Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Liberce do Turnova pojedou řidiči bez známky. Ale jen 110 v hodině

Jásat mohou ti, co kostrbatě objíždějí nynější rychlostní silnici z Turnova do Liberce, protože nemají dálniční známku. Posmutní zase zřejmě motoristé, co si zvykli mezi oběma městy uhánět stotřicítkou. Dosavadní rychlostní silnici R35 chce totiž stát od ledna administrativně poslat do kategorie silnice I. třídy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L36u66b95o88r 83J56a63n69u73s 4224144575698

klidně budu jezdit 110, hlavně že si nemusím kupovat celoroční známku kvůli 10 kilometrům týdně :-p

+1/0
3.11.2015 1:49

Z27d33e58n83ě90k 56S96a84m23e15k 5761486453

Stačí na těch pár místech značka omezující rychlost na 90 nebo 110 km/hod, je to běžné i v zahraničí. A ne zase "české" řešení plné výjimek. Kolik je těch bez známky, co jezdí denně z Lbc do Turnova nebo opačně ? Určitě ne tolik, aby dělali závar na objezdných trasách, na kterých v součtu projedou více PHM za víc než kolik je roční viněta, jen ať si to spočítají.

0/−5
31.10.2015 19:12

J29i39ř96í 95E79r73b78e12n 1893494606807

Trasa Lbc-Turnov je soucasti severniho tahu na Pardubice a Ostravu, kde dalnuci nezavadis. Takze kupovat znamku kvuli 5 % trasy leckdo nechce.

+3/0
1.11.2015 10:33

J16i93ř13í 62E97r10b16e95n 1833364166847

A prave fakt, ze se na teto NEdalnici museji pouzivat znamky, je reseni plne vyjimek a omezeni rychlosti. Prerazeni R35 zpet do kategorie I/35 je systemove reseni - kdo jede jen po teto silnici, musel mit znamku kvuli ubohym par kilackum po nestandardni ctyrproudovce.

+4/−1
1.11.2015 11:27

G49e96o37r12g 17K23o61m28b49e47r37e33c 9714761416401

humus Rv

0/−2
30.10.2015 12:30

J77o66s37e83f 97Š13o83l61t93e32s 8244148700523

Tahle silnice stejně jako dálnice nikdy složit nemohla. Občas tam jezdím a tedy nejel bych tam 130, i kdyby tam nebyly značky omezující na 110 a 90. Nejsem totiž magor a nechci se zabít. Některá ta místa jsou vážně úzká s na dálnici prudkými zatáčkami. Jet tam souběžně v koloně s kamionem je na omrsk.

+5/0
30.10.2015 11:44

M61a91r33t22i55n 82K45n75ě94ž76e87k 7423401674

Jak psal kolega 130 není rychlost povinná, nýbrž maximální. StAČÍ POUŽÍVAT HLAVU.  Je jasné že v zimě nebo na mokru jsou useky nebezpečně, talk přeci přizpůsobým rychlost. Pamatuji zimu, kdy se jelo i 40. Právě kvůli Vám a podobným jezdvů, co jezdí 80 - 100 za jakéhokoliv počasí . je při špičce dálnice věčně ucpaná !!!

+2/−6
30.10.2015 11:47

J66o79s90e30f 68Š74o27l26t98e32s 8864458220743

Pokud vám vadí pár lidí jedoucích 80-100 (tedy stejně jako kamiony) a musíte se kvůli nim rozčilovat, měl byste radši vrátit řidičák, protože ve svém amoku pak na silnici spácháte nějakou nepředloženost. A hlavně jsem nikde netvrdil, že po dálnici jezdím 80. Jezdím dle podmínek. To znamená že občas i 160–170 na dálnici, kde to podmínky umožňují (nulový provoz třeba na Kroměříž za Brnem). A přesto jsou na silnici z Turnova do Liberce místa, kde bych se tedy 130 opravdu bál jet. Pravda, nemám osmičkovou audinu, ale pro ní platí fyzikální zákony úplně stejně jako pro moji fábii.

+6/0
30.10.2015 11:52

V18i84k97t56o57r 96N85á44r98o58ž30n57ý 3949122708

Jenže i 130 Km/h v některých úsecích je hodně nebezpečná i za pěkného počasí....

