Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlak vjel v Krkonoších do závalu ze zřícené skály, devět lidí je zraněno

Osobní vlak vjel v půl sedmé ráno mezi Poniklou a Hrabačovem na Semilsku do rozsáhlého závalu ze zřícené skály a vykolejil. Cestovalo v něm deset cestujících, devět lidí se zranilo, přičemž strojvedoucí utrpěl středně těžké zranění nohy a byl letecky přepraven do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V93í69t 30J88ů19z95a 8982516461878

Důležité je, že podle informací zůstane v provozu úsek mezi Jabloncem a Rokytnicí n. J. ...

+1/0
28.1.2015 17:37

J45i40ř78í 45E76r93b92e62n 1433194676787

Dva spoje týdně :-)

Ale jak tam ten motorák dostanou, když je výtopna v Rokytnici prázdná už třicet let a motoráčky se deponují v Jilemnici?

0/0
28.1.2015 20:09

M51i92r76o31s41l42a10v 38Z17i32k74m32u84n96d 7599723224473

Fotky jsou na :

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

na jedné z nich je vidět, že strojvedoucí použil přímočinnou brzdu, nikoli brzdič s možností použít rychlobrzdu ...

0/0
28.1.2015 16:27

M80i54c67h55a94l 15R49e18j94z16e74k 5146547955501

Ovsem nejlepsi bya redaktorka v CT - "Strojvudce se uz nestacil balvanu vyhnout."

+6/0
28.1.2015 16:03

J35i90ř77í 94E42r74b67e19n 1463584376177

Třeba tím myslela nějakého neomaleného cestujícího :-)

0/0
28.1.2015 20:10

J13i23ř91í 95E42r89b30e70n 1863334826477

Dodatečně: Ve kterém zpravodajství to bylo? v 10, 12, 13 i 18 hodin tvrdili, že nestihl zabrzdit.

0/0
7.2.2015 11:23

P80e25t90r 34U14l32l41m28a30n35n 2437708687932

Těm, co tu obhajují 810: Jasně, levné a funkční to je. Ale bezpečné? Být to shark, tak je minimálně strojvedoucí bez zranění a možná by to i ubrzdil. Tenhle vlak už tady nemá co dělat. A že se pro 10 lidí nevyplatí nic jiného? Co třeba autobus? Třeba by pak zbylo víc peněz na vlaky, které mají smysl.  Navíc moderní vlaky už dokázaly, že umí přitáhnout cestující.

0/0
28.1.2015 15:55

M26i15r15o86s58l19a45v 77Z41i14k81m23u78n70d 7649743784483

A v Hrabačově nebo Jilemnici nástup 30 cestujících ... takže do Martinice se stojí ....

0/0
28.1.2015 16:33

P66e94t57r 60U59l75l83m41a35n95n 2877828867572

Tím pádem je to sakra nevhodné vozidlo ne?

0/0
28.1.2015 16:47

J34i73ř94í 13E65r80b46e34n 1373454476587

Kupte jim něco vhodnějšího a prosaďte hustší jízdní řád + návaznost do Vrchlabí, všichni budeme rádi

0/0
28.1.2015 20:12

H29u32b18e62r57t 65Z59k64o31u11m98a68l 5540541202731

Ta fotka až nápadně připomíná fíru Honzu Dostála z Kalamity... ;-)

http://www.zubacka.cz/stare/aktualne/20110509_zahajeni_sezony_vzpominka_na_film_kalamita_28_kvetna_2011/kalamita.jpg

+5/0
28.1.2015 13:01

L77e20o80š 53E31x93n65e53r 1957688708232

;-D

0/0
28.1.2015 13:17

M66i29r69o29s25l22a26v 63Z18i27k43m40u26n36d 7929123714953

Bude-li strojvedoucí zastavovat samostatný motorový vůz použitím rychlobrzdy, tak opravdu nestačí opustit stanoviště strojvedoucího ...

Skutečně odborné vyjádření mluvčího drážní inspekce - ten chlap neví o čem mluví ...

Samostatně jedoucí hnací vozidlo (motorový vůz) se brzdí použitím přímočinné brzdy, která má okamžitý brzdicí účinek (vpustí vzduch rovnou do brzdového válce), na rozdíl od tzv. rychlobrzdy ... s nepřímočinným účinkem, kdy je vpouštění vzduchu do brzdového válce ovládáno snižováním tlaku v průběžném brzdovém potrubí (vypouštění vzduchu)  ...

