Diskuze

Z Liberce do Turnova pojedou řidiči bez známky. Ale jen 110 v hodině

Jásat mohou ti, co kostrbatě objíždějí nynější rychlostní silnici z Turnova do Liberce, protože nemají dálniční známku. Posmutní zase zřejmě motoristé, co si zvykli mezi oběma městy uhánět stotřicítkou. Dosavadní rychlostní silnici R35 chce totiž stát od ledna administrativně poslat do kategorie silnice I. třídy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

klidně budu jezdit 110, hlavně že si nemusím kupovat celoroční známku kvůli 10 kilometrům týdně :-p

1 0
možnosti
ZS

Stačí na těch pár místech značka omezující rychlost na 90 nebo 110 km/hod, je to běžné i v zahraničí. A ne zase "české" řešení plné výjimek. Kolik je těch bez známky, co jezdí denně z Lbc do Turnova nebo opačně ? Určitě ne tolik, aby dělali závar na objezdných trasách, na kterých v součtu projedou více PHM za víc než kolik je roční viněta, jen ať si to spočítají.

0 5
možnosti
Foto

J96i70ř76í 21E93r87b28e25n

1. 11. 2015 10:33

Trasa Lbc-Turnov je soucasti severniho tahu na Pardubice a Ostravu, kde dalnuci nezavadis. Takze kupovat znamku kvuli 5 % trasy leckdo nechce.

3 0
možnosti

Tahle silnice stejně jako dálnice nikdy složit nemohla. Občas tam jezdím a tedy nejel bych tam 130, i kdyby tam nebyly značky omezující na 110 a 90. Nejsem totiž magor a nechci se zabít. Některá ta místa jsou vážně úzká s na dálnici prudkými zatáčkami. Jet tam souběžně v koloně s kamionem je na omrsk.

5 0
možnosti
MK

Jak psal kolega 130 není rychlost povinná, nýbrž maximální. StAČÍ POUŽÍVAT HLAVU.  Je jasné že v zimě nebo na mokru jsou useky nebezpečně, talk přeci přizpůsobým rychlost. Pamatuji zimu, kdy se jelo i 40. Právě kvůli Vám a podobným jezdvů, co jezdí 80 - 100 za jakéhokoliv počasí . je při špičce dálnice věčně ucpaná !!!

2 6
možnosti
MK

Opravdu skvělý nápad. každý den dojížídim do Mladé Boleslavi. Snížit rychlost je zavádějící. Jsou úseky které v zimě ani ve 110 nebo v 90 nemůžete jed, ale když je zase sucho úplně v pohodě se dá většinou jed 130 km/h- řidiči, kteří šetří a nekoupí si známku nelituji. šetří tam kde se nemá.Myslím si že 130 kč měsíčně (1500 za rok) je zanedbatelné investice. Ale většina lídí úseky zná, a přibrzdí kdo je nezná stačí kvalitně označi značkami. A to že se nějako blbec který je jako čuně vybourá v zatáčce, tak to vám nepomůže asi žádné opatření. Holt vždy se najde blbec který jede nad své či nad možnosti auta...

2 4
možnosti
PK

No možná to nevíte, ale existuje spoustu lidí, co nejezdí denně do Mladé Boleslavi.

4 1
možnosti
JD

J85a31n 91D36o18l49e77ž55a76l

30. 10. 2015 9:16

Stejně si pojedu jak chci

5 4
možnosti
PN

To je velmi dobrá zpráva hned z několika důvodů: Liberec - Jablonec bude možné v případě problémů a uzavírek jezdit i přes Jeřmanice, Jablonec - Hodkovice obecně půjde jet normálně, obecně Hodkovice a Rychnov jsou bez známky odříznutí od světa, uleví se Záskalí, Žďárku, Jílovému atd., mnoho lidí co cestuje z Liberce jinam než na Prahu nebude známku vůbec potřebovat. Jen doufám, že mýto bude sníženo na úroveň silnice 1. třídy.

6 0
možnosti
Foto

J28i37ř39í 39E61r62b45e67n

29. 10. 2015 20:51

Pro mě to bude opravdová úleva R^

Už se snad nebudu muset kodrcat hore dole kotárama sedmdesát minut přes Semily, Železný Brod a Jablonec, kde jedna zatáčka střídá druhou a pravá ruka téměř neopustí řadicí páku...

3 1
možnosti
PL

P67e94t66r 24L98a22n64d62a

29. 10. 2015 17:59

Jestli 110 nebo 130 km/h je skoro jedno, kdo si chce jet v úseku mezi Paceřákem a Turnovem rychleji, pojede i tak. Zbytek až k odbočce na Rychnov je opravdu horší. Kdo chce z Rychnova pryč, opravdu musí mít dálniční známku na většinu směrů a dost těžko se to objíždí. Pamatuji že ještě červený semafor co kdysi na vrcholu Paceřáku ukazoval na náledí dole v zatáčce pod viaduktem? Ta zatáčka se dá projet i přes 200km/h, ale je to zvláštně nepříjemnný úsek... Předposlední pravá zatáčka před Jabloncem často klouže...

10 0
možnosti
Foto

J59i50r47k94a 86C37h93l22u52m

29. 10. 2015 17:21

Skvělá zpráva.

4 2
možnosti