Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Útrapy cestujících nekončí. Tramvaje do Jablonce vyrazí až v červenci

Potíže během cestování z Jablonce do Liberce navzdory plánům neskončí ani v červnu. Termín obnovení provozu na tramvajové trati se posune. A už podruhé. Tramvaje by měly vyjet až v polovině července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a60r18t28i43n 24M12u14s35i39l 4710961143521

DPMLJ nebude uplatňovat penále? Hospodaří tedy s péčí řádného hospodáře?

Asi nejvíc mě však odbourala věta o přeložce vedení VN, která by prý trať stejně uzavřela. Jak asi dlouho se taková akce plánuje, že jí nebylo možné udělat (připravit) loni nebo letos na jaře. Velmi mi to připomíná stavbu obchvatu Krás. Studánky, kde se také čekalo na přeložku sloupu VN a téměř hotová silnice několik měsíců stála. Tak sakra, to tu stavbu nikdo nepřipravuje, aby tohle zkoordinoval?

+4/0
3.6.2015 12:29

L11a24d21i58s19l56a16v 41E40g90e79r64m28a58i70e61r 2960882357773

Jsou to objektivní věci řekl Ludvík Lavička ;-D víte co se za každou objektivní věcí skrývá!!

+3/0
3.6.2015 11:59

H76a27n56a 14U57l64r43i89c85h17o40v96á 5111706578575

na příklad: velmi, ale velmi mírná zima

+1/0
3.6.2015 13:06

M24i15l61a94n 15V67i88k 1557315533883

A lidé bez mozku, kteří takovéto akce plánují!!

+1/0
3.6.2015 19:37

P33e37t17r 82V67i48n49a19ř 6203383143287

Jak nečekané.. A kdo bude pánové dokončovat tu prasárnu od Rudy po Ústav a Pivovar? Chodníky, které končí uprostřed hromady bahna, provizorní označení zastávek, kopce hlíny jak na poli? To se zase někdo napakoval... ;-€

+3/0
3.6.2015 10:25

P21e54t44r 82K82o75l74o12m33a52z13n72í51k 8674813880526

Tam jsou nejlepší ony eletrické oznamovače času odjezdu na za zastávce Pivovar, tj. asi nejméně frekventovaném místě celé trasy.

+5/0
3.6.2015 11:10

J89a48n 31Š89p25e93c80i74á78n 2360770889259

V Praze na Bělehradské 4.5.15 projela posledni tramvaj. Dnes 3.6.15 uz maji polozene koleje a zastrikuji betonem na polovine useku. Proc to v tom Liberci trva tak dlouho? Nikde to nepisou

+1/0
3.6.2015 8:59

P22e73t41r 38K86o91l81o24m85a81z78n84í16k 8444833270436

Tady byl rozsah prací řádově větší než výměna kolejí a podloží, nicméně to nemění nic na tom, že to celé bylo resp. je jedna velká tragédie. Např ona hezká výmluva na plynovod, ta probíhá v místě, kde za CELÝ rok pouze odebrali koleje a podkladní panely.

+4/0
3.6.2015 11:06

M45i58l33o25š 39K62r34č91m42á65ř 2297705187436

tak on každý soudný, kdo tu žije a zná rozsah prací věděl, že ty termín jsou utopie, ve Vraťáku aspoň stihli položit koleje, jinak ve nedodělané a v Jablonci škoda mluvit, dlouho se tam pořádně nedělalo

+2/−1
3.6.2015 12:19

P45e25t40r 70K87o86l68o88m95a81z18n15í30k 8864543660696

Jezdím kolem téměř denně a moc dobře vím, jak moc pilně se tam (občas) dělalo a to ještě jim poměrně vyšla zima vstříc . Nicméně to je vlastně vedlejší, ty realizující firmy vysoutěžily určitou zakázku (tj. něco, kde byl i daný i čas na realizaci) a měly tohle dodržet, popř. mělo po nich být vymáháno penále.

+1/0
3.6.2015 12:47

J65i45ř25í 11E85r55b59e92n 1133334946517

Souhlasím, na práci měli času dost. A ani na Brandlu, kde by se daly přimhouřit oči kvůli ujíždějícímu svahu, na té opěrné zdi taky nepracovali tak pilně, jak by bylo záhodno.

+1/0
3.6.2015 18:37

M76i51l53a97n 94V20i95k 1197615753213

Asi i slabomyslný chápe, že když odkopu patu kopce, tak svah nad tím sjede dolů. Ale to pánům projektantům s vysokým Q asi nedošlo!

0/0
3.6.2015 19:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.