Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sen o krkonošském metru se rozplývá, zvelebování trati zatím nezačalo

Sdružení obcí Jilemnicko vystoupilo ze společenství, které mělo za cíl zvelebit skomírající trať z Martinic do Rokytnice nad Jizerou. A to především proto, že plány na přidání zastávek, vlakových spojů i prodloužení kolejí až k parkovištím lanovky na Lysou horu zůstávají stále jen na papíře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a18k32u81b 94Z69a94j96í85c 9379782781918

Nebudu komentovat přirovnání se zahraničními stredisky. Myslím, ze obnova tratě z jilemnicka do Rokytnice je skvělý nápad, i když by mohl mít jen přínos pro region. Jediná věc, kterou si nedokážu představit je trať vedoucí pres údolí Rokytnice. Pochybuji, ze by to tam někdo z mistnich chtěl. Skibus zdarma jezdi v pravidelných intervalech přes celou Rokytnici. To by projekt museli vzít doslova a dat trať pod zem :D

+1/−1
25.9.2014 8:56

J17a74k81u22b 29Z28a38j46í82c 9449132881658

Spolupráce s čvut by v projektu byla jenom plusem.

+1/0
25.9.2014 8:57

J46i87ř17í 41E56r94b83e15n 1813194486827

Vlakotramvaj může mít společné těleso se silniční dopravou a navíc nabízí větší kapacitu i pohodlí než ten skibus/cyklobus...

0/0
26.9.2014 10:55

M87a40r43e36k 69K83o82s70t57e39l96e43c45k64ý 6773366198

Stavba železniční tratě není akce pro nějaké nadšence nebo vědátory!

To je vysoká politika, to se asi musí vhodně lobbovat, uplácet úředníky a naslibovat zakázky svým dobrým kamarádům. Takhle si moravskoslezský hejtman Novák staví svůj pomník v podobě vlastní nové železniční tratě k letišti v Mošnové.

Tři kilometry tratě mají stát 579 miliónů!

A zaplatíme to my všichni, protože 85% mají být socialisticky přerozdělené naše daně, tedy dotace z jůnyje. A tady by někdo chtěl něco po ČD za korunu?

Koho na Novákově trati budou vlaky vozit, to se zatím neví, ale jezdit jich bude hodně a provozovat je bude ČD. Takže to taky zaplatíme my všichni.

+2/0
25.9.2014 8:30

V42i90k85t10o75r 96N29á35r98o32ž21n61ý 3199842228

Přesně . Ta trať na mošnovské letiště je dobrý příklad rozhazování peněz.

+2/0
25.9.2014 10:06

V20i14k33t74o92r 52N33á56r16o14ž17n31ý 3899462198

On to totiž byl nesmysl od prvopočátku. Divím se , že se s tím vůbec někdo zabýval

+2/−2
24.9.2014 18:36
Foto

S84t53a37n41i17s93l50a55v 15T56e31s68a28ř 9907524442974

Ostatně aby cena odpovídala kvalitě, to by české "vleky" musely hodně zlevnit.

Než bych v Čechách platil za frontu na vlek a přeplněnou sjezdovku s mizerným sněhem, to si radši ještě pár stovek připlatím a pojedu do Rakouska; skipas +20%, ale úroveň vleků, sjezdovek i restaurací tak +200%.

+1/0
24.9.2014 18:08
Foto

S10t52a20n85i43s30l61a90v 88T71e73s54a41ř 9557974642554

Kdo je ochoten zaplatit 600 za skipas, ten není socka, co pojede na hory vlakem.

0/−6
24.9.2014 18:04

V14i77k90t48o57r 10N28á78r46o61ž45n39ý 3159592988

V takovém Německu jezdí vlakem i hodně bohatí ...cestování vlakem není bráno jako něco , co je méně luxusní než cestování osobním autem....

+16/0
24.9.2014 18:38

P59a98v30e27l 28Ř42a18p39e95k 7162516399695

No nevím, já si svého času cením, proto je pro mě neakceptovatelné trávit hodiny denně s rukama na volantu jako nějaký vězeň v okovech.

+3/0
24.9.2014 21:13

H71e36l69e77n38a 28J78e89l65í88n12k86o64v80á 4654392222430

Ve Švýcarsku je to asi taky samá "socka", když do St. Moritz i Davosu jezdí horskou železniční tratí davy lidí (a před nádražím tam pak na ně čeká Bentley;-D

+6/0
24.9.2014 22:56

T87o53m93á18š 79G20r67o58s94s15m27a90n28n 6394818852691

vy ste trdlo!! vite co socek jezdi suzuky a ma ve vrchlabi palac o kterých se vam ani nesni?? ;-D

+1/0
25.9.2014 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.