Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostudné autobusové nádraží v Liberci má naději. Díky penězům z Evropy

Ošklivé stavební buňky, které dominují autobusovému nádraží v Liberci, možná konečně padnou k zemi. Na svou moderní proměnu už nádraží čeká řadu let, teď je ale zase o něco blíže. Sousední Jablonec nad Nisou zase usiluje o nový přestupní terminál veřejné dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a96r15e15k 30M56a61r75t38i17n 8879434756530

No, tak hlavně že známe názor Jančury. Podle p. Pšeničkové to vypadá, že jiní dopravci na AN ani nezajíždějí.

+2/0
27.10.2015 23:15

J34i68n16d92ř27i52c54h 61Š25k78o47p86e85k 4715201820425

Největším problémem je, že chybí hala, v níž by mohli cestující počkat v teple na svůj spoj,

 

No na to by blbej při pohledu na fotku nepřišel ;-D

+4/0
27.10.2015 18:28

M43a37r26t58i84n 96M59u57s74i33l 4690581393301

Zase Radim z Brna? Kolik lidí přiveze na autobusák on a kolik jich přivezou ostatní dopravci, že dostal prostor?

Pokud cokoli stavět, tak bez Kotase. Jeho paskvily vydávané za prototyp moderních dopravních staveb nebrat! Jejich nepraktičnost lze v Libe testovat denně, ať už jde o AN nebo Terminál MHD.

+6/0
27.10.2015 17:35

M73i50r35o43s77l98a33v 54J84a41n40o81u36š66e43k 9694881657

Právě jsem na to chtěl upozornit. Hlavně NE Patrika Kotase! Než jeho, tak tam raději nechte ty buňky.

+1/0
29.10.2015 21:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.