+4/−1
30.10.2015 15:24

M59a94r64t71i25n 94K24n40ě93ž45e94k 7343441924

Opravdu skvělý nápad. každý den dojížídim do Mladé Boleslavi. Snížit rychlost je zavádějící. Jsou úseky které v zimě ani ve 110 nebo v 90 nemůžete jed, ale když je zase sucho úplně v pohodě se dá většinou jed 130 km/h- řidiči, kteří šetří a nekoupí si známku nelituji. šetří tam kde se nemá.Myslím si že 130 kč měsíčně (1500 za rok) je zanedbatelné investice. Ale většina lídí úseky zná, a přibrzdí kdo je nezná stačí kvalitně označi značkami. A to že se nějako blbec který je jako čuně vybourá v zatáčce, tak to vám nepomůže asi žádné opatření. Holt vždy se najde blbec který jede nad své či nad možnosti auta...

+2/−4
30.10.2015 11:41

P11e35t19r 70K69o67l19o77m40a83z43n81í32k 8794413980206

No možná to nevíte, ale existuje spoustu lidí, co nejezdí denně do Mladé Boleslavi.

+4/−1
30.10.2015 13:04

J79a25n 54D48o36l31e73ž96a79l 9930540145219

Stejně si pojedu jak chci

+5/−4
30.10.2015 9:16

P61e71t50r 51N96e33c21h86a34n43i61c80k64ý 7793386428710

To je velmi dobrá zpráva hned z několika důvodů: Liberec - Jablonec bude možné v případě problémů a uzavírek jezdit i přes Jeřmanice, Jablonec - Hodkovice obecně půjde jet normálně, obecně Hodkovice a Rychnov jsou bez známky odříznutí od světa, uleví se Záskalí, Žďárku, Jílovému atd., mnoho lidí co cestuje z Liberce jinam než na Prahu nebude známku vůbec potřebovat. Jen doufám, že mýto bude sníženo na úroveň silnice 1. třídy.

+6/0
29.10.2015 21:42

J43i97ř93í 34E25r19b88e53n 1743144456737

Pro mě to bude opravdová úleva R^

Už se snad nebudu muset kodrcat hore dole kotárama sedmdesát minut přes Semily, Železný Brod a Jablonec, kde jedna zatáčka střídá druhou a pravá ruka téměř neopustí řadicí páku...

+3/−1
29.10.2015 20:51

P88e72t64r 73L28a32n70d40a 1799820185874

Jestli 110 nebo 130 km/h je skoro jedno, kdo si chce jet v úseku mezi Paceřákem a Turnovem rychleji, pojede i tak. Zbytek až k odbočce na Rychnov je opravdu horší. Kdo chce z Rychnova pryč, opravdu musí mít dálniční známku na většinu směrů a dost těžko se to objíždí. Pamatuji že ještě červený semafor co kdysi na vrcholu Paceřáku ukazoval na náledí dole v zatáčce pod viaduktem? Ta zatáčka se dá projet i přes 200km/h, ale je to zvláštně nepříjemnný úsek... Předposlední pravá zatáčka před Jabloncem často klouže...

+10/0
29.10.2015 17:59
Foto

J32i54r80k92a 67C71h50l44u63m 5174608558

Skvělá zpráva.

+4/−2
29.10.2015 17:21

O20l86d45ř62i60c97h 31J29a74n23e44č70e95k 8179456573671

To je velmi rozumné R^ - na té silnici se 130 bezpečně jet téměř nedá, snad toliko od Ohrazenic nahoru na kopec a směrem do Turnova přes Paceřák - teda pokud máte dostatečně silné auto a chuť dělat vír v nádrži. Možná ještě u Liberce, nevím, tam to moc neznám.

Takže když bude v celé délce max. 110 a ti odvážní to za sucha kolem Hodkovic sešlápnou na 120 (víc tam jezdí stejně opravdu málokdo), bude to jedině v pořádku, to omezení téměř nikomu vadit nebude a ano, jak říká starosta Hodkovic, lidi spíš budou rádi za to, že tam nemusí mít známku.

+7/−6
29.10.2015 16:05

P12e90t59r 89N15e11c70h38a95n84i13c62k11ý 7193816228190

Asi jediné zhoršení možná bude na silnici 610 mezi Turnovem a Hradištěm (nevím jestli až k Boleslavi). Tipuji, že řada lidí z Liberecka si pořizovala známku jen a pouze kvůli úseku LB-Turnov a možná kousek po R10, pokud už budou moci jet LB-Turnov gratis, tak jim třeba za nějakých pár km po R10 známka stát nebude a to se může na silnici 610 projevit.

