- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby v Rakousku opravovali tak dlouho a často každý dvousetmetr tunelu jako v Liberci, tak by zcela paralyzovali silniční dopravu, a to trvale. Co tady v těch pár metrech tak dlouho a tak často vůbec dělají ? My jsem holt nenapravitelně neschopná země.
mohli by aspoň při tom omezení informovat, že je nějaký výjezd zavřený.... a přidat cedule o zipu, i když ty stejně většina řidičů nechápe.
To je pěkná blbost. Redaktor bezmozek se ani nezeptal, proč tunel dlouhý 280 metrů potřebuje drahé a náročné zařízení. Silnice zase potřebují utráce prachy!
Tunel je součástí průtahu silnice I/35 městem Liberec. Jde o 2 tubusový tunel se 2 jízdními pruhy v každém tubusu, dlouhý 280 m, s průjezdným profilem 5,2m a podélným sklonem 0,3%. Je
hloubený v celé své délce. Výstavba probíhala od 06/1994 do 11/1997.
docela odvážné ten ani ne 300 metrů dlouhý tunýlek nazývat "tunelem skrz Liberec" no jo titulek musí být bombastický.
že ta oprava na několik měsíců způsobí problémy s dopravou ve městě? no jo, když se na to vykašlou a prostě ho zavřou, tak to každopádně bude lepší
Když se opravoval tunel ve Švýcarsku, který má asi 7,5 kilometru, kvůli zabezpečení, signalizaci a protipožárním opatřením, trvalo to tamní správě 3 měsíce oba tubusy. Do háje, co tady chce ta Eurovia dělat měsíce na 270 metrech? Ho budou vykládat briliantama??? Je fakt, že za tu cenu, co to bude pro Eurovii (koho taky jinýho) vysoutěžený, by to byla odpovídající dekorace! Asi by se měl někdo nad řízením ŘSD řádně zamyslet, protože co tahle zbytečná organizace již léta předvádí by bylo do nebe volající i ve třetím světě.
Čidla a kamery se tam nechaj 'naházet' za směnu a protipožárně je tam z každé strany min 20 cm betonu. Možná je tam třeba dotěsnit nějaké prostupy, popř. vyměnit či obalit nějaké kabely, problém můžou být nějaké dveře mezi tubusy, tj. něco se tam určitě nechá upravit, ale cokoliv nad 14 dní prostě ostuda.
Ach jo, už i v Liberci si všimli, že tunely jsou dobrý způsob jak tunelovat...
Ono 300m normální člověk za minutu uběhne... na 300m je vidět... tzn. nepotřebuji únikové zóny ani požární odolnost, ani odvětrávání, ani kamery na sledování (úplně stejně poslouží kamera umístěna na výjezdu tunelu...
Liberec už je dávno vytunelovaný...
...a tohle asi patří ŘSD a tam je asi vcelku jedno jestli se tuneluje v Liberci nebo v Přerově
Mě přijde, že se ta dvoutýdenní údržba dělá každý měsíc
opět špatně napsaný článek, odfláknutá práce.
chybí informace o délce tunelu (kolega pode mnou hovoří o necelých 300m), nezmiňuje předpokládané náklady na rekonstrukci (důležitý faktor) a ani informace o uzavření tunelu na "dlouhou dobu" není vypovídající. navíc, když je tunel natolik důležitý pro dopravu v/přes LBC, proč se autor nezeptal ŘSD, zda bude rekonstruovat i v noci (v tunelu to nikomu nevadí).
liberecká i-hojte jen papouškuje zástupné důvody úřadů, proč je potřeba utratit velké prachy...
Nechápu, proč by měl mít ani ne 300 metrů dlouhý tunel požární zabezpečení. To už se může dělat i pod dálničníma mostama.
A troufám si tvrdit, že pro instalaci pár kamer a protipožárních čidel stačí omezení provozu na pár dní.
Ano, tunel je cca 280 m dlouhý a dělat s ním takové "štráchy" mi připadá trochu alibistické. Úředníci by měli používat víc selského rozumu.