Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na zrekonstruované trati se zpožďují vlaky. Přesně nevyjel ani ten první

Ačkoliv modernizace železniční trati Liberec–Tanvald měla cestování urychlit, vlaky tady nabírají zpoždění . Načas nejel už první vlak, který se na trať vydal minulé pondělí večer. Problémy neustaly ani v dalších dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e52t86r 41M90a15r73e65š 8870676

Závěr, žádné předčasné uživání. Jen ať jezdí NAD a fotku novináře na každý autobus bez klimatizace. ;-D

0/0
21.7.2015 8:58

P13e71t47r 43N86e77c57h52a35n66i10c77k29ý 7833466428570

Počkejte na 30 minut takt, to bude teprve fičák

+4/0
20.7.2015 11:05

J55a29n 41H47a71v40r16d77a 2218646741218

tak zase při takovém taktu pak nemusí čekat 10-minut vlak na zpožděný jiný vlak...

+1/0
20.7.2015 11:27

L59u76k96á91š 51V97e48v34e28r37k80a 1477516930

to ne, protože to se takový zpožděný vlak rovnou odřekne a spojí s dalším..takže ten proti opravdu čekat nemusí

0/0
20.7.2015 14:07

P95e47t33r 13V94i57n57a28ř 6463563303407

"Současný stav nevybočuje z průměru".. Ano, ČD - Čekej dál, náš standard.. ;-D

+2/−3
20.7.2015 10:56

M41a41r65t75i22n 81M40u75s89i12l 4850761843961

SŽDC není ČD. Sorry.

+1/−1
21.7.2015 13:16

P18e38t27r 47V93i95n76a64ř 6193393863607

A jezdi kdo? Kdo nedokáže mít vozy v pořádku, naplánovat jizdni rady?

0/0
21.7.2015 13:24

M79i62c12h57a59l 45S31e66m17r92á62d 3612676647209

Muhehe, to je sranda... Praha má Blanku, Jablonec zbytečnou protipovodňovou štolu a teď i "nevylepšenou" trať...

Mimochodem na dotaz na zbytečný most pro cyklisty v ulici vodní mi nikdo z radnice ani neodpověděl...

+1/0
20.7.2015 9:56

O28t84t92o 61P56o27s96p49í28š10i98l 4614335637758

To srovnání s Blankou mi přijde přehnané, až bych řekl hloupé...

0/−1
20.7.2015 19:40

M31i35c87h61a11l 77S73e41m52r49á54d 3282896257749

No protipovodňovou štolu nikdo ani z povodí Labe nepochopil a stála hoooodně...

To Blanka je alespoň smysluplný projekt...

+1/0
20.7.2015 19:42

O65t78t38o 84P57o78s25p77í40š42i82l 4234825567608

Já myslel srovnání Blanky s tou tratí, že mi přijde hloupé. Tu štolu komentovat nemůžu, na to nemám dostatek informací.

0/0
20.7.2015 19:49

H82a96n13a 40U70l36r72y16c62h42o54v53á 9500213128988

Zpoždění do jedné hodiny je mimo rozlišovací schopnosti ČD, vlaky jsou zpožděné běžně a všude. 

Mimochodem, proč musí železničáři stávkovat alespoň 3 dny? Aby se zjistilo, že nejde o zpoždění, ale o stávku. :-P

+5/−8
20.7.2015 9:32

M17i33c53h44a29l 33S47e15m96r16á57d 3572286287639

Víte, máte pravdu, ale v tomhle případě mluvíte trochu z cesty...

Za zpoždění nemůže ČD, ale správa železniční cesty...

+4/−1
20.7.2015 9:57

H89o84n90z66a 56B24o58b54u47l92a 9726749523139

Tohle rozlišování je cekem zbytečné a cestující absolutně nezajímá. Toto čistě účelové rozdělení je interní věcí firmy, potažmo ministerstva dopravy.

+2/−2
20.7.2015 10:43

M35i73l65a38n 43T75r89i38b22u41č59e58k 5974427634780

Ono je to rozdeleni na jednu stranu logicke. Protoze pri vstupu soukromych dopravcu je asi v poradku oddeleni dopravni cesty od provozovatele vlaku.

+1/0
20.7.2015 10:45

H25o86n43z77a 63B67o59b54u54l84a 9576789153519

Chápu, ale pro cestujícího to nic nemění. Představte si, že třeba Česká pošta je na jakési divize rozdělena 20 let a vás také nezajímá, že vaši zásilku nezpozdila pobočka, ale doprava, nebo naopak. Pro vás je to pořád jen pošta.;-)

+1/0
20.7.2015 10:50

J55a57n 94H11a71v42r90d29a 2848526731608

Je mi vás líto, když nedokážete rozlišit, že za zpoždění může/nemůže dopravce a poskytovatel infrastruktury, event. další faktory.

Takže když třeba ne elektrifikované trati dojde k výpadku napájení třeba ze strany dodavatele (třeba ČEZ), tak vy půjdete nadávat průvodčímu ČD/jiných dopravců a stěžovat si, že vás to nezajímá... Jo?

