Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová nástupiště, rychlejší vlaky. Dráhy vylepšují trať Liberec - Tanvald

Skalní masivy, těžký a členitý horský terén i hustá zástavba ztěžují rekonstrukci dopravní cesty z Liberce do Tanvaldu. Správa železniční dopravní cesty (SŽDP) ji chce dokončit do září 2015. Na první část stavby, a to mezi Jabloncem a Smržovkou, se vlaky vrátí už za pár dnů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i89ř13í 58E23r49b21e25n 1843424366917

Pěkná řada fotografií z průběhu rekonstrukce kolejiště na tanvaldském uzlu: http://www.zubacka.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=50

+1/0
2.11.2014 0:20

P54e96t36r 35Z47a40s65k46o93č24i86l 2585232328429

"přepravují vlaky stovky lidí" + "vyžádá 876 milionů korun", to je aspoň mego na jednoho cestujícího, že radši nerozdaj cestujícím auta, každýmu za mego. Ty vlaky tu dělaj randál do půlnoci a zase od 4 ráno, že se nedá spát. O autech člověk ani neví. A akorát ještě ty vlaky autům zavíraj závory. Ale na smysluplný řešení by nepřitekly peníze z evropskýho fondu, zas*aná Unie.

+1/−10
1.11.2014 21:34

J57a24r38o84s30l68a89v 77K56o70m23o48ň 1450114904301

a po čem ty stovky aut pak budou jezdit? To bude plynulost jako v Praze. To je zase nápad člověka co nechápe, že ne každý chce řídit auto( únava, zdraví, klid od ruchu a raní dospání ve vlaku ) a pak ne každý ho má kde zaparkovat jak doma tak i před zaměstnáním. Ale to chce používat mozek

+4/0
1.11.2014 22:06

P81e60t29r 57Z40a66s71k72o28č13i69l 2825212788879

Tak ať tu teda jezdí víc/častějc autobusy. Navíc tady ty vlaky smrděj víc než autobusy, protože ta trať není elektrifikovaná, to mi dneska taky příjde nesmyslný.

0/−7
1.11.2014 22:10

M73i79r22o28s70l86a16v 11P54a23v41l89í40č32e53k 7163320715814

Tak se ODSTĚHUJTE!!! Tyhle komentáře úplně miluju!

+1/0
1.11.2014 23:29

J38i44ř83í 47E22r87b33e60n 1373594556517

Kdyby tu trať elektrifikovali, tak zase budete řvát, co to spolkne peněz a že se jen uměle dělá spotřeba pro ČEZ, a že kdyby to radši rozdali chudejm, udělají líp. :-P

+4/0
2.11.2014 0:22

M41a55r78e92k 66M83a81r42t88i24n 8889554396370

Zkuste si nejdřív zjistit reálná fakta o emisích u současných busů zde jezdících a u železničních jednotek... pak mudrujte ;-D

+1/0
2.11.2014 23:12

J95i87ř60í 48E25r95b13e98n 1593264866727

Vy byste se neměl jmenovat Zaskočil, ale Přeskočilomi.

Kudy, s jakými náklady a s jakou spolehlivostí by ta auta asi jezdila?

Vlak projede a za pár sekund o něm člověk ani neví. Auta dělají kravál několik hodin v kuse...

+3/0
2.11.2014 0:17

P21e72t56r 54Z26a69s32k69o35č66i68l 2495242708489

Vlak mi tu rachotí každejch 20 minut celý noci, celý rána; teda teď právě naštěstí ne, ale zase to začne. Auto nepamatuju, že bych kdy nějaký slyšel. Pneumatika na silnici opravdu nedělá takovej rachot jako kovový kolo vlaku v zatáčce.

0/−2
2.11.2014 7:43

J34i69ř49í 21E33r19b62e42n 1813284816797

To bydlíte v pěkné díře uprostřed lesů - zřejmě v krmelci poblíž trati, pokud vám tam denně projede na padesát vlaků, ale ani jedno auto...

0/0
2.11.2014 19:29

M62a83r57e73k 46M13a51r94t35i13n 8619274106940

Bydlí u trati a pak se diví, že mu tam jezdí vlaky. No to snad ne ;-DRv

0/0
8.11.2014 22:15

L89u21c10i84a61n 88P97a18p39a86z86i69a41n 5564507501865

Včera bylo pozdě, dávno mohlo být. Škoda ztracených let s českou pravicí v čele vlády.

+3/0
1.11.2014 21:19

P28e59t11r 81S54c64h28w44a79r73z 7598249243161

Původně byla výluka do 4.11. 17 hodin, koukám že si budeme muset o týden déle počkat, už je to i na webu ČD - http://www.cd.cz/omezeniprovozu/vyluka.php?id=9736&ido=12075&datum=01.11.2014

+1/0
1.11.2014 19:09

J17i39ř14í 36E82r79b96e70n 1183424596427

"Práce na tramvajové trati by měly skončit 16. dubna 2015" - no, vzhledem k tomu, že valná část tratě je v přibližně stejném stavu jako po vytrhání kolejového svršku letos na jaře a za půl roku se tam jiní dělníci neobjevili, lze o tomto termínu docela pochybovat. Holt transparentní výběrové řízení na zhotovitele neznamená vždycky výběr toho nejlepšího zhotovitele.

Mám čerstvou zkušenost s tím, co prováděla třeba firma M-Silnice na I/14 u Vrchlabí. Neskutečné věci, pracovní doba Po-Pá 7-15, převážení materiálu a bagrování v dopravní špičce, dva týdny trvající pokládka 40 m2 dláždění, semafory s intervalem 30 s zelená - 3 min červená, čtvrthodinové zdržení autobusu na kilometrovém úseku bylo pravidlem...

+1/0
1.11.2014 14:56

J61o47s43e50f 33K93u39r22f49i27ř25t 1421115235909

V příštích letech by se měly vylepšení dočkat i trati mezi Libercem a Českou Lípou, Frýdlantem a Tanvaldem a Starou Pakou nebo mezi Turnovem a Libercem.

Že by byla v plánu spojka Frýdlantu a Tanvaldu přes Souš? :-)

+2/0
1.11.2014 13:12

J54i73ř11í 38E75r82b45e45n 1813234956497

Jo, větná skladba je občas prevít, naši Čechové novinářům nerozumějí :-)

Ostatně úsek mezi Turnovem a Libercm je součástí o pár slov dříve uvedeného spojení mezi Libercem a Starou Pakou. No co, občas holt novinář nemá svůj den ;-)

+1/0
1.11.2014 14:24

M68i41r63o40s65l11a80v 15Z13i29k73m66u30n20d 7879333374413

Jazyková slátanina je důsledkem lenosti podívat se na běžně dostupné mapy ... resp. kouknout se webové stránky SŽDC s.o. nebo ČD a.s., kde jsou jízdní řády obsahující základní údaj o trati ...

+2/0
1.11.2014 19:02
Foto

Š43á27r49k30a 64Š18u69l98c18o18v67á 8182306104160

Jsou tam taky takový pracanti zloději,kteří místo práce čučí na okolní chatky a poté je vykrádají. ;-€

+1/0
1.11.2014 13:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.