale přejedu značku okres Most a jsem jak v jiném světě - silnice uklizené, často i suché, nebo zcela jistě alespoň posypané. Nevím, čím to je, ale je to tak už spoustu let.
A jako již obvykle - kdo by čekal mráz v prosinci, že? No, jedno je jisté - silničáři to nejsou. :-p
Ok, Jirko, díky za mínus. A co takhle argument? Vím, že je to složitější, než kliknout myškou, což umí i naše kočka, ale přece jen - zkuste, to. :-)
Ono tohle byla hezká klouzačka ale ne vždy za to silničář může, te´d sem zrovna řešil situaci, kdy srážky ani námraza nepadala, stav víceméně pořád stabilní a pak v jednom úseku napadal na silnici sníh ze stromů a uklouzal se na sklo, to bohužel z kanceláře nevidím a ani všechny meteostanice a kamery co máme to neodhalí a než se k tomu místu po upozornění od řidičů dostane auto, je to víc než hodina.
Jenže tohle evidentně není tento případ. Například v SRN se silnice ošetřují preventivně a než a po tom, co k tomu silničáře někdo vyzve - například záchranáři. Mimochodem - za nečinnost například v Chorvatsku jsou teď silničáři stíháni.
KÚ Libereckého kraje to totiž vyřešil ! V Českém Dubě bylo středisko zimní údržby silnic, kde bylo asi 5 pluhů se sypačem. Takže když už nebylo co odhrnovat, tak se aspoň sypalo a bylo dobře. Od letošní zimy se středisko zrušilo a vše se soustředilo do Liberce, takže když namrzne musí se čekat až tam některé vozidlo dojede a posype! Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
nj, ono to dobře vypadá, že zrušili kancelářské místo, přičemž počet sypačů zůstal zachován
To jsou ty úspory za každou cenu