Diskuze

Rozmlácené silnice mezi zámky prokouknou. Pokud dá Evropa peníze

Půl miliardy korun na opravy zničených silnic na Frýdlantsku a v sousedním polském pohraničí. Nejde o fantasmagorii, ale o historickou šanci, která se vznáší nad územím, postiženým po roce 1989 průmyslovou krizí i velkou nezaměstnaností.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Na opravy cest přerozdělené socialistické daně moc nejsou.

Jó, kdyby tak místní chtěli stavět rozhledny, cyklostezky odnikud nikam nebo něco podobně "užitečného", tak na ty je bruselských peněz vždycky dost.

Hlavně je zapotřebí naplánovat dostatečně drahé akce, aby to rozkrádání dotací stálo za to! Aby si nejrůznější agentury a projektanti nesmyslů přišli na své. O nic jiného nejde, silnice jsou bohužel až to poslední...

0 0
možnosti
AK

Vždyť to všichni známe,čekají na prachy aby je mohly rozkrást na něco co není potřeba a potom se zase vymlouvat že záměr nevyšel.A víte vy vůbec o kolik policajtů by se musel zvednout stav?Už tak jich je málo v kancelářích,které praskají ve švech,ale na ulicích je vidět není.No vozit si zdky v autech to dokáže kdejaký omezenc,ale dělat pořádnou službu občanům to už ne.Pomáháme chránit,ale koho, hnědočechy a zloděje.Rv!!

0 0
možnosti
LP

Když je tak žádoucí lepší spojení k sousedům, nechť se důstojně zprovozní lokální silniční přechody, kudy by auta mohla jezdit a nikoli si dělat naschvály, kdy metr před hranicí je zákazová značka, takže auta na sebe koukají, ale legálně přejet nesmí. Prý je to cyklostezka. Příkladů je ve Frýdlantském výběžku mnoho. Někde mají průjezd auty zakázán ač se autem projet k sousedovi dá, je to vlastně trestné.  Podle mne od hradu Frýdlant k hradu Čocha je nejkratší cesta přes Srbskou, případně přes Jindřichovice pod Smrkem na hrad Świecie a Czochu. Právě tento přechod by potřeboval vylepšit, mnohem více než přechod na Srbské. A přechod na Bogatynii, to je úplně jiným směrem. A pokud tady se chce cosi vylepšovat, pak aby přechod v Heřmanicích do Bogatyně byl také pro osobní auta možný. O ostudném přechodu v Oldřichovicích na hranici, kdy je hraniční most zatarasen jak v dobách temna ani nemluvě. A na konečné ve stejné obci, kde by také nebyl problém udělat napojení na polskou silničku, je třeba upravit pět metrů, to se také nic neděje a tento projekt to asi také neřeší.A proč silnička z obce Ves do Polska je jen pro cyklisty ač z obou stran auta jinak jezdí, jen několk metrů je jako sabotáž značka zákazu pro aut. V Andělce také dávno mohl projekt pomoci úpravě silničce k sousedům. Oproti výběžkům mezi Německem a Rakouskem je Frýdlantský výběžek jeden tragický konce a o železničním spojení ani nemluvě. Proč přes Černousy nevede vlak do Polska a Německa (Zhořelce)? Mezi Frýdlantem a Zhořelcem je několik km a veřejnou dopravou je to na celý den neli dva. Je třeba mnoho lokálních historických cest opravit k sousedům, tak aby se po nich nemuselo jezdit jen terénním vozem nebo na černo, protože se všude jak houby po dešti nasázeli značky metr před hranicí.

6 0
možnosti

Tak z Černous do Zawidova projede jeden nákladˇák zak rok. Jinak jsou ty stařičké koleje v mizerném stavu na prav. osobní dopravu nelze použít.

0 0
možnosti
Foto

J47i62ř43í 85E59r68b67e84n

18. 7. 2014 23:58

Ono by regionu hodně pomohlo i obnovení předválečných komunikací, zejména železniční tratě do Polska, které by umožnilo zavedení přímých vlaků...

4 0
možnosti
JK

J25a64n 94K80o22h68l

18. 7. 2014 18:06

Hlavně ten tunel pod Albrechticema by se hodil, ale to asi v plánu není..

2 0
možnosti