- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
klidně budu jezdit 110, hlavně že si nemusím kupovat celoroční známku kvůli 10 kilometrům týdně :-p
Stačí na těch pár místech značka omezující rychlost na 90 nebo 110 km/hod, je to běžné i v zahraničí. A ne zase "české" řešení plné výjimek. Kolik je těch bez známky, co jezdí denně z Lbc do Turnova nebo opačně ? Určitě ne tolik, aby dělali závar na objezdných trasách, na kterých v součtu projedou více PHM za víc než kolik je roční viněta, jen ať si to spočítají.
Trasa Lbc-Turnov je soucasti severniho tahu na Pardubice a Ostravu, kde dalnuci nezavadis. Takze kupovat znamku kvuli 5 % trasy leckdo nechce.
Tahle silnice stejně jako dálnice nikdy složit nemohla. Občas tam jezdím a tedy nejel bych tam 130, i kdyby tam nebyly značky omezující na 110 a 90. Nejsem totiž magor a nechci se zabít. Některá ta místa jsou vážně úzká s na dálnici prudkými zatáčkami. Jet tam souběžně v koloně s kamionem je na omrsk.
Jak psal kolega 130 není rychlost povinná, nýbrž maximální. StAČÍ POUŽÍVAT HLAVU. Je jasné že v zimě nebo na mokru jsou useky nebezpečně, talk přeci přizpůsobým rychlost. Pamatuji zimu, kdy se jelo i 40. Právě kvůli Vám a podobným jezdvů, co jezdí 80 - 100 za jakéhokoliv počasí . je při špičce dálnice věčně ucpaná !!!
Opravdu skvělý nápad. každý den dojížídim do Mladé Boleslavi. Snížit rychlost je zavádějící. Jsou úseky které v zimě ani ve 110 nebo v 90 nemůžete jed, ale když je zase sucho úplně v pohodě se dá většinou jed 130 km/h- řidiči, kteří šetří a nekoupí si známku nelituji. šetří tam kde se nemá.Myslím si že 130 kč měsíčně (1500 za rok) je zanedbatelné investice. Ale většina lídí úseky zná, a přibrzdí kdo je nezná stačí kvalitně označi značkami. A to že se nějako blbec který je jako čuně vybourá v zatáčce, tak to vám nepomůže asi žádné opatření. Holt vždy se najde blbec který jede nad své či nad možnosti auta...
No možná to nevíte, ale existuje spoustu lidí, co nejezdí denně do Mladé Boleslavi.
To je velmi dobrá zpráva hned z několika důvodů: Liberec - Jablonec bude možné v případě problémů a uzavírek jezdit i přes Jeřmanice, Jablonec - Hodkovice obecně půjde jet normálně, obecně Hodkovice a Rychnov jsou bez známky odříznutí od světa, uleví se Záskalí, Žďárku, Jílovému atd., mnoho lidí co cestuje z Liberce jinam než na Prahu nebude známku vůbec potřebovat. Jen doufám, že mýto bude sníženo na úroveň silnice 1. třídy.
Pro mě to bude opravdová úleva
Už se snad nebudu muset kodrcat hore dole kotárama sedmdesát minut přes Semily, Železný Brod a Jablonec, kde jedna zatáčka střídá druhou a pravá ruka téměř neopustí řadicí páku...
Jestli 110 nebo 130 km/h je skoro jedno, kdo si chce jet v úseku mezi Paceřákem a Turnovem rychleji, pojede i tak. Zbytek až k odbočce na Rychnov je opravdu horší. Kdo chce z Rychnova pryč, opravdu musí mít dálniční známku na většinu směrů a dost těžko se to objíždí. Pamatuji že ještě červený semafor co kdysi na vrcholu Paceřáku ukazoval na náledí dole v zatáčce pod viaduktem? Ta zatáčka se dá projet i přes 200km/h, ale je to zvláštně nepříjemnný úsek... Předposlední pravá zatáčka před Jabloncem často klouže...