+2/0
29.10.2015 21:49

P63e41t85r 18K78o81l60o88m23a19z19n20í95k 8604353910756

Jenže tady se bavíte (s prominutím) o pár vesnicích, kdežto tímhle se odpadá potřeba DZ směrem na Pardubice, Hradec, Brno .. což je je řádově úplně někde jinde.

+3/0
30.10.2015 8:27

P60e25t10r 65N14e84c74h33a64n22i28c65k72ý 7133626578860

Jasně, to já jen pro úplnost,  však výše jsem několik výhod popsal

+1/0
30.10.2015 8:41

M52a13r71t59i32n 19K98n10ě90ž91e60k 7283981344

Jo a čím jezdíte ? škoda 1000 ? Jezdím každým den, a 110 jezdí málokdo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Za sucha uplne v pohodě všude 130, jen zatačká dole před hodkoviceme je něpříjemná.

+2/−3
30.10.2015 11:44

V69i34k57t65o22r 53N58á56r20o83ž24n69ý 3419322508

Snížení rychlosti chápu a beru. Jednou jsem jel za deště , nejel jsem rychle....cca 100 km/h v těch zatáčkách mezi Hodkovicemi a sjezdem na Jablonec ..dojedu za zatáčku , tam dvě auta v sobě a měl jsem co dělat , abych do toho nevlétl také. 130 km/h na tento úsek je strašně moc.

+7/−4
29.10.2015 15:20

R15o56m61a19n 17H32a30n26u38s 8165117649224

To je patrně úsek ještě se starým asfaltem jako byl pod Paceřákem směrem do Hodkovic. Co je tam nový povrch ještě jsem tam auto ve svodidlech nebo na tý louce neviděl. Asi by to měli dát i sem a ještě je za deště nebezpečný nájezd z Hodkovic na Liberec - ten samý problém.

+2/0
29.10.2015 17:03

L91u24k15á65š 86V51e94v47e54r96k45a 1437926550

ano přesně kvůli takovým jako jste vy, budou muset všichni ostatní jet pomalu, ono ta rychlost je maximální povolená nikoliv povinná, ale proč snižovat rychlost obecně, když za sucha se celý úsek dá projet i 160..Rv kdo se tam má vysekat, se tam vyseká i s tou 110kou...pro ostatní jen omezení

+7/−4
29.10.2015 20:10

D60a74n17i48e66l 77J50i86r14á65č89e27k 3541490180298

Jasně takže když bude hezky a sucho, tak tam pojedu taky 100, přitom se to dá úplně v pohodě slušnějším autem projet 160kou... V Německu mají neomezeně a pokud tam na dálnici namrzne, tak tam taky nikdo nejede 250... ono je u toho řízení občas potřeba používat hlavu a hlavně přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky a ne vždy jezdit maximální povolenou rychlostí... už vidím jak všichni jezdí z Paceřáku dolů a Paceřákem nahoru stovkou :-D

+1/0
30.10.2015 2:04

V58i20k87t46o64r 95N77á58r82o89ž37n13ý 3599592268

No tak hlavně v Německu rok od roku narůstá podíl dálnic , kde se nemůže jet neomezeně. A být taková silnice jako je Turnov-Liberec v Německu , jezdí se po ní úsekově nikoliv 110 , ale 80.

A 160 v těch zatáčkách ? Ani omylem.

+3/−1
30.10.2015 8:08

M23a75r68t51i30n 67N43o86v70ý 9157202498743

No jasně, 160 paceřákem se dá, ale vyděláte na tom tak pět sekund, protože potom zase musíte brzdit do zatáček, vy ňoumo :D

+3/−1
30.10.2015 10:53

M68a95r55t39i35n 47K34n54ě56ž90e64k 7953581654

Přesně !!! Líp bych to něřekl !

0/0
30.10.2015 11:45

M75a49r47t36i54n 48M23u14s77i79l 4650971893761

Podoba R35 z Turnova do Libe je nepochybně důsledkem budování 4pruhu salámovou metodou v trase někdejší "silnice dálničního typu" jak se říkávalo jedničce s předjížděcími pruhy do kopce. A tím tahle silnice bývala. Stavěná v 70. letech na max. 90 km/hod. S kouskem 4pruhu okolo Jeřmanic. Když se v 90.letech začaly přidávat salámovou metodou další dva pruhy, silnice se nikde nenarovnala. A především v údolí Mohelky zůstala v původních poloměrech.

