- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S Polákama je to tragedie, stačí vzpomenou na obstrukce se silnící. Ještě tak kdyby jim to někdo postavil a ještě jim každoročně platil balík, to by to šlo asi rychleji. Na co jim to území vůbec je ? tzv. slepé střevo, ať to prodají Němcům nebo Čechům a bude klid.
Kriste pane!. Jestli se ve světě vše bude řešit podle voru pana Zbeigniewa Kolana a dalších sáhodlouhých moudrých protidiskusí dalekých od podstaty věci, tak Polsko nezachrání ani 50% výdaje na zbrojení a nám dej Bože jiné sousedy.
Omluva a oprava na Zbigniewa. Aby si pan Kolano nemyslel, že úmyslně komolím jméno.
Polaci zrusili neuveritelnou ctvrtinu zeleznicnich trati od 1988 vetsina soucasnych a byvalych nadrazi jsou dnes ruiny. http://bi.gazeta.pl/im/de/4c/cb/z13323486Q,Mapy-pokazujace-roznice-w-liczbie-linii-kolejowych.jpg
Ta trať je docela důležitá, spojuje Liberec s civilizací a hlavně s letištěm v Drážďanech.
Jediná konkurence schopná a to navzdory Polákům.
V souvislosti s polskými územními nároky a bez pokusu o nějaké národnostní třenice mne zajímá, proč mají Poláci zájem narušovat vztahy zrovna na Frýdlantsku, když jen o několik kilometrů vedle nemají vůbec zájem o rozvoj území svého. Jak ostatně sami tvrdí. Kvůli jejich absolutní ignoraci nějaké spolupráce na opravě kousku trati na jejich území za které podle dohody platí i české dráhy dost vysoké nájemné a které se mohlo z prostředků naších i německých dokonce opravit se trať snad dokonce zruší? Zkuste se na ten kousek jít podívat. Dohody platit mají, ale rozumně a oboustranně! Proč jenom my pořád strkáme hlavu do písku a jak se říká, už v předsíni jsme" předpokakaný" Neříkejte, že se nemohou najít páky, jak Poláka přimět k rozumu. Jen invektivami v diskusích se to podaří těžko.
Tady k tomu není třeba nic psát a ani kolem toho žvanit, je nutné s Polskou stranou jednat a co nejdříve začít opravovat a zmíněný úsek dát do bezpečného stavu pro vlakovou dopravu !!
jenže o to se Češi i Němci snaží už asi 20 let
Mají. Ještě z dob, kdy se většina polska nazývala prusko.
I malé cíle dávají smysl.
Němcům to v roce 1939 sice s tím Gdaňským koridorem vyšlo, ale moc dlouho nevydrželo.
Žitavský koridor by měl možná větší naději na úspěch.
Na zbrojení má Polsko peněz dost. Snad najdou nějaké i na opravu trati.