Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Libereckém kraji jsou stovky opuštěných budov. Teď k nim přibyl i Baumax

Téměř po dvaceti letech skončil v Liberci obchod pro kutily Baumax. O práci přišlo na padesát zaměstnanců. O budoucím využití budovy hypermarketu není po odchodu rakouského vlastníka jasno. Není tak vyloučeno, že se prozatím zařadí ke stovkám opuštěných areálů v kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B61r34o27n26i55s29l48a10v 17P85l43á25š97e81k 9502260412748

honem do nich nakydejte ekoběžence i s neziskovkami a dobrovolníky!-němčouři potřebují ulevit:-PRv

0/0
30.12.2015 9:41

V22í48t 55K91o31u49b82a 6526850314588

Baumax byl klasickou ukázkou totálního low-costu za nesmyslné ceny. Byl jsem tam a podlahy uvnitř obchodu ze zámkové dlažby mne opravu přiváděly v úžas (speciálně při manipulaci s naplněným nákupním vozíkem). Takových není škoda a osobně si myslím, že jediná možnost je strhnout.

0/0
29.11.2015 0:53

J94i53ř13í 82E94r44b59e32n 1393804496657

Á, Jyřyk Záhora dorazil na iDNES, zdravím pana mínusovače! ;-D

+2/0
26.11.2015 8:57

J41i85ř36í 13E94r27b33e32n 1433584186647

A kdyby měl někdo o ten seznam brownfields v kraji zájem,je ke stažení zde: http://regionalni-rozvoj.kraj-lbc.cz/getFile/id:331538/lastUpdateDate:2015-11-23%2012%3A26%3A38

+1/−1
26.11.2015 6:16

J58i25ř68í 12E76r43b13e43n 1273504216427

Jinak mi připadá, že se pan redaktor zúčastnil semináře na Krajském úřadu a na jeho základě si sepsal tento článek :-)

http://regionalni-rozvoj.kraj-lbc.cz/page3332/seminar-brownfields-a-greenfields-libereckeho-kraje-2015

+1/−1
26.11.2015 6:15

O39n41d13r47a 90Š93e12d93i71v82ý 1247161943453

Liberec je taková navoněná bída..., spousty megalomanským projektů, hraní si na velkoměsto a pak zbydou jen dluhy a prázdné "paláce"....

+2/0
25.11.2015 17:21

J86i35ř61í 97E24r45b44e48n 1333784746567

Megalomanské projekty si naštěstí dovolují především soukromí investoři. Nebo snad ta obchodní centra a tovární komplexy platilo město? To nanejvýš s velkým zpožděním dokončuje jejich napojení na hromadnou dopravu a veřejné osvětlení na místní komunikace...

Liberec strašně doplácí na mizerné dopravní napojení, zčásti dané geomorfologicky (od zbytku české kotliny je oddělen ještědsko-kozákovským hřbetem) a zčásti geopoliticky (poválečné umělé odříznutí od přirozených vztahů s Německem plus odsun většiny původního obyvatelstva). Vlakem do Prahy se kodrcáte dvě a půl hodiny (monopolní Student Agency to po rychlostce stihne za polovic, ale ne každý chce jet busem), do Hradce taky, jen do Ústí o půlhodinu rychleji. Kloudná dálnice taky chybí. A to je sedmdesát let po válce!

+4/−1
26.11.2015 6:11

M54a94r77t16i48n 89M73u92s73i62l 4230851403491

Až na tu dálnici, souhlasím. Protože co by za kompletní 4pruh od Prahy jiní dali (Budějovice, Ústí, Vary)

+1/−1
26.11.2015 7:19

J56i24ř91í 75E11r62b16e41n 1553764806287

To ano, to nerozporuju, i když Ústí má s Prahou aspoň kvalitní železniční spojení a Budějovice už skoro taky.

0/0
26.11.2015 20:02

L35u75c96i89a17n 34P71a44p48a16z26i65a43n 5344417111705

Kvalitní silniční spojení je ale dnes důležitější jak kdysi železnice.

0/0
27.11.2015 10:20

M34a21r75t66i74n 88M30u55s57i77l 4220491233491

Vkrádá se mi otázka zda budově Baumaxu hrozí stejné "vybydlení" jaké postihlo památkově chráněnou přádelnu Blaupunktu, když už z obou děláme brownfield. Ale očekávám, že tady si to majitel pohlídá.

0/−1
25.11.2015 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.