- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je správné. Ty kraksny přerostlé nemají v centru města co dělat. Fandím magistreátu, návrh považuji za ekologický, rozumný a efektivní. Jančura nechť brečí.
Samozřejmě autobusy neboli majitel firmy nesype nic nikomu do kapes tak jim budeme házet klacky pod nohy, že páni radní? Jste trapní a ubozí. ALe už vám zvoní hrana, zvolil by vás opětovně jen trotl
Mně nepřipadá, že by absence žlutých autobusů nějak dopravě výrazně pomohla. Tohle vypadá na zvůli úředníka.
Přesně tak, možná by stálo za to se podívat, odkud na magistrát připlul a s kým ho pojí vazby.
Podobné problémy má SA i ve Zlínském kraji, kde úředníci zakázali přepravovat cestující v rámci kraje a to i v době, kdy nic jiného už z/do Zlína do/z okolním měst nejede. A pak se dozvíte, že to jsou bývalí zaměstnanci a kamarádi zloděje Zemka z ČSAD, který má už v kraji v podstatě monopol... V praxi to vypadá tak, že z práce/školy by se ze Zlína do 30 km vzdáleného města dalo jet v 17h s SA a být za hodinku doma. Takto musíte počkat o půl hodiny déle, na cestě být o další skoro půlhodinu déle a domů přijedete o víc jak hodinu později jen kvůli hlouposti krajských úředníků.
Holt, ČR.. Jinde v Evropě by se ta situace řešila technicky (úprava lokality - a že je to v okolí Fügnerovy ul. potřeba jak sůl), u nás radši úředník vydá rozhodnutí Každopádně začal bych se stavbou obchvatu centra tunelem pod Perštýnem mezi Košickou a Na Bídě, protože teprve zklidnění provozu by umožnilo další stavební úpravy v centru.
Žluté autobusy mají zastávku, kam nacpou max 2 busy tesne za sebe a pritom prevezou Liberec-Praha a zpet mraky lidí. A Liberecký MHD s vlastním obřím terminálem, MHD který je příšerně drahý na velikost mesta, MHD co má intervaly jako na sibiři, MHD který už má všecky zastávky na znamení, protože už lidi choděj pěšky nebo maj auta, MHD co by mohlo pouzivat na nektere linky Ford Transit. A nějakej politik co místo aby nalákal lidi do linkových autobusů, tak bude jediný opravdu průtokový linky z Prahy vyhánět ven z centra. Možná by bylo víc přínosné, kdyby půlku fígnerky udělali vnitrostátní, a 4 zastávky na straně k Foru pro MHD. To by bylo přínosné.Vzdyt se misto za dvacku za listek, da z fignerky dojít za dvacet minut domů. Za poslední leta zajem tezce uvadl a uvadat bude. Rekonstruujou tramvaj trat do jablonce, aby tam pak poslali jednu za hodinu, rano za pulhodinu. Udelali na Soukeňáku mraky laviček, kterých si nikdo nevšímá a dlažbu co se jim zvedla. Skoda slov
když odbor dopravy argumentují tím, že je Fügnerova přeplněná auty, tak odtamtud přeci mají vyhnat auta a ne autobusy
Dobra mate pravdu.ale i tak.To ze tam nebudou jezdit dopravni situaci nevyresi. Ale na druhou stranu jak tu nekdo argumentoval neco by se melo udelat s auty co zastavuji za autobusem a vykladaji kufry.ti tam nemaji co delat a vytvari nebezpecne situace.
Ona je nebezpečná celá Fugnerka, kličkujete mezi autobusy, tramvajemi, to by se melo řešit, zastávka pro Student agency problémem není...
Aháá,takže na terminálu MHD uzavřeném pro ostatní dopravu jsou nebezpečné busy MHD,ale zastávka dálkového busu na hlavním průtahu centrem nebezpečná není....... Tohle tesat do kamene
To si delate srandu pane Rychetsky? Tak za prve: zluty vubec nezajizdeji k terminalu. Ta zastavka je uplne mimo nej. Za druhe: cim jeden autobus za hodinu omezuje dopravu? Za treti: Jeste jsem nevidel nakladat zavazadla ze strany silnice. Do zav. prostoru se da dostat z obou stran. Za ctvrte: Nepracuji v dpml ale prestavky si autobusy mhd davaji na leve strane vozovky u terminalu a to uz je z principu nebezpecne kdyz lide chteji prechazet u terminalu silnici napr k foru. Takze tohle je problem dopravniho podniku a ty dve mista na zastavce kde stavi zluty asi problem nevyresi. Takze dekujeme ze budeme muset od terminalu jet tramvaji a o 10 minut si prodlouzit cestu na autobusove nadrazi.
Jen drobnost: není to jeden autobus za hodinu, v některé časy podstatně více, odjezdy i v .15 a .30, navíc si připočtěte přijíždějící autobusy.
není správné ani jedno, ideální by bylo povolit pouze určitý počet autobusů během dne pro vjezd (převážně v časy kdy není dopravní špička!) do zacpaného centra, protože pokud se to zakáže kompletně tak zase bude zvýšená doprava okolo autobusáku (a to je další věc - kde budou autobusy sjíždět? zda za tunelem či u Babylonu, pokud to nebude rozloženo a vymyšleno tak aby se omezilo co nejmíň narušení už tak někdy dost přeplněných až zacpaných křižovatek v době špiček)
Každopádně se musí počítat i s tím, že když cestující vystupují na Fugnerce tak hned ony osoby vyzvedávají autem (známí, rodiče atd.) hned za autobusem nebo se otáčí v ulici na Perštýně u parkoviště tak že zajíždějí čumákem do jednosměrky (a tím mě už lidi opravdu štvou, pokaždé když tam vyjedu autem někdo vyjede proti mě do jednosměrky!!) - pak defakto lidi co jedou do centra nechápu - můžou vystoupit a jet až na autobusák, ale to asi vychází jako zbytečné zdržení.. to je argument proč je nepustit do centra a proč také cestující zbytečně navíc zaplňují přechody pro chodce u kruhové objezdu nehledě na to, že už tak je silná doprava na Košické ulici směrem do centra a z centra, takže jak píšu výše - večer, brzo ráno a kolem poledne vjezd do centra povolit pro konkrétní spoje, jinak dalším vjezd zakázat a stačí když skončí na autobusáku - kde stejně navazuje MHD (tramvaj, autobus) + ČD a taxíky...
A nestačilo by zakázat vjezd osobních aut na ten kruháč ? Tím defakto všechy Vámi jmenované problémy budou celkem elegantně vyřešeny ...