- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pozitivem této stavby by mělo být, že jako jediná snad nezasáhne do současného provozu mezi Libercem a Jabloncem - na rozdíl od rekonstrukce tramvajové trati, vratislavické silnice nebo železniční trati, které kvůli svému trasování spojení mezi městy silně ochromují.
I když u nás je taky možné všechno a "zodpovědní" úředníci a stavbyvedoucí jsou schopni zdržovat provoz i v nedotčených lokalitách.
To není pravda. Kvůli stavbě téhle silnice bude na starých "zatáčkách" několik omezení, kyvadlový provoz a pár měsíců prý budou zatáčky uzavřené úplně
M tudy jezdime hodně často,ale dokud se nesvezu po nové silnici,neverim,ze kdy bude.Takovych slibů už bylo......a stavět ji budou 33 měsíců??? Chacha,už se tady nějaká stavba dokoncila v terminu? Myslim,že já už se nedoziju.
...mapka je k mání na stránkách ŘSD už asi 5 let + mnoho dalších plánovaných silnic v celé české republice, doporučuju navštívit a prostudovat, je to moc zajímavé čtení, jak by se nám jednou mohlo pohodlně jezdit...
poznamenal bych, ze nejdulezitejsi na tom je to slovni spojeni JEDNOU MOHLO... nicmene ty projekty jsou hezke a kdyz uz ne prilis mnoho skutecnych novych silnici, tak aspon tu dokumentaci a vizualizaci maji hezkou :-)
Já nevím,není ta mapka obráceně?Pokud by nová silnice ve směru od Liberce do Jablonce vedla vpravo byl by potřeba spíše tunel než mosty....
Hotovo bude za 33 měsíců od zahájení stavby? V České republice se staví 2,5 kilometru dlouhý úsek tak dlouho? To i v Japonsku postaví 100 km silnice za kratší dobu... No budiž, hlavně že už se něco děje...
33 měsíců od zahájení stavby 2.5km úseku je pořádná darda. Předpokládáme-li, že se začne v červnu 2015, tak konec bude v nejlepším (a ne reálném) případě v lednu 2018 a to je ještě sakra daleko. Do té doby doprava mezi městy bude zažívat mordor. Nejen uzavření spojky z Rýnovic do Kunratic, ale taky neustálé nekonečné opravy Vratislavické silnice, oprava tramvaje, která se zatím pořádně nestíhá a je pravděpodobné, že o rok, dva později se dočkáme dalšího přerušení provozu. Opravy železniční trati Jablonec - Liberec už jsou také na spadnutí, ačkoli železnice mezi městy toho kvůli polohám nádraží příliš neřeší.
Bohužel se stavba koná deset minut po dvanácté, no lepší tak než nikdy. Ale stavba začíná pozdě, měla již dávno sloužit, nejpozději v roce 2011. Ale uvažovalo a slibovalo i mnohem dříve. Inu kapitalistické plánování nefunguje. Dárek k výročí revoluce letos také nebude. Prostě pozdě. Špatný výkon ekonomiky vlivem vlád pravice a k tomu jako bonus zbytečná devalvace od temných sil v ČNB přebytečné české koruny udělalo svoje. Nejen Německo, ale již i Slovinsko, Slovensko náš vzor!
Poděkujme Vítu Bártovi, který přišel s veverkami jako spásou národa a jen dosednul do křesla, tak seškrtal a zastavil všechny stavby což zpozdilo čerpání dotací a teď se honem rychle všechno musí postavit najednou.
Zeptám se dopravního specialisty, zda pro eliminaci dopravních komplikací navrhl dočasné zrušení mýta v úseku Rádelský mlýn - Lbc-Doubí, aby tranzitní kamionová doprava měla v úseku Jbc-Lbc kudy uzavřenou silnici objíždět a nespala se nám třeba do Lukášova? Jinak autorovi díky za článek i mapku.
Samozřejmě, že na ně kašlou, přikážou jim objížďku, ale penízky ať se sypou. Tímhle šikanováním kamionové dopravy jen zhoršujeme pozici místních dopravních firem a zdražujeme zboží.
Konečně. Navíc děkuji autorovi za vloženou mapu. To, bohužel, nebývá pravidlem.