  Za vrchol projektantského diletantizmu považuji Paceřák. Hlavně, že se ho notná část odtěžila. Jenže dost materiálu se navezlo nahoru. Proč nevznikl pořádný terénní zářez, který by stoupání z obou stran kopec snížil? A to, že přežila odbočka ke kurtům bez připojovacího pruhu, to je bez komentáře.

   Každopádně pokud bude úsek bez známky, pro místní rozhodně dobře. Těch co jezdí třeba od Rád.mlýna do Hodkovic není zrovna málo. A tím pro nás přestane mít smysl úvaha o krajských známkách za 300.

+6/0
29.10.2015 15:15

O11l74d59ř84i38c82h 23J92a81n72e34č21e91k 8309666843141

V zásadě souhlas, ale nemyslím, že tady ta salámová metoda byla záměrem - prostě se nejprve v 70. letech postavila nová silnice 1. třídy a když se pak později stavěla rychlostnice, tak ji nebylo kudy jinudy postavit než tím úzkým údolím v trase stávající silnice. Jestli bylo možné ji alespoň částečně narovnat, o tom nehodlám diskutovat - prostě netuším.

Paceřák a pořádný zářez? No nevím jak si to představujete - čemu by to bývalo pomohlo, kdyby se ten zářez udělal o 10 nebo 20 metrů hlubší? Asi vcelku ničemu a bývalo by to bylo mnohem dražší. Tam by pomohl snad jen tunel (ve kterém by ale stejně bylo omezení na 100 km/h ;-)) - mnohem dražší.

Jo zrušení známky je dobrý nápad R^ Ze Znojma až na hranice Libereckého kraje se leckdy mimo dálnice jede lépe než po nich, jen těch posledních pár desítek kilometrů je problém - a to teď (téměř) odpadne :-)

+1/0
29.10.2015 16:13

M54a71r12t67i46n 33M77u65s11i60l 4640281743721

Nemám problém s Vámi souhlasit. Asi mimo Pamatujete si, jak se tam silnice přestavovala? Pokud si vzpomínám, odstřelovala se sklála u aleje Rohanka (zelení tehdy vřeštěli, že díky tomu z poloviny uschne). Takže dneska kolem ní jedeme v zářezu (přes silnici je most pro pěší autobusové zastávce). Jenže místo, aby byla tahle výška rychlostky zachovaná, navezl se kámen na temeno kopce. Takže se silnice dostala nad úroveň okolních polí. Vždyť i místní silnice zdola od Mohelky (od Zlaté Hvezdy a Sedlejovic) rychlostku podchází! To je to co nechápu. Proč tam je takovéhle nově vytvořené zvýšení Paceřického kopce.

+1/0
29.10.2015 19:50

M37a56r57t52i80n 41M78u67s75i51l 4810671733121

...asi mimo Paceřáku

0/0
29.10.2015 19:51

P42e56t92r 46T92e75n21k36r87a18t 9641518804292

Ta silnice nebyla nikdy vedena jako dálnice. Ale jako rychlostní komunikace. Tak by mělo ministersvo dopravy, vrátit všechny peníze  za dálniční známky řidičům.

+8/−1
29.10.2015 15:14

O37l31d58ř74i16c10h 95J63a44n77e84č52e34k 8869946603841

jakto? vždyť rychlostní silnice vždycky byly zpoplatněny společně s dálnicemi

+2/−1
29.10.2015 16:14

P77e58t74r 32T54e67n27k35r98a60t 9111688484872

A já myslel, že se prodávají dálniční známky, a ne rychlostní.

+2/0
30.10.2015 20:44

R39o59m58a39n 54H91a17n61u72s 8155787219254

Autor "Už dnes proto řidiče u problematických úseků, třeba zatáček u Rádelského mlýna a pod Paceřickým kopcem zpomalují dopravní značky s devadesátkou. I tak je Paceřický kopec místem častých nehod a výjimkou tam nejsou ani tragické nehody.

