Diskuze

Průmyslová zóna v Liberci kolabuje. Na silnici čekají firmy patnáct let

Když chtějí tisíce zaměstnanců firem z průmyslové zóny Jih v libereckém Doubí jet do práce, musejí vyrážet s dvacetiminutovým předstihem, aby přijely na čas. Jediná silnice, která oblast spojuje se zbytkem světa, je totiž beznadějně přetížená.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Paradox dnešní doby : pracujeme v továrně na "plechovky" , abychom si mohli taky koupit jednu "plechovku" a dojíždět s ní do továrny na "plechovky".

2 0
možnosti
MP

M28a39r24e43k 86P72a58r45a

1. 3. 2016 10:45

Zas tak hrozné to ze zkušenosti není. Určitě by to šlo přechodně také řešit vzájemnou dohodou firem, aby se tolik nepotkávali směnaři.

A hlučnost R10, ideálně na celém úseku v Liberci, se dá řešit zpomalením na 70kmh a hluk bude poloviční. Ta minuta navíc zdržení je zanedbatelná, ale 30 až 40 tisíc lidí nebude vystaveno pernamentnímu hluku a navíc se sníží i emisní zatížení.

0 11
možnosti
LK

Odhlédneme-li od toho, že v liberci žádná R10 není, tak snižovat rychlost na smerove oddelene silnici se zákazem vjezdu nemotorovych vozidel je hovězí napad hodný spíš pražského magistrátu. Proc 70? Dat tam zákaz vjezdu a bude tam klid jak nejhlubším hvozdu. ;)

5 0
možnosti
LP

Průmyslová zóna bez pořádné přístupové komunikace vůbec neměla být zkolaudovaná. Ale co naděláme, když je to dítě Synerlandu s ODS, vládci v oné době Liberci? Zaměstnanci by zde měli přestat pracovat, pak by se vše rychle začalo napravovat.

4 1
možnosti
MB

Líný ouřadové neradi něco řeší...neumí to... radši jen přežívají... asi problém celého světa... ouřada - symbol duševní strnulosti

0 0
možnosti
LE

Musejí si projektanti ně jak vydělat a kdo to zaplatí je nezajímá :-/

0 0
možnosti
MZ

Pokud vím, od lidí z Pilínova a horního Hanychova, tak stavební uzávěra na úsek silnice propojující severní a jižní průmyslovou zónu i s napojením na silnici R35, pokud stále neplatí, tak ještě nedávno platila. Dokonce byl její budoucí profil zakreslen i v katastrálních mapách, takže proč se musí zase řešit nové územní plány a kdoví co, když na trase plánované silnice všichni o její budoucí stavbě vědí a počítají s ní?

2 0
možnosti
MM

Je to evidentně proto, že spousta lidí od Pilínkova, přes Dolní Hanychov až po Karlinky o územní rezervě pro silnici sice dobře věděla, ale najednou začala dělat překvapené, že jim má pod okny vést. Souhlasím s tím, že silnice do zóny měla dávno stát. Pochopitelně za peníze investora zóny. Jenže to by to nesměla stavět kittnerovsko-synerovská nyní likvidovaná Investorsko-inženýrská. Protože ta tehdy nemusela postavit ani jednoduchý přímý nájezd na Prahu ze zóny Sever u Sněhuláka. Natož, aby jí město nařídilo postavit si přístupovou komunikaci do Jihu.

0 0
možnosti