- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto nádraží by se mělo nechat v této podobě jako historická památka. Je to český unikát. Musíme udělat petice za záchranu. Už se v této zemi zlikvidovalo mnoho památek (Nádraží Těšnov, Ozubnicové vyhybky v Dolbnim Polubném atd.)
Na podobné stanice jsou jinde hrdí. A věci snadno přesunutelné, např. historické vozy, stará návěstidla atd. jsou dokonce k vidění i bezprostředně u některých moderních, frekventovaných stanic. Je zajímavé, že tady to nejde.
A pro ty, co se ohánějí soukromým vlastnictvím: zjistěte si, komu patří SŽDC.
Takovéhle trati dnes nemají jinou cenu než tu historickou.
Já si kladu otázku , jaká je pravděpodobnost toho , že po její modernizaci stejně někdo rozhodne , že ta trať je k ničemu a že tudíž objednání nějakých vlaků je zbytečné a akorát stojí peníze...neboť autobus je levnější...
Co na tý trati chtěj modernizovat? Nejlépe by bylo ji zakonzervovat v současné podobě. Z ní přímo dýchají dějiny. Modernizace by to celé zničila.
Upřímně řečeno...celá tato trať na mne dýchá nostalgickým dojmem. Vlaků zde moc nejezdí , lidí ve vlacích jakbysmet... co z celé trati od Martinic do Trutnova udělat muzeum ??
Pokud by se tam postavila trať, po které by se jezdilo 120 km/h, tak budiž, ať se to modernizuje. Ale dokud tam jezdí ty drncáky, tak to opravdu nemá smysl.
Líbí se mi, jak se SZDC zaštiťuje modernizací, a ve finále tam přijede starý orchestrion.
Mohla by sloužit i v rámci modernizované trati a deset lidí by nepřišlo o práci. Aha, takže přeloženo: zaplaťte obojí a ještě deset nadbytečných lidí navrch
Ano, strojvedoucí a výhybkáře nahnat všechny k pásu do fabrik.. nádhera prostě Je vaše myšlení tak omezené i mimo internet?
Převážná většina nehod na železnici je zapříčiněna selháním lidského faktoru A teď ani nemám na mysli řidiče, kteří vjíždí na přejezd na červenou, pouze selhání výpravčího, selhání vyhýbkáře atd.
Pokud by to byla pouze víkendová turistická atrakce, nemám námitek. Ale pokud to má být součástí běžného provozu železnice, tak je to hazardování s lidskými životy.
Výpravčí a výhybkář? Ty jsem naposledy viděl snad v minulým století.. bohužel. Dneska je to vesměs automatizovaný a řízený z dispečinku.. jenže spoléhat se na techniku je fajn - dokud se něco nestane..