- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dva pruhy na Žitavské měly být už v době, kdy se tato křižovatka budovala. Jo, to je tak, když není vize do budoucna, ale jenom do vlastních kapes zadavatelů.
Co by mohlo udělat město? Třeba vyřešit příjezd na Františkov další trasou, třeba přes rokli ve směru do gymplu (skládky) a tím ulehčit Švermovce. Proti přidání pruhů pod Viaduktem nemám námitek, stejně jako přidání pruhu ve směru od Nádraží, chybí už dnes jen málo, aby mohla stá dvě auta vedle sebe.
Přesně tak. Jenže jak jsem psal níže, to by tam nesměl sedět "dopravní odborník" Rychetský, který pravděpodobně nevnímá vývoj Liberce. Jinak by nemohl povolit takové kraviny, jako typicky známý sněhulák či by se snažil prosadit změny křižovatky Žitavská už dávno... A že by to jistě šlo.
Udelaj tam snehulaka :) a budem se tam tocit kolem a kolem
Třeba opravit švermovku od viaduktu k bille? 40cm propadle kanaly, samej kráter, pak 40tka, pak ostruvky zastavky. Stavebni stroje z toho udelaj tankodrom.
A z tramv.otocky k tomu obchodu s motorkama udelat nadchod. Je to vesele, kdyz si odčekáte vsechna svetla a pak vam chodec zmackne prechod a prejde.
A že by někdo občas začal řešit i příčinu, než hasit důsledek? Řekněme si na rovinu...od kdy se stala tato křižovatka kolapsovou...no od té doby, kdy z jedné strany rozsekali ulici České mládeže kruhákama a napojili na ní průmyslovou zónu. Bohužel je liberecká bariéra, tedy vlakový násep, který dělí město vejpůl, průjezdná jen na třech kapacitních místech a ty jsou ve špičce totálně zasekaný, a proč? No protože u jednoho průjezdu vzniklo obchodní centru, u dalšího průmyslová zóna, tak se to všechno nahrnulo na franťák. Tam se před 10-ti lety dalo přijíždět ve špičce uplně v pohodě...jo a mimochodem páni dopravní experti. Jestli jste si ráčili všimnout, tak nejpohovější průjezd těchto křižovatek je v době, kdy vypadnou z provozu semafory!
Ono by nebylo vůbec od věci vyměnit pár dopravních expertů. Alespoň tedy šéfa odboru Rychetského. Sedí tam přes dvacet let a myslím, že to je znát
v první řadě by měly seřídit semafory, aby třeba auta jedoucí od soudu nemusela po zelené čekat pod mostem na zelenou na semaforu u odbočky na Prahu a blokovat možnost odbočení v opačném směru právě do Žitavský.
Jinak je postoj města jen alibismus a arogance. Proč by měl investor nějakého záměru, který je v souladu s územním plánem, platit za úpravu veřejné infrastruktury. Ve finále to pak stejně zaplatí budoucí nájemnící, tedy občané města.
ehm, luxusní sídliště místo Interlany...
možná nejsem správná cílovka, ale nedokáži si představit že bych koupil byt v novostavbě (= za nadprůměrné peníze), která je umístěna v ďolíku mezi kopci a doslova na začátku Františkova (od čerpačky) je to semeniště nepřizpůsobivých spoluobčanů.
Studenti bez aut???? Kde žije...naopak...co student to jedno auto...ne jako rodina, kdy jsou aspoň děti bez aut....
stačí si zajet se podívat ko kolejím na Harcov, narvané parkoviště, od felicíí po docela slušné Audiny.... Prej studenti nemají auto
Pytloun: Studenti dnes skutečně nejezdí auty - to jste viděl kde? Zajeďte se podívat na Harcov, pane podnikateli.
Nejen na Harcov, ale k jakékoli střední škole.