Diskuze

Děti bez talentu se přestanou trápit na gymnáziu. Přijímačky se zpřísní

Na gymnázia, která patří Libereckému kraji, se už nedostane úplně každý. Ředitelé musí letos odmítnout všechny, kdo při přijímacích zkouškách získají méně než 63 bodů ze 180 možných. Osmiletá gymnázia nesmí přijmout nikoho, kdo se nevysouká alespoň na hranici 72 bodů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1) Už název je nejen pro studenty urážející (Navíc siautoři podobných prohlášení pletou "talent" a "nadání"). ...na jiných typech škol studují lidé bez talentu? Jsou lidé vůbec bezjakéhokoliv nadání a bez talentu?

2) Kdo není schopný vystudovat gymnázium, nevystuduje ani průmyslovku.

3) Přijímačky nevypovídají mnoho o schopnostech, dovednostech a postojíchstudenta. V některých případech přijímačky podsouvané krajem ohodnotí určité znalosti a to je vše. Kdo vyhoří z nějakého důvodu, budepotrestán... Navíc školy si dovedou (a daleko lépe) přijímací řízení provádětsami - člověk, který tzv. koordinuje přijímací řízení je naprosto přebytečný aodsává jen peníze z rozpočtu.

4) Na mnoho technických (inženýrských) a hlavně lékařských, farmaceutických,biochemických... oborů nastupují studenti z gymnázií.

5) Vím o jednom studentovi z gymnázia, který je na úřadu práce, ale jetam zaměstnaný...

6) Jak přispějeme ke zvyšování kvality vzdělávání přijímacím řízením? 7) Nikdo by neměl účelově manipulovat s pojmy a informacemi tak, jakje to předvedeno v tomto článku počínaje jeho názvem. 8) Stát musí zabezpečit stejnou dostupnost vzdělání všem. Student, který bymusel denně tři hodiny cestovat do Liberce za vzděláním, by byl velmiznevýhodněn. 9) atd.:-)

0 0
možnosti

Gympl v Duchcově naopak zmírní nároky a ještě rozdává tisícovky.

0 0
možnosti

Podle mě je to krok správným směrem.

0 0
možnosti

Kazdy ma nejaky talent. Jen ho objevit. Ale k cemu by byl jakykoliv talent na gymnaziu? Gymnazium preci pripravuje studenty dal na vysokou skolu. Tedy chapu gympl jako prostor pro ty co jeste nevedi co by v zivote chteli delat za praci.

0 0
možnosti

Ale zároveň to jsou studijní typy. V patnácti málokdo ví, co bude dělat. Ale u některých je jasné, že učňák je pro ně maximum dosažitelného.

0 0
možnosti