Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do centra Liberce se zase vrátí auta. Obchodníci jásají, cyklisté zuří

Jednou hot, podruhé čehý. Neustálé otevírání a uzavírání Revoluční ulice v centru Liberce autům se stávalo mezi obyvateli města již legendární. Nyní je, zdá se, jasno. Radnice slíbila, že ulici nejpozději ve středu otevře a pustí auta i na Soukenné náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a67n 67K31o29h79l 4183927381734

Ať slezou z kola a jdou pěšky, nebo ať jedou po silnici. Co ještě víc by chtěli? Taky jsem cyklista, mimochodem.. ale zprůjezdnění je super věc R^

+2/−1
20.10.2014 20:31

M20a69r64e63k 58P96a93r72a 7192519960653

taky jsem cyklista, požadavky na pruhy ale nechápu, ošetřila by to značka. otevření ulice je jinak ale stejně nesmysl. nic se nezmění

0/0
21.10.2014 20:35

A63u73g44u58s86t 80F84o24r52m17á40n51e36k 6335469100736

Co to dalo práce ty smradlavé konzervy vyštvat a zbytečně.

+1/−2
20.10.2014 16:39
Foto

L15u91k84á59š 45K23o14b77e29r94a 3644693438

Podle indexu smradlavosti jsou na prvním místě zapařené cyklobuzny, a v těsném závěsu autobusy MHD opatřené zelenou známkou.

+4/−2
20.10.2014 19:23

T36o12m23a35s 14N93o85v69o91t36n18y 3241316138399

Cyklisté zuří? Pak je to správné opatření.

+4/−2
20.10.2014 13:49

D23a36n35i60e93l 97K14u59k21l16a 1288591396796

Za tohle máš ode mne zelenou jedničku :) I když zprůjezdnění Revoluční mu dávám k dobru :)

+2/0
20.10.2014 10:50

S67t85a29n53d18a 79Č37e37r11n29ý 7516231134238

Městu by se nejvíce ulevilo, kdyby už konečně někdo vyrazil toho naprosto nekompetentního človeka jménem Pavel Rychetský. Kdyby to vzal do ruky někdo alespoň trochu inteligentní, tak by se třeba začala dopravní situace v Liberci zlepšovat.

+7/0
20.10.2014 10:14

P65e76t45r 24N19e74c64h91a68n13i75c44k31ý 7523116298840

Liberec je neskutečně ucpaný auty, má úzké klikaté silnice a každý den se na exponovaných místech tvoří zácpy, ale jde s tím v tak složitém zastavěném terénu vůbec něco dělat? Miliardové tunely se nepostaví, i kdyby na kraji seděl Fantomas, ty prachy na to město nikdy nedostane. Zlevnění MHD pomůže jen částečně, dlouhé roky město učilo lidi, že MHD je luxus a pokud mají řidičák, tak ať jezdí do města autem. A jak se zbavit ucpaného centra? Bylo by super vést tunel pod Perštýnem do bývalé textilany, tam udělat mimoúrovňovou křižovatku, další tunelopodjezd udělat na Šaldově náměstí a Rumunskou s Lipovou tranzitu úplně zakázat, ale kde na to vzít?

+5/0
20.10.2014 12:51

S43t56a88n33d49a 87Č69e22r32n11ý 7846351164188

Naprosto souhlasím, i když si myslím, že by se ledacos dělat dalo, kdyby se uvedený člověk nezajímal pouze o to, jak diskriminovat přepravce a staral se o podstatné věci. Například stav ulice Milady Horákové je již měsíce naprosto zoufalá. Nechápu jak může někdo, na tak frekventovné ulici povolit tolik výkopů najednou a ještě tak neodborným firmám. Nejkrásnější je situace na odbočce k Vávrům, kde je pro chodce nastavena past v podobě značky "Přejděte na druhý chodník", kde je místo chodníku pouze další výkop. Další zoufalostí a také zátěž na centrum města je neustálé uzavírání tunelu, dnes ráno opět uzavřeli jeden tubus. Jezdím tam denně a letos to je minimálně potřetí zavřené. Proboha proč? :-(:-(

