Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chudé Frýdlantsko má zase naději. Spasit ho může nová průmyslová zóna

Rodí se plán, jak pomoci jednomu nejchudších regionů země. Podle něj má Frýdlantsko z nezaměstnanosti vytáhnout průmyslová zóna. Mohla by vzniknout ve Frýdlantu, město začalo vizi ladit s vedením kraje. Přilákala by firmy, které dosud z Frýdlantska spíš odcházely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L90u71c44i77e 16J37i59ř78í55k52o39v45á 4859953242903

Místa, kde dávají lišky dobrou noc, by měla být využita především pro turistiku. Frýdlantsko, Šluknovsko, to jsou nádherná místa, škoda je ničit průmyslovými zónami. Bohužel náš stát postrádá smysluplnou koncepci zaměstnanosti a nic jiného než průmyslové zóny nezná.....

+1/−1
8.11.2014 23:20

J38a74n 10V53y42d94r81a 6783968540615

A proto tam vybudují zónu, aby to autobusy dovážející do fabrik dělníky z Polska neměly tak daleko....

0/0
10.11.2014 8:09
Foto

J10i24ř73í 19Š22r29á98m74e76k 3168517519891

Je smutné sledovat budování hotelů a golfových hřišť z "evropských peněz" a přitom koukat na smutné tváře (nejen) starostů z oblastí, které si nemohou dovolit novou silnici

+1/0
8.11.2014 10:55

J31a25n 87Š28p85e49c21i61á67n 2430110329519

A co železnice? ta ma ve frydlantsku velkou tradici. Zadotujte budoucim fabrikam frydlant-liberec, nebo muze byt prekladiste na kamiony v mnisku. Vsechna nadrazi ve vybezku maji x koleji a i rampu,akorat se to rozpada. Predvalecne dobe tu jel prumysl a stal na zeleznici,proto tu bylo tolik trati. Napojeni na Polsko se pouzivalo donedavna. Za komouse se taky vozilo uhli a nadrazi byla mista vykupu, odvazel se obili.

Silnicni sit tu nikdo nenavrhoval pro kamiony. Kaminon pres albrechtak asi pojede blbe a pres serpentiny do raspenavy taky tezko.

V idealnim pripade by byla fabrika napojena trati na polsko a vyvazejici na sever.

Pokud budou vyvazet na jih a kamionama, tak se ty cesticky do par let uplne rozpadnou.

+2/0
8.11.2014 10:12

J28i21ř74í 88E25r16b22e85n 1683424336407

Ono by hodně turistů i podnikatelů přitáhla už jen taková drobnost, jakou by bylo obnovení přeshraničního úseku železniční trati Jindřichovice - Mirsk. Jenže to by se muselo chtít...

+1/0
8.11.2014 0:27

L70u18k88á72š 49V47e53v83e64r24k18a 1417676440

české podnikatele nějaká trať nezajímá, co na pár vyjímek se dnes nevozí kamiony?

+1/0
8.11.2014 1:31

M86a28r97t91i31n 33M92u17s33i84l 4600101383641

To je ale nesmysl. V Raspenavě jede Novus, který Štajnela myslím v pohodě nahradil. A Frýdlant? Dokud nebude I/13 dostavěná min. k Dětřichovu (další etapa od Mníšku přes Albrechťák), tak to pořád bude místo kde dávají lišky dobrou noc (=nákladní dopravě špatně dostupné). A o tom to je!! Dneska ne o zónách, dneska je to v prvé řadě o spojení. Až na něj se balí to ostatní.

+4/0
7.11.2014 22:49

P31e87t91r 57T57e76n60k47r22a29t 9891268674372

S tou silnicí přes Albrechťák jsou akorát blbý kecy. Dělal jsem v provoze, kde každý den dvakrát přes kopec jezdil kamion do Německa. Za několik let pamatuji, že tam neprojel snad třikrát. Jsou to jenom blbé výmluvy.

0/0
13.11.2014 16:12

Z85d53e40n12ě96k 17S30a63m45e49k 5251176853

Také by se měla změnit Raspenava, podle mne nejšerednější "město" v Česku. A ta silnice přes ní, no hrůza už desítky let. Tam se teda zastavil čas. Koho to tam lidé volí do zastupitelstva ?

+2/0
7.11.2014 21:30

V57o87j44t83ě26c64h 91R17ů65ž40e80k 1297322664372

Znamená to jedinou věc. K demonstracím proti nezaměstnanosti se přidají demonstrace proti výstavbě průmyslové zóny.

+2/0
7.11.2014 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.