- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Finanční efekt z pokut je až na druhém místě" takže je vidět jak s tím už hezky počítají:) a ty místa hezky zabalila do pěkný polívky "nebo kde zatím nikdo nedokázal rychle jedoucí řidiče zklidnit" takže tam kde je omezení blbost a každý tam jezdí rychleji..tudíž tam kde to nese..
Radar proč ne, ale já jsem spíš pro prevenci - stavební úpravy nepřehledných úseků, zvýšení či snížení rychlosti podle lokality (např. u těch škol vs hlavní tahy městem) apod. Ale jsou prostě úseky, kde se pomalu ve městě jet nedá, a pokud tam ten radar někdy v budoucnu stát bude, tak to autoritu policie rozhodně nezvedne..
Řidiči pod vlivem drog začali brát strážníky vážně,ale stážníci si asi dávají ještě dvcet.Vždyť jezdí snad každý 5 řidič pod vobraz na 50km jede 70 a víc.A co páni motorkáři na ně nemají nebo je přehlížejí!!!Už vidím jak bude trochu hezky,tak to tady bude na hlavní třídě v Jbc. jako na závodiští.A co policie NIC.
Zajímavé tvrzení, já vždy viděl radar v místech, kde rychlost povolená je značně nižší než rychlost přiměřená. A dost často po nákupu radarů obcí došlo k úpravám značení - tu se posunula cedule Obec do polí, tu vyrostla 30 na hlavním tahu, jinde vyrostla 50 na skorodálnici, kde bývala 80...
Fakt, že peníze z pokut jdou obci je sám o sobě střetem zájmů a znakem korupce.
Aha , tak Turnovu radary vyberou 700 tisíc? To není zrovna hodně.. asi je to proto, že na radarech se pakujou hlavně soukromé firmy, které je instalují.. město udělá špinavou práci s vybíráním pokut a 80% zisku odevzdá "spřátelené" firmě... SUPR! Vážený pane redaktore, kolik Vám dali za tento promočlánek??
jak se na vyběru pokut může napakovat soukromá firma?? Jste asi upadl ne?
"Rozhodně nebudeme měřit za cedulemi označující město nebo na rovinkách. Chceme měřit tam, kde rychlá jízda ohrožuje chodce a bezpečnost."
To rikaji ozbrojeni zednici vsude. Pak meri bez vyjimky tam, kde to nejvic vynasi a ma to co nejmensi vliv na bezpecnost provozu. Viz Praha, Melnik, Moravske Budejovice, Mecholupy,..
Nebo třeba i Jablonné, o kterém píší. Tam měří až za obcí mimo zástavbu, ale ještě před cedulí. Nedělám si iluze, že to v Liberci bude jinak, ne u škol, ale tam, kde to vynese. Všichni to vidí u parkování. Hlídá se tam, kde je placené parkování a ne tam, kde nesmyslně parkující auta překáží provozu nebo jsou nebezpečná.