No jak říkám, je mi vás líto.

+3/−2
20.7.2015 11:32

H71o58n17z96a 26B25o89b67u77l85a 9406739483669

Opravdu vám mne být líto nemusí. Jsem zákazník, SŽDC byla dlouho součástí ČD a důvody, proč se na oko oddělila mne jako zákazníka vůbec nezajímají. To, že z jedné firmy udělám dvě, abych se vyvlékl ze zodpovědnosti, je akorát hezká finta.

Naopak, mně je spíše líto vás, když nejste v podstatě schopen diskutovat slušně, protože nejen vulgarity jsou neslušné.

+3/−2
20.7.2015 12:41

J23a21n 82H57a27v20r33d70a 2858126631958

můžete mi, prosím, uvést onu vulgaritu, které jsem se dopustil?

0/0
20.7.2015 12:46

H70o31n87z94a 11B90o14b12u94l10a 9466579673419

Napsal jsem "protože nejen vulgarity jsou neslušné". Opravdu je to nepochopitelné?

0/0
20.7.2015 12:51

J87a46n 72H69a26v30r62d14a 2288796451368

nepochopitelné je, čím jsem k vám neslušný...

Je neslušné, že je mi vás líto??? OMG!

0/0
20.7.2015 15:55

M34a62r37t11i72n 15U42l30b54r68i79c81h 7833490699

A už jste tedy zjistil, cona nekvalitní službě změní rozdělení na ČD a SŽDC (pro koncového zákazníka)?

+1/0
20.7.2015 18:44

J45a70n 22H73a34v89r85d32a 2858966261848

No, já to jaksi nepotřebuji zjišťovat. Mně mozek funguje a dokážu rozlišit, co je vina dopravce a co vina někoho jiného.

0/0
20.7.2015 23:49

M43i42l66a13n 17T59r74i65b51u73č93e37k 5414247474860

Ja se nezastavam Ceskych Drah. A tvrdim ze to je obrovsky bordel. Jenze tohle je neco, za co opravdu asi nemohou.

+2/0
20.7.2015 11:34

H29o66n90z84a 75B60o26b43u15l15a 9206469483409

Já jen říkám, že zákazníka nezajímá, že koleje najednou patří někomu jinému, repektive že je někdo jiný spravuje. Navíc je to svým způsobem jen finta, aby se nemohlo říci, že si ČD nechívají platit od jiných dopravců a jsou z toho dotovány.

+1/−1
20.7.2015 12:44

M51i14l56a29n 98T86r87i65b71u31č19e83k 5274707764840

Ok. Vy proste mate svoji pravdu a nad jinym nazorem nejste schopen ani pouvazovat.

+1/0
20.7.2015 13:03

O42t20t51o 98P12o29s15p40í19š82i26l 4334965127488

Je pravda, že spoustu lidí nezajímá, že dráha se nějak dělí na další složky. Ale tyto lidi je potřeba rozdělit na dvě skupiny: lidé neznalí věci (kterým je třeba vysvětlit skutečný stav věci) a "hlupáky", které pravda nezajímá. Kam se ráčíte zařadit sám, ponechám na Vašem uvážení. Přeji Vám pěkný večer.:-)

+3/0
20.7.2015 19:45

P37e26t21r 32N89e80c22h25a59n97i63c93k69ý 7753906428540

Když autobus přijede pozdě kvůli 5 km uzavirce se semafory, aby viděl jak se dva dělníci opírají o lopatu a jeden o bagr, tak je to vína busaka?

+3/0
20.7.2015 22:53

M65i30r71o10s93l48a37v 32Z97i25k19m25u70n64d 7679693824803

Ve Švýcarsku tahle pitomost není a kvalita železniční dopravy je tam daleko vyšší ... možná právě proto, že na pitomosti oddělení provozu od dopravní cesty nemají čas ... a v nákladní dopravě tam vesele šmejdí desítky "soukromých" dopravců ... v osobní dopravě "konkurence" neexistuje, všichni "soukromí" dopravci (nesoukromí dopravci neexistují) poskytují služby "váženým zákazníkům" ve vzájemné spolupráci ... Jančurové a Novotní tam prostě nejsou ...a hlavně nikomu nechybí ,...

+5/0
20.7.2015 20:28

P66e16t48r 86N14e30c93h90a10n48i34c45k64ý 7273496708660

Protože tam myslí hlavou a vědí, že doprava funguje jen jako celek. Teď jsem četl zajímavý článek. Město Chomutov zřizuje linku do Prahy. Od špičky až po vyloženě okrajové spoje. Vždy to bylo šul nul, bus pro všechny i mimo špičku a všichni se vešli. Pak přišel Jančura, silné časy odsál, okraje ho nezajímají, on chce jezdit plný. Chomutov musel rušit linky a co mu zbylo doplácí 300k měsíčně, opravdu jsou soukromníci požehnáním?

+2/0
20.7.2015 22:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.