- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co Ruprechtice a Pavlovice,je to stejné.Nejhorší na tom je,že po rozkopání už žádná firma co kopala nedá nic do původního stavu,takže zde vzniknou jen zhruba zavežené příkopy a různé kopečky hlíny už ,ale bez travin a porostu.
Jsme v Liberci lide by si na toto měli zvyknout,převážné se něco opraví a vzápětí se kope pak to ma vypadat
To je u nás normální.Po ČEZu to rozkope RWE a následně ČVaK.
Tak to mám pro redakci MF DNES ještě výživnější námět na reportáž: most přes Jilemku na silnici II/293.
V roce 2014 byl na této silnici kompletně rekonstruovaný povrch mezi Jilemnicí a Martinicemi, byla to nádherná nová silnice s vynikajícím vodorovným značením.
Vydrželo to tři týdny! Pak přišla kompletní uzavírka silnice, demolice mostu a výstavba nového. To trvalo půl roku. Pak to opět přeasfaltovali, nádherná nová silnice.
Vydrželo to měsíc! Pak se pod těžkým provozem začala vlnit a propadat vozovka okolo zásypů mostovky, následovalo snižování rychlosti na 70, 50 a aktuálně je tam na širokém rovném přehledném úseku 30 km/h, ale všichni jedou krokem, protože na most se najíždí a z mostu sjíždí více než pěticentimetrovým schodem, na kterém si už pár nepozorných motoristů zničilo pneumatiky i ráfky. Před rokem to ještě byla krásná rovná rychlá silnice, teď je to vozovka pro pláč. Ale placená z krajských peněz a nikomu to nevadí.
.....a že si to pěkně okecali, mluvčí jedni. Jak nás hezky a mile houpou a je to jen o koordinaci a podmínkách ve smlouvách. ČEZ si mohl do svých tras položit tzv. chráničky v ucelených celcích a nyní mohl kabely jen zatáhnout. Je to jen o prioritách a důsledném rozhodování.
Pokud vím, jsou-li tam evropské peníze, platí zpřísněné podmínky na znovu otevření povrchů (aby se dotace nemusely vracet?), ale i město požaduje roky záruky od původního dodavatele stavby.
Jestli neví pravá, co dělá nebo bude dělat levá třeba i pozítří - tak já to na městě za slušný peníz vezmu.
Děláte si srandu, ale ono to tak opravdu bude
To, že máme po Kittnerovi nekompetentní vedení města, můžou někteří lidé přičíst jen a pouze svým volebním preferencím a zálibě v nepolitických politicích..
Pro tyhle případy by mělo jasně platit, že firma (ČEZ) si může dát do nákladů je práce odpovídající položení vedení současně s rekonstrukcí prováděnou městem.
Když to nejsou schopny zkoordionvat, tak ať si zbytek doplatí management z padáků
Když byla v Brně potřetí po sobě rozkopána ulice Veveří (2016 ji budou kopat znovu), vysvětlili mi na magistrátu, že firmy dělají kalkulace svého výkonu od výkopu do zahrnutí. Je tedy nemyslitelné, aby to kanalizace vykopaly a plynaři jim do jejich výkopu dávali vedení. To by plynaři ušetřili. Ti tedy číhají a jen to kanalizace zahrnou, začnou sami kopat.
Do výkopu kanalizace nemůžete (resp. nesmíte) dávat plyn ani kabely - myšlen souběh. Existují takové věci jako ochranná pásma nebo minimálně prostorové vzdálenosti dané normami. Ale je to dané i prostým selským rozumem, musíte mít možnost kopnout do země a opravit svoji technologii bez toho aby jste šel přes jinou technologii v souběhu.
Při těchto akcích se nejvíce platí a vydělává na výkopových pracích. Z položení samotných sítí už není takový zisk. Město to údajně platit nebude. ČEZ ten nikdy nic nedělá jen tak pro blaho zákazníků a ještě aby za to platil z vlastní kapsy. Takže někoho to bude nějakou tu korunu navíc stát (za znovurozkopání) ...