Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Moderní vlaky nesmí do Polska. Sen o přímé lince se rozplývá

Už tuto neděli se měli lidé svézt moderními motorovými vlaky Stadler z Liberce do polské Sklářské Poruby. Zástupci kraje to deklarovali už na podzim s tím, že „přes to vlak nejede“. Teď se ale zdá, že sen krajských politiků o přímém vlakovém spojení se začíná rozplývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a51r67t68i50n 71Š46v14a62n79c54a63r 5152703

No hlavně že máme Ropidy, Koridy, Idoly a podobný nesmysly.. stejně nás vozí ČD, bUSlINE, ČSAD... všechny zmíněné ...idy jsou akorát nechutný paraziti vysávající státní rozpočet

0/0
10.12.2015 13:41

R25e57n59é 68F21l12á50š97a76r 5404810154

Tak by mohly České dráhy jezdit s 810, nakonec je tenhle vlak stejně lepší než klimatizovaná hrůza od Stadleru...:-)

0/0
10.12.2015 10:27

V21l13a69d39i80m72í29r 73J39i87r82o49š 6488764716

Problém vidím v tradiční polské nepřizpůsobivosti. Často na této trati jezdím a u Poláků byl vždy nějaký nepochopitelný problém.

+1/0
9.12.2015 19:37

J92i59ř89í 22E61r61b70e27n 1113984316447

Já naopak vidím problém v polské přizpůsobivosti: jakmile je problém vyřešen, ihned vynaleznou nový ;-)

+1/0
9.12.2015 21:40

P44e49t27r 69M73i41k63u98l81a 7672515937743

To nejsou vlaky Regio Spider, ale Stadler Regio-Shuttle RS1... Nevím, jestli mám takovou smůlu, ale kdykoli narazím na článek paní Prokopové, tak tam skoro vždy najdu nějakou věcnou chybu... :(

+2/0
9.12.2015 1:48

J52o37s85e38f 32K28u10r59f98i68ř87t 1541895975509

Regio Spider je obchodní označení ČD, stejně jako Elefant, Panter atp... Ubohé ale zapadá to do politiky ČD, on na nábřeží je taky zvěřinec.

+1/0
9.12.2015 9:14

M17a67r63e71k 29M51a93r69t48i98n 8319174966610

Na kraji v i Koridu dlouho věděli, že ten problém existuje, jen dělali že nevidí a neslyší. Toto je důsledek. Proč nikdo neprodloužil smlouvu se současným provozovatelem, který jezdí do Polska? Mohlo být alespoň s přestupem. Takto se pro jistotu zastaví provoz úplně. Bravo!

+3/0
8.12.2015 23:07

M95a89r39t92i20n 76Š51v21a56n92c58a88r 5212313

Korid je umělá  organizace, parazitující na dopravcích, společnost akorát vysává

0/0
10.12.2015 13:45
Foto

M26i19c73h72a74l 53S90m69í10t85k16a 8354794183436

Chapete nekdo vetu: "Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova, a tou nejhorší, že vlaky nepojedou vůbec." ? Mozna autorka by ji mela objasnit. Alespon ja za sebe bych prosil.

Zdroj:http://liberec.idnes.cz/prime-vlaky-z-liberce-do-polske-sklarske-poruby-problem-pjv-/liberec-zpravy.aspx?c=A151208_153632_liberec-zpravy_tm

+7/0
8.12.2015 22:51

J44o61s78e10f 38K91u70r36f58i10ř67t 1571965895219

Klasika, vychrlit informaci co nejdřív, i když o tom vim prd... Mělo být myšleno, že by došlo k prodloužení spojů z polska resp. jejich náhradu polskou jednotkou SA134.

0/0
9.12.2015 9:46

M59i71r58o44s80l37a77v 15P96a33č88e30s 8460477336192

V tomto případě ale žádný problém ze strany Polska nevidím!

+1/−1
8.12.2015 21:36

K90a44r85e75l 84S25t53r58ž51a25n80o81v12s48k94ý 1908115525

Proč musí mít vlak schválený provoz v každé zemi zvlášť? Zrovna tady by mělo v rámci EU fungovat jen jedno schválení kdekoli. V Unii není problém přesouvat lidi letadlem, autem, vozit zboží sem a tam, přehazovat si migranty, ale je problém jet vlakem.

+6/0
8.12.2015 21:28

L88u26k23á30š 45V84e98v80e50r32k33a 1937466470

protože v každé zemi je jiný systém zabezpečení a i jiné předpisy a to než se vše sladí bude ještě hodně dlouho trvat

+1/0
9.12.2015 11:28

M38i63l29a33n 86V98i75k 1737955733293

Ono i sladit silniční dopravní předpisy je pro savný Brusel velký problém!

0/0
9.12.2015 18:52

J36i77ř35í 88E26r51b85e80n 1503564326667

No, je rozdíl schválit pro jednotné používání kdekoliv v EHS třeba takové elektrospotřebiče (které se vyrábějí v desetitisícových sériích a pro které platí jednotné bezpečnostní EN) a třeba takové drážní vozidlo, které musí splňovat rozličné technicko-bezpečnostní národní předpisy. Ostatně i tramvajové a trolejbusové provozy se liší město od města a stejnou tramvaj nemůžete bezproblémově provozovat v Liberci, Praze či Olomouci, aniž byste na nich neprovedli větší či menší technické úpravy.

0/0
9.12.2015 21:44

O12n28d71ř55e48j 39P54a77r11ý92z57e86k 1644115664378

Už na trati z Liberec-Zittau-Varnsdorf-Rybniště je brzdou jízda přes polské území a o spolupráci se nejspíš nemůže mluvit.

+4/0
8.12.2015 19:52

P80e28t11r 26N46e56c49h21a78n53i71c95k43ý 7763946608560

"Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova" - Tak to je skutečně zajímavá varianta. Myslel jsem, že už tam trať je, ale oni očividně přivedou ještě nějakou ;-D

+3/0
8.12.2015 19:35

T72o11m29á96š 57P11a49l34i89č81k10a 3343959689630

To víte kluci, nemažete, nejde to!

+2/0
8.12.2015 19:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.