Diskuze

V Jablonci řeší, kudy po padesáti letech vrátit tramvaje do centra města

Přes Dolní náměstí nebo přes náměstí Anenské? V Jablonci řeší, kudy by mohly na konci desetiletí projíždět tramvaje. Ty z centra města zmizely před padesáti lety a vystřídaly je autobusy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Odkud je ta fotka?

0 0
možnosti
JS

jen nesvéprávný člověk  by si tu hrůzu pustil do města.Dnešní problém jízda  přes město  Kostelní ulicí  kolem Merkuru  přes Dukelské náměstí  na kruhák  v Pražské  je katastrofální  a prakticky neřešitelný  by byl přetat  kolejema  s předností.

Druhý šílený nápad jsou koleje přes Dolní náměstí  spojený s bouráním  prodejen.

 Ty co se chtějí zapsat do dějin Jablonce  jako cvoci,odveste do Kosmonos.;-O

0 1
možnosti
PS

Teď ještě na jakém rozchodu. Sice na 1000 mm můžou být menší poloměry oblouků, ale předpokládám, že při nějaké další větší rekonstrukci se celá trať předělá na normální rozchod. Takže jestli už rovnou dát splítku 1000/1435 mm...

1 0
možnosti
AK

Pane Schwarz,to by už bylo lepší,kdyby tranvaj najela u zastávky dolní nádraží na koleje vlakové a tím pádem by se nemuselo nic moc řešit.Odevšad to je stejně daleko,jak píší ve studiích.A kolik by se ušetřilo,asi hodně jenže ti tupci co to projektují jdou jen po penězích ostatní jim je šumák.Tak proč nenavrhly tuto variantu???protože by nic moc nevydělali,neb ony jsou placeny z výše ceny celého projektu.8-o!!

0 3
možnosti
MK

Bože, stejně na to nejsou peníze, tak proč? Zase daji nekomu vydelat, aby to naplánoval, ale stavět se nikdy nebude.

3 0
možnosti
MV

M93i59l25a32n 20V16i91k

26. 5. 2015 18:38

"Zjistili jsme, že autobusy zajíždějící na nádraží jsou lidmi hojně využívané, proto předpokládáme, že by tomu mohlo být i v případě prodloužení tramvaje,“ řekl náměstek primátora Miloš Vele. - to zjistili asi po půl roce provozu :-(!

1 0
možnosti
Foto

J82i60ř98í 43E17r16b33e34n

26. 5. 2015 22:02

Ale "oni" to zjistili ihned po zavedení této linky, což už je více než rok, jestli se nepletu... a právě proto teď dumají, jak to centrum nechat dopravně přístupné i po zrušení NAD.

2 0
možnosti
MK

Mají nejvyšší čas. Změna územního plánu trvá 2-5 let, takže klidně ať jich vymyslí třeba 7.

1 0
možnosti
KS

Soudruzi měli pravdu, tramvaj je historický přežitek. Nejrychlejší a nejekologičnější je transportní paprsek, jaký měli na Enterprise ve Star Treku.

0 1
možnosti
JM

Teleportační technologie  je bohužel energeticky velmi náročná. Navíc po dobu přenosu je třeba stálého energetického přítoku, takže není doporučeno používat solární panely...

0 1
možnosti

Když se jakýkoli autobus rozjíždí do kopce (Liberec a Jablonec jsou samé kopce), tak je to jako když startuje vrtulník. Hlavně v létě u otevřených oken. Tramvaj je v pohodě, hlavně další generace nám za rozvedené tratě po městě bude vděčná.

4 0
možnosti

A to si nepřejte bydlet u konečné autobusů, když mají nahozený motor nonstop. V noci topí, v zimě klimatizuje.

2 0
možnosti
PN

Hurá, to byl taky nápad ukončit tramvaje tak daleko před centrem, tehdejší členové ÚV stejně měli služební auta, tak asi nepřemýšleli co plodí. Bylo by krásné tramvaj dotáhnout do Mšena, které je přirozeným zábavním a rekreačním centrem nejen Jablonce a kde se žije více než v centru (kde žijí převážně ti-jejichž-jméno-nesmíme-napsat). Ví se jestli bude tramvaj jednokolejná nebo dvoukolejná? Tipuju, že asi některá hrdla budou muset být stejně jednokolejná.

5 0
možnosti
JV

J48i50ř71í 54V98o68l92e88k

26. 5. 2015 19:11

To ještě máme štěstí, že je konečná tam kde je, původně jablonečtí mocipáni požadovali konečnou v Brandlu.

0 0
možnosti
LP

Doufejme, že po celém Jablonecku budou opět jezdit tramvaje. To je ekologičtější a turisticky atraktivnější než aubobusy na plynové bomby.

3 1
možnosti
PN

Pochybuji, že někdo obnoví tramvajovou linku k vlaku do Rychnova, když je tam vlak celkem špatně konkurenceschopný.

0 1
možnosti