0/0
20.10.2014 13:40

P79e93t90r 92N44e69c13h50a64n24i75c26k26ý 7763736578830

Nekoncepčnost prací bez jakéhokoli plánu a předvídání dopadu je asi Česká tradice, Liberec není rozhodně jediný. Teď kdy se dohání zpoždění v utrácení Evropských peněz, které způsobil Vít Bárta, tak se na dopady nehledí, hlavně ať se to udělá. Furt to neřeší fakt, že centrum Liberce je zahlcené a smradlavé od automobilové dopravy kvůli tomu, že je v ďolíku.  Liberec by si měl zakládat na tom být oázou klidu v horách, s čistým vzduchem a krásnou přírodou, kam si lidé jezdí odpočinout, tak jako tomu bylo před WWII. Osobně si myslím, že některé hlavní tahy by hlavními tahy být neměly, třeba nikdy předci nemohli počítat, že přes Malé a Sokolské náměstí (a Jungmannovou ulicí) potáhnou tisíce aut denně, to samé, že divadlo F.X. Šaldy bude uprostřed silničního nájezdu. To spíš místo cyklostezky od viaduktu podél Nisy měla být pořádná silnice co odvede provoz od viaduktu na Sokolskou a ne to táhnout vilovou čtvrtí 8-o

+3/0
20.10.2014 13:59

D35a80n43i18e66l 24K88u26k87l74a 1118861726796

Cyklistů, kteří se musejí/chtějí prodírat přes centrum města zase tak moc není. A těch pár desítek metrů navíc, které nebudou vyhrazeny jen pro ně, je asi nerozhází. Kdyby onen úsek byl součástí cyklostezky, která protíná CELÉ město, tak pak bych ty prostesty cyklistů chápal. Rozumný cyklista se centru  města pokud možno vyhne.

+6/0
20.10.2014 10:14

S66t62a94n95d50a 40Č58e66r58n80ý 7926901734578

Spojení "Rozumný cyklista" je utopie, nic takového neexistuje. ;-D;-D;-D

+8/−6
20.10.2014 10:16

D32a71g91m48a73r 26F58e53j71g10l22o79v11á 7766551930

Miluji tyhle "rozumné" řidiče. Jezdím touto cestou denně a denně vědomě porušuji několik předpisů, abych si ochránila zdraví před takovými "rozumnými"řidiči a jezdím radši po chodníku než po silnici mezi kolejemi a auty. Pana Rychetského poslat do Holanska, nejlépe napořád. Ucpané silnice nejsou vinou cyklistů nebo chodců, ale nezodpovědných řidičů. A vy radši choďte pěšky, je to zdravější.

0/−4
20.10.2014 13:00

M12a62r91t44i18n 62M30u80s33i27l 4350681313611

Miluji tyhle "rozumné" cyklisty co jsou chvíli chodcem a chvíli řidičem. A je úplně jedno jedno jestli v danou chvíli sedím za volantem nebo si šlapu centrem po svých (obojího mám zhruba stejně). Takový cyklista o kterém mluvím, sjíždí z chodníku na silnici a zase zpátky, podle toho jak se mu to hodí. Jak mu naskočí do cesty červená nebo prostě tak, jak se mu chce. Takový jezdec u semaforu nezastaví. Při červené hup mezi chodce a pak zase zpátky na silnici. Nebo obráceně.

+5/0
20.10.2014 13:31

T24o75m49a41s 92N26o82v62o22t55n31y 3231906938829

Takže se chováte jako hovado? Jaký je rozdíl mezi vámi a "nezodpovědným" řidičem. Pěšky bych i chodil, kdyby se cyklisti nemotali na chodníku, že?

