- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
další chytrolín (buď šéf skibižu, nebo autorka s tím šíleně neskloňovaným jménem) zaměňuje tržby se ziskem, smutné :(
Libi se mi specificky pohled na to,ze Jested a Korenov s Prichovicemi tam patrit nebudou.
Prazaci se Zemanem s Bizuterii a spol do kseftu nechteji vedi proc a ani se jim nedivim.Prichovicti a Rejdicaci rovnez protoze jim jde o pohodu a jinou atmosferu...kdo byl u Capa vi sve jak TO muze fungovat.No vcelku jim budu drzet palce ale neverim v uspech.Chybi tam srdicko a jde jim jen o zisk.Za kazdou cenu.
Jizerky jsou hezké. V zimě sem někdo jezdit bude stále. Z Prahy slušné spojení.Oproti Krkonoším rozumné ceny, ale bohužel další zázemí chybí. Nikdo nechce investovat. Nedivím se. Stačí jedna zima s málo sněhem a teplotama nad 0 a je existenční problém. Možná sdružení, pokud bude nějak rozumně fungovat, má smysl a mohlo by pomoci sdružit nějaký kapitál a zaplatit si odborníky, kteří jim dosáhnou na dotace.
Dobře, proč ne. Jsem pro abych si koupil pernamentku na Špičáku a pak ji dojezdil v Rejdicich. Ovšem problém je to, že ca české kopce a kopečky platím jak za K2. Ono vyrazit si na vyken se 4 člennou rodinou na naše sjezdovky o délce 600 až 1000m muze s přehledem přijit i na 6000Kč
Průšvih je v tom, že technické vybavení je stejně drahé u nás i v Alpách. Když přijde správce jizerskohorského areálu do Doppelmayru s tím, aby jim s ohledem na místně obvyklé ceny a kupní sílu obyvatelstva postavil lanovku třikrát levněji než v Innsbrucku, tak se jim vysměje. Ve finále je totiž úplně jedno, kde ta lanovka stojí a jak je dlouhá, nejdražší je dolní stanice se strojovnou...
No a chrudimskou i břeclavskou Transportu jsme úspěšně zlikvidovali či prodali, levněji to holt už nikdo nevyrobí...