Při jedné z nich před dvěma lety zemřel řidič Škody Octavia, když ve směru z Turnova na Liberec zezadu narazil do návěsu kamionu. Ten kvůli závadě zastavil u krajnice".

Nevím jakou souvislost má nehoda před dvěma lety do kamionu se zatáčkami.

Paradox je, že nejvíc nehod je v Paceřáku do kopce směr Turnov.

Ale kdyby si autor článku zjistil nehodovost na DI,  asi by mohl článek napsat fundovaněji.

+6/0
29.10.2015 14:39

R61o49m50a33n 40H37a32n85u91s 8165967829624

Snížení rychlosti na Paceřáku směr Liberec je po úpravě  asfaltu v dolní zatáčce pod žel. viaduktem už asi přehnané. Dřív tam bylo vybourané auto především za deště každý týden, ale teď jsem tam žádné víc jak rok neviděl.

Lidi co to znaj, tam jezdí 100-120km/h.

Snížená rychlost u Rádelského mlýna je spíš, protože do středových svodidel nainstalovali takové plácačky, aby se řidiči neoslňovali, ale tím pádem za zatáčku směrem na Liberec není vidět. Věřím tomu, že by šli natočit tak aby zabránili oslnění, ale bylo za zatáčku vidět.

Dnes mi přijde, že na silnici mezi vesnicema se může jet 90 a taky není před každou zatáčkou, která se dá projet jen 70 snížení rychlosti, prostě řidiči musej používat mozek a jet tak jak a kam vidí, ale na dálnicích je snížení rychlosti u každé zatáčky, nedejbože pokud se tam něco dělá je tam hned 80/60km/h. 

Dále se domnívám, že to nejsou jen poloměry zatáček co R35 nesplňuje. Například napojení mlýna s tenisovým kurtem pod Paceřákem. Počet a vzdálenost odboček. 3 odbočky na 4km Hodkovice, Rychnov, Jeřmanice asi taky nebudou splňovat normu na dálnici, když i odb. v Boleslavi na ul. Průmyslovou byla na vyjímku. Délka připojovacích pruhů už se zlepšila, ale třeba sklon Paceřáku směr Liberec taky asi nebude úplně košer.

+8/0
29.10.2015 14:15

P40e49t17r 49M94u93n94z88a54r 1915751569506

Ta snížená rychlost je tam dle mého hlavně kvůli krátkým připojovacím pruhům (ve směru do Liberce navíc do kopce).

0/0
29.10.2015 15:25

M67i77l26a85n 68V52i42k 1527645843573

Jenže dost řidičů asi ten mozek buď vůbec nemá, nebo je silně zakrnělý!! (Alespoň podle toho, co často vidím na našich silnicích.)

0/0
29.10.2015 16:58

J37o69s41e26f 12Š47o53l60t56e90s 8604678530333

Ta omezení rychlosti se na dálnici všude dávají, protože při vysoké rychlosti nemáte dost času se rozmyslet a také na dálnici nepředpokládáte nějaké ostré zatáčky...

+1/0
30.10.2015 11:54

D20a83n26i35e16l 57D74r75n88e68c 6531689166462

Česká klasika, místo toho, abychom odstranili nebezpečné místo, tak snížíme rychlost :-/ Chápu, že byrokracie u nových staveb trvá dlouho, ale tak proč ji nezjednosušší? Jinak by mě zajímalo, jak často tam budou měřit...

+2/−5
29.10.2015 14:07

O54l50d19ř75i63c59h 21J35a62n78e85č17e47k 8249106593161

Vy asi vůbec netušíte, o čem je řeč, že? Jel jste tam vůbec někdy? Pak něco povídejte o "odstraňování nebezpečných míst"

+5/0
29.10.2015 16:18

J20o72s61e58f 67Š25o26l58t36e82s 8604798710713

Výborný nápad. Uděláme visutou dálnici z Turnova do Liberce. A zavěsíme ji za Měsíc. To je totiž jediný pořádný způsob, jak to zjednodušit.

+5/0
30.10.2015 11:55

P42a40v16l16a 16K80v84a13p93i22l83o30v46á 7489978194597

No to, že tahle část R10 má horší parametry než hradubickáje jasný. Přitom momentálně je na úseku R10 Lib Tur 130 km/h a na Pce HK je 90 km/h. To je ujetý.