+4/0
28.1.2015 12:56

T44o21m36a36s 59A59u34g65u15s97t37y52n 6187606951870

Zajímavé srovnání úrovně článků. Když je píše pan Sůra, dá tam nějaký omlácený vlak ČD, aby bylo vidět, jak jsou ty dráhy hrozné. Pan Mikulička tam zvládne dát (narozdíl od p. Sůry) foto k tématu. Někdo by se tady měl zamyslet :)

+14/−3
28.1.2015 10:56

J51a64n 81S38ů49r38a 4425923193682

a tento vlak není omlácený?)))

+4/−11
28.1.2015 11:07

P91a47v22e14l 66S71t50a34v71j36a11n40í92k 6208685897551

Zdá se, že teď už asi je omlácený.

0/0
28.1.2015 11:56

M21a65r79t74i34n 78Š29p48á51d 4472899671936

Zase o jednu krabici míň.

0/−3
28.1.2015 12:35

Z81d92e42n49ě90k 42W27e91r93n70h79a67r36t 6347605492338

Na tyhle lokálky je tahle krabice ideální. Malá, levná, jednoduchá...

+1/−1
28.1.2015 13:45

M87a28r80t48i85n 81Š53p87á27d 4232439831286

Tichá, s příjemným sociálním zařízením, okny tam nefičí... ;-D Upřímně řečeno, jediné, čeho je mi na ní líto, je ten nově instalovaný informační panel.

0/0
28.1.2015 13:53

R30a12d43e14k 42J29a47n60a69t77a 9575386284712

Panel se zastávkami je požadavek kraje, navíc nějaký systém co oznamuje zastávky a registruje požadavky na zastavení na znamení je potřeba, průvodčí je na to dnes přece jen trochu drahý ...

+1/0
28.1.2015 13:57

J19i93ř65í 51E94r86b12e24n 1113484236437

Zkus zkonstruovat něco podobně provozně levného a spolehlivého, ale tiššího a s lepšími jízdními vlastnostmi, a nech si to homologovat...

0/−1
28.1.2015 14:42

T16o59m95a12s 24A13u58g19u51s58t64y92n 6297286291840

Vy jste to opět nepochopil ;-D

narážel jsem na

1. Vaši lenost, Váš kolega zajistil aktuální foto k události.

2. Na Vaši tendenčnost, kdy se opakovaně snažíte ČD ukazovat v nejhorším možném světle.

+1/0
29.1.2015 15:24

J37a58n 12S90ů57r63a 4815783323562

Děkuji. Co byste navrhoval za aktuální foto ke zprávě o tom, že ČD budou muset vracet dotace na Regiopantery? Mám jít vyfotit aktuálně Regiopanter na nádraží nebo vyfotit Vás v Regiopanteru? Nebo o tom nemám psát vůbec, protože nejlepší je psát jen o úspěších ČD?

0/−1
29.1.2015 15:26

T90o87m40a28s 86A41u65g29u85s40t10y72n 6757426341680

Jasně, najděte si mě ;-)

0/0
30.1.2015 10:44

T61o66m45á11š 58B75u68r81a 4382736894

Srovnání to zajímavé bezesporu je. Už proto, že pan redaktor Sůra, by pravděpodobně - dle mého soudu - nepoužil nikdy pro takovou situaci tak neadekvátní vazbu o "srážce vlaku s kamenem" (jak zněl ještě nedávno nadpis výchozího článku).

+1/−1
28.1.2015 11:44

M20a51r58t95i24n 32Š90p56á67d 4302219391766

Taky jsem si původně představil regínu narazivší do půlmetrovýho šutru...

0/0
28.1.2015 12:38

Z60d63e97n43ě54k 36W84e36r57n32h93a29r21t 6867555412228

taky k tomu byla původně ilustrační fotka šukafonu, co zavadil o nějaký kámen a měl trochu pomuchlané spodní plechy za dveřmi...

+2/0
28.1.2015 13:46

M71a46r57t66i74n 18Š43p81á14d 4582529501776

Já právě viděl regínu - ale je možné, že to bylo na Novinkách. ;-)

0/0
28.1.2015 13:55

J11i41ř55í 15E33r97b21e69n 1473834476147

810.563-7 - takto vypadal před nárazem...

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ponikl%C3%A1-810.563.JPG

0/0
28.1.2015 10:50

M82i93l35a12n 94Š20i14n10d35e17l48á92ř 7295925878893

Původně tady bylo, že najel do hromady kamení .... hromada kamení to sice je (bráno formalisticky) ale tohle bych tedy kameny nenazval.

