- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Solit by se mělo pouze v případě ledovky Jinak jenom pluhovat
To je skvělej nápad.U nás tam kde nesolej ale sypou štěrk,se na jaře nedá ani projet.Projede auto a než se prach usadí tak jede další,takže celej den jen polykáte prach
vse ma svoje.. ostatne soli trpi vic okoli nez si myslete...
co si pamatuji za komousi se zapojil za traktor s retezy pluh který pluhoval a pak jel další který sypal vypluhovanou vozovku skvarou. Chodilo se lip. Nechapu který idiot tohle soleni vymyslel...
Zhruba do roku 1995 byly nejpočetnějšími vozidly škodovky s motorem vzadu, ty vyjely i neposypanou vozovku. Předohraby jsou náchylnější a navíc je těch aut celkově mnohem víc než před pětadvaceti, třiceti lety - takže tehdejší údržba by dnes už nepostačovala...
Po udusaném sněhu posypaném štěrkem se chodí parádně. Po rozsolené břečce se nedá chodit skoro vůbec.
U NÁS SYPAJÍ ŠTĚRKEM - TEDY STRUSKOU Z ŽELEZÁREN A NAZÝVAJÍ TO ŠTĚRK A TEDA PRÁŠÍ TO PŘÍŠERNĚ,PARAPATY NA OKNECH MÁME V ZIMĚ ČERNÉ A AUTA TAKY,TAK NEVÍM,JESTLI SI TAM POMOHOU..omlouvám se za capsl
Struska není štěrk, ale škvára. A ta práši festovně, to je pravda.
Štěrk práši minimálně, bo čedičová drť je mnohem pevnější a ani desetitunový náklaďák ji nerozdrtí na jemno. Navíc se štěrk po zimě dá bez větších problémů smést a odvézt.