+4/−1
29.10.2015 13:49

J75a39n 62H43a95v54r87d85a 2348926261368

Jenže tohle není R10 ˘

+1/0
29.10.2015 17:36

P75e60t54r 90K17o53l76o40u17š92e77k 6309178773494

Klasika, kde úředníci považují řidiče za nesvéprávné, proto je třeba jim všechno nařizovat a zakazovat.

Na Novém Zélandu máte deleko menší silnice daleko klikatější a všude platí 100 km/h, i když se tam nedá projet ani 30km/h, přesto mi to tam přišlo daleko bezpečnější a hlavně plynulejší i když každé druhé auto bylo s řidičem turistou pokaždé z jiné země. 

Omezení dávají pouze když je to opravdu omezení. Místo toho používají značky doporučená rychlost průjezdu zatáčku atd. Informaci o tom, že za 5 km bude váš pruh rozšířen na dva a vy budete moci předjet ( takže se ani nesnažíte, zklidníte se a počkáte těch 5 minut )

Když si zkusíte projet zatáčku danou doporučenou rychlostí, vidíte, že to funguje a vždy to svižně projedete tak to tak i děláte. Jelikož to funguje, dělá to většina a tak je provoz plynulý. Ve průjezdných vesnicích  mají omezení na 70km/h a uprostřed pás o šíři 2m, který je vyšrafovaný a slouží pro situace, kdy někdo odbočuje atd. Takže je tam místo pro manévrování a opět je to plynulejší.

Tady vám ovšem pro jistotu do zatáčky kdy se to dá projet 70km/h hodí 50km/h omezení rychlosti a za to radar.

Pro jistotu na každý přechod s cykolosteskou dají dej přednost v jízde, konec cyklostezky, začátek cyklostezky, či cyklisto sesedni z kola. Demence.

V ČR když potkáte značku omezení, tak ji 90% lidí ignoruje, protože ví, že je to zbytečné. Viz 30 km/h v každém městě na každém rohu. Mají to dávat pouze kde je více dětí ( školy atd ) a pokud jsou práce na silnici. Nikde jinde.

Asi kombinace demence a značkového lobby.

+16/0
29.10.2015 13:48

O73l46d77ř77i59c27h 32J83a49n18e38č46e85k 8289306813871

na Novém Zélandu jsou hold jiné kulturní zvyklosti. kdyby to tak jak popisujete bylo všude kolem v Evropě, jen v Česku ne, tak nic neřeknu, ale snad přeci víte, že snížení rychlosti se jako forma upozornění na nebezpečná místa v Evropě používají mnohem častěji než nějaké doporučené rychlosti. mně je teda celkem jedno, co z toho tam je, hlavně že tam něco je, protože když to tam neznám, tak nemám jinou možnost odhadnout, jak rychle se to dá projet. naopak mě docela vytáčí to, co bývá třeba v Alpách, kde projedete úsek se sníženou rychlostí, ta skončí, tak šlápnete na plyn a vzápětí přijde prudká zatáčka 8-o

a přerušovat cyklostezky na přejezdech silnic značkou není demence ale nutnost, protože kdyby ta cyklostezka nebyla přerušená, tak by cyklisté měli přednost před auty, ta by tam měla omezení na 30 - to byste brblal ještě mnohem víc Rv

0/0
29.10.2015 16:27

V67i75k27t60o39r 39N39á94r31o77ž52n82ý 3619412358

Ono je to hlavně o tom , že v některých zemích jsou lidé vychováváni úplně jinak.. V západních zemích (včetně USA) jsou lidé vychováváni jako nesvéprávné ovce , které potřebují svého vůdce , který bude říkat co smějí a co nesmějí. A takovému polosvéprávnému davu když dáte volnou ruku k něčemu , nemůže to nikdy dobře dopadnout...

0/0
30.10.2015 8:11

P14e23t48r 55J25a66n19s53a 8758144814785

Zase jeden chytrý pisálek, co přesouvá, v tomto případě silnici, z jednoho zemského klimatického pásma do druhého....docela náročné....8-o;-D

0/−1
29.10.2015 13:40

J16a89n 22K86o21h88l 4613407601874

Tenhle stát už je fakt k smíchu. Do statisícové metropole a okolní aglomerace s více než 250 tis. obyvateli (+-30km) nejsou ani schopni dovést dálnici, a železnice kopíruje stav ze 60. let 19. století. Masakr.

+4/0
29.10.2015 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.