+4/0
20.10.2014 13:51

M69a38r80t21i63n 78M39a98i39k49s68n50a21r 3254563908892

Nebylo by pro centrum proste vetsi uleva, kdyby se kompletne zakazali auta v liberci? :)

0/−4
20.10.2014 9:25

T31o20m84a46s 39N69o83v38o21t49n50y 3451226948719

Bylo, nezůstalo by tam vůbec nic krom nějaké sluníčkové kavárny pro cyklisty. To by pak asi byl ráj na zemi.;-D

+2/0
20.10.2014 13:52

T36o96m62á87š 53G56r66o81s84s75m20a91n33n 6744718462641

nevim co cykliste resi, stejne jezdi i tam kde nemaji.tj napr i na chodnicich a tady breci. I ja jezdil na kole a tohle by me fakt nenapadlo resit... ;-D

+10/0
20.10.2014 9:21

P64e41t90r 79K18o45l40o68m96a81z51n39í87k 8624263540956

Problém je ten, že tam prostě končí jediná normální cyklostezka v Liberci (okolo Nisy) a ty cyklisti tam prostě dojedou a chtějí pokračovat. I když např. já jsem tam asi v životě na kole nejel, protože do celé objíždím za Besedou, mezi rakví a Fórem a pak chodníkem za parkovacím domem a dál po MH ...

+1/−1
20.10.2014 9:58

V24o23j62t67ě46c42h 64H37l10a69d28k77ý 2598630491129

Cyklostezka kolem Nisy tu rozhodně nekončí. Na jednu stranu pokračuje k Babylonu (úžasnou jednosměrnou cyklostezkou v ulici U Nisy, kterou nějak nechápu), na druhou ke stadionu a dál. Já si naopak nedovedu představit, co bych jako cyklista dělal v Revoluční, protože u horního konce nevidím návaznost - jsou tam samé frekventované ulice a Moskevská, kde je pěší zóna.

+2/0
20.10.2014 15:07

V85i80k80t13o91r 27Š60e32d29i56v74ý 8256521950236

A co na tom, že tam končí cyklostezka? Pokračuje přeci úplně normální městská komunikace pro všechny.  

(Vy jezdíte po chodníku a ještě se tím drze chlubíte?)

0/0
20.10.2014 16:58

P93e47t37r 60N57a83v95r27á98t36i52l 9181753210908

Pan Matějka by se měl začít léčit, nebo že by pád z kola na hlavičku ? Ať si na kole jezdí v přírodě a necpe se do centra. Mě jako chodci kolaři vadí, včetně cykloteroristy

Matějky.

+5/−9
20.10.2014 9:11

J46o28s12e37f 12D80r44á50s14a95l 2614395481

poněkud ujetý názor...kolo je rovnocený způsob dopravy jako včechny ostatní

+6/−3
20.10.2014 9:16

T89o67m48á84š 13M56a34l39ý 5323126913

KOlo je bezesporu  rovnocenný dopravní prostředek. Cyklista je rovnocenný  účastník silničního provozu. ROVNOCENNÝ,nikoliv provilegovaný.

+5/−1
20.10.2014 12:07

T27o88m63a81s 76N48o19v84o20t37n19y 3551226258939

Tak když je to rovnocenné proč mají mít kolaři privilegia? Jsou účastníci silničního provozu, ať jezdí po silnici a dodržují aspoň základní předpisy. Na co cyklostezky, když stejně si cyklouši dělají co chtějí...:-P

+1/0
20.10.2014 13:54

J41a58n 95Š32p63e95c53i56á36n 2400860669149

Nesmysl,aby cyklofanatik zuřil! Kvuli 100 metrum te ulice. Cyklofašista na kole muze jet kolem taxiku az do barvirske ulice,kdyz je tak alergicky na auta. Navic tam bude zona 20kmh, takze cyklomagor muze ujet. Tohle prece nema s cyklisty nic spolecneho.

+9/−5
20.10.2014 8:56

J29i85ř60í 24Z26á20h19o22r27a 5623725642869

Napsaný je to trapně, ale jinak souhlasím.

+2/0
20.10.2014 9:12

T75o28m21á80š 21G36r69o19s24s75m42a10n47n 6944738422361

?

0/0
20.10.2014 9:22

P50e89t81r 14K65o34l76o94m39a12z16n81í24k 8954333660766

Takže se budou cyklisti motat mezi chodci na pěší zóně a následně mezi autobusy na terminálu, to bude dozajista lepší řešení ...

+2/−1
20.10.2014 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.