- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by nemohlo být více nástupních míst?
Nepravdy obsažené v članku, např.:
- pan Tomáš Kvasnička neni autor napadu
- pan Tomáš Kvasnička stezky neprojektoval
- registrace ochranné znamky je rozporována, probíha řízení (v ČR již byla odebrána)
- pan Tomáš Kvasnička nemá na grafiku licenci
...
- pan Tomáš Kvasnička je podvodník
já se v tom podle toho článku nevyznám
Už jsou v tom velký prachy a pravda bude někde mezi ...
1) "zaplaceno z peněz EU" - bych vraždil
2) jednotné nástupní místo? Kdo tam vjede jinde, bude zastřelen?
Tak to musite v dnesni dobe vrazdit na kazdem kroku, ne ? Pesi zona, silnice, cyklostezka, most pres ricku, zatepleni skoly, telocvicna a tak dale a tak dale.
Stezky pomáhali budovat všichni zúčastnění. Síť je nyní dost velká a nevidím důvod, proč by nástupních míst nemohlo být několik.
Zeptejte se pana Kvasničky, jak se rozešel s organizací ČEMBA (Česká MTB asociace - pro podporu ježdění na kolech v přírodě v souladu se zájmy i ostatních). Když po pár letech od založení začala fungovat, tak si z ní chtěl udělat vlastní soukromý business, byl ale vyobcován a všechny právní spory s ČEMBA prohrál.
Jo, docela se uchytilo "projedeme pár singlíků a pak dáme oběd".
Až někdo vymyslí český výraz, tak se třeba ujme.