+7/0
28.1.2015 10:49

P10a72v32e36l 83F16a54r91a 9877657814321

A co to tedy je?

0/0
28.1.2015 12:10

M43a11r12t97i73n 29V69a34n48ě55k 9114627412463

velký kameny

+1/0
28.1.2015 12:33

L76e74o33š 17E21x14n14e32r 1797478218252

Takové šutříčky... :-)

0/0
28.1.2015 13:18

V77l98a86d79i20m16í54r 32S77t91r16o46u93h54a73l 4287640604265

Takže ČD mají další šukafon na odpis. Se divím, že to ještě jezdí!!

0/−7
28.1.2015 10:46

J30i72ř51í 69E77r26b64e58n 1693284386777

Je to spolehlivé a provozně levné. Se nedivím, že to pořád jezdí.

+30/0
28.1.2015 10:49

R32a60d61e13k 91J35a61n74a90t56a 9855246974822

Ano, je spolehlivý, levný, a po výměně sedaček za vysoké (a na této trati jsou tuším vyměněné) i celkem pohodlný.

+19/0
28.1.2015 10:55

L26e70o26š 58E40x14n24e85r 1947938148572

Cože?! 8-o Klasické koženkové byly mnohem lepší, než ty chlupaté, které štípou a v létě (kdy je hic už sám o sobě) navíc hřejou! :-(

+2/−4
28.1.2015 13:20

Z27d11e92n51ě95k 61W59e62r38n23h43a92r69t 6367395982508

Navíc tomu moc nevěřím. Ty koženkové se dají utřít, ale u těch chlupatých nevím, jaký je v tom bordel a špína. Zlatá koženka...

+1/0
28.1.2015 13:44

M38a26r64t54i79n 43Š47p86á52d 4682979721176

S tím čištěním máte pravdu, ale osobně mi koženka v 810 vždycky přišla děsně tvrdá a chyběla mi opěrka pro hlavu.

0/0
28.1.2015 13:57

J74i66ř19í 86E76r44b72e97n 1143894616477

Jednou jsem v ní strávil trasu Mladá Boleslav - Libuň - Lomnice - Stará Paka, to byl očistec, jak mě už po hodině bolela záda. Naštěstí jsem ke konci jel v salonu skoro sám a mohl si lehnout na tu delší lavici...

0/0
29.1.2015 20:05

V30l86a56d82i64m69í77r 84S85t53r64o87u91h71a31l 4597130184195

Já si právě pamatuji ty hnusně tvrdé koženkové lavice. :-)

+2/0
28.1.2015 11:54

V89l63a64d16i67m36í60r 48Z61d64v76i40h22a74l 7923419223607

To já pamatuju i ty celodřevěné ;-D

+6/0
28.1.2015 12:19

R40a68d13e38k 94J31a87n22a53t98a 9845716514472

Nové vypadají takto: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_810.php

+1/0
28.1.2015 12:20

L10e80o51š 57E65x31n49e24r 1387198398332

To je tady síla! :-( Kam dají lidi v té zadní řadě nohy? 8-o8-o8-o

0/0
28.1.2015 13:21
Foto

J31i75ř34í 74Š26r77á89m46e52k 3778507859351

Ta je na tašku s golfovými holemi.

+2/0
28.1.2015 13:36

R69a83d79e23k 16J48a76n91a35t91a 9215936504832

To asi myslíte tu verzi hned nahoře, tu jsem v reálu ještě neviděl, běžné jsou ty níže, např. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201103/DSCN9555.jpg , tam jsou sedačky na stejných místech jako z výroby.

0/0
28.1.2015 13:55

J55i38ř89í 53E74r28b65e97n 1663454296337

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

+3/0
28.1.2015 10:46

J67i92ř60í 11P56r13ů11š70a 7405602645449

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.619387071524801.1073741861.221819764614869&type=1

+1/0
28.1.2015 10:31

A24l12e89s 56B38a50d41u62r32a 9376167890245

Je tak tezke poslat tam redaktora, aby to nejak vyfotil na mobil? Ty ilustracni snimky jsou fakt k nicemu. Takhle tu diskutujeme o necem, o cem nemame predstavu.

+6/−2
28.1.2015 10:08

J86i95ř21í 16E14r85b22e77n 1863254186987

Už tam je foto od hasičů. Jedno jediné.

+1/0
28.1.2015 10:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.