Diskuze

Semafory, zábradlí, zeleň. Tramvajová trať do Jablonce bude bezpečnější

Po roce strastiplného cestování kvůli stavbě tramvajové tratě mezi Libercem a Jabloncem si řidiči a cestující oddechnou. A nejde jen o to, že cesta mezi městy bude po blížícím se skončení stavebních prací plynulejší. Stane se hlavně bezpečnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Jablonci už 2 dny běhají s teodolity po Budovatelů a Soukennou, že by měřili kudy protáhnout tram až na autobusák?

1 0
možnosti

Třeba v příštím článku bych uvítal info, co udělá MU pro zvýšení bezpečnosti dětí na přechodu u Kostela odkud mnohé chodí ke škole. Přecházecí semafor je na nic, protože značná část řidičů, když zasvítí žlutá, šlápne na plyn, jen to projet. Evidentně neřeší, že malé dítě je fixováno na zeleného panáčka a nekouká kolem. Jak nejsem příznivcem retardérů, tady bych se k nějaké úpravě vozovky zaručující snížení rychlosti klonil.

0 0
možnosti

No pokud vím tak se původně hovořilo, že široký rozchod bude na točnu do Vratislavic a nic. Teď se zalijou koleje do betonu a pak se budou zase pracně vysekávat je to na hlavu postavené blbci, kteří si honí jen politické body a dělají akorát z lidí nesvéprávy. Jinak jsem se doslech , že se to jako správný Potěmkin v dubnu spustí a pak se to o víkendech bude dodělávat. Jestli to je pravda tak pak je to stupidita nejvyššího kalibru a nechal bych za to vyházet celé vedení DPMLJ včetně stranických špiček v dozorčí radě . Vše je nechutné a opětovné plýtvání peněz. Projekt je nedotažený .

4 0
možnosti
Foto

Kde že se to budou zalévat koleje do betonu, pěkně prosím?

1 0
možnosti

Ono to je vážně na úzkém rozchodu? Tak teď už vážně nerozumím proč se to celé dělá:-/

3 1
možnosti
Foto

J94i81ř55í 84E31r78b68e22n

3. 3. 2015 22:50

Protože od postavení trati uplynulo hodně přes šedesát let a od poslední modernizace skoro čtyřicet let.

Kdybyste to chtěl přerozchodovat, musel byste do DPMLJ nasypat o pěkných pár (desítek) milionů korun víc. Ona se totiž rekonstruuje jen část trati, víme? Takže kdyby ji dělali na 1435 mm, musely by tramvaje na cestě mezi městy 6× měnit podvozky ;-D

Navíc rekonstruované úseky jsou rovnou dimenzovány na budoucí přerozchodování. Kolejové lože je širší, jsou tam Y pražce s připravenými úchyty na normálněroczhodnou kolejnici apod.

Ono to chce si to tom něco zjistit dřív, než začnete vykřikovat do diskuse :-)

1 0
možnosti

A proč je to zase na retro úzkém rozchodu? Světové zásoby reznoucích T3 se tenčí.

3 1
možnosti

V augsburgu maj uzkej rozchod a jsou uz cely nazhaveny nam ty jejich vraky prodavat. My se budem rozplyvat nadtim jak je to nove a moderni. Ale T3 si umi poradit i s trati v katastrofalnim stavu. Ty nemecke budou kazdou vlnku na kolejich prenaset do vsech zadnic.

2 0
možnosti