- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dotace se musí čerpat, i kdyby to bylo páté nádraží vedle sebe, prachy se musí točit
Ne, že bych to České Lípě nepřál. Ale možná by bylo lepší zrekonstruovat celou trať z Děčína až do Liberce. Zrychlit a udělat tak, aby i po pár měsících provozu se mohl cestující napít, aniž se "pobryndal".
Kdyby byla ČL uzlem, kde projedou stovky vlaků denně, neřeknu ani popel. Ale proč za miliardu budova a nástupiště, a proč ne trať? Třeba ta na Liberec. Jasně bezbariérovost je dneska zaklínadlo. Ale spočítal někdo kolik lidí ji opravdu využije a kde by jen postačily úpravy typu jezdící schody (výtah, plošina)? A znouv k té trati, už jsme to tu kdysi řešili. Trať Libe-Lípa má nevhodné poloměry i výšky min. od Rynoltic po Karlov. Umím si představit tu prošustrovanou miliardu jako dobrý základ přeložky tratě v tomto úseku. Tak jak byla uvažovaná už před 30-40 lety, tedy přes Bílý Kostel.
Od tohoto nápadu se upustilo z důvodu obrovkého převýšení mezi B.Kostelem a Rynolticemi. Jinak s Vámi souhlasím. Tratě u nás na Liberecku potřebují velmi zásadní opravy víc, než budovy
Miliarda za malé nádraží? Když si vezmete, že nejméně polovinu musíme spolufinancovat a režijní náklady a náklady na údržbu takové Potěmkinovy vesnice budou nemalé, tak se ta dotace secsakra prodraží. Na první pohled to vypadá, že jsme vydělali, ve skutečnosti je to naopak.
mě teda vadí i to plýtvání europenězi, takových peněz z EU jde v niveč jenom proto, aby se vyčerpaly...
Jsem jediný, komu se zdá miliarda za nádraží nějak moc?
Těžko říci... Nová nástupiště, budova, koleje a zabezpečovací zařízení nejsou levné záležitosti...
Radsej to maj investovat do silnic a z trati udelat velmi atraktivni cyklostezku,kde bez bez ohledu na jested a krystofak cyklista bez hnusnych prevyseni dojede do lipy.
Že vy nevyužíváte vlak, neznamená, že ho nevyužívá nikdo další.