- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co kdyby si raděj někdo z dopravního podniku šel zkusit, jaké to je jezdit v těch přecpaných tramvajích, které navíc třeba z Vratislavic odjíždí o několik minut dříve, než mají?
Článek je o trochu jiném tématu.
Mimochodem volal jste na dispečink? Já to tak udělal a od té doby si každý šofér pěkně čeká na přesný čas odjezdu, nikdo nechce riskovat pětikilo ze mzdy dolů...
Elektronickým systémům je už z principu lepší nedůvěřovat. Kdyby na to počítání najali jednoho dva lidi, bylo by to rozumnější, protože člověk si udělá snáz přehled o tom, jestli ta tramvaj jezdí nebo nejezdí plná, elektronika zaznamená jen leckdy nicneříkající číslo.
"člověk si udělá snáz přehled o tom, jestli ta tramvaj jezdí nebo nejezdí plná, elektronika zaznamená jen leckdy nicneříkající číslo." - nezlobte se, ale napsal jste pěknou hloupost. Počítací elektronika vydá přesné číslo, kolik lidí na/vystoupilo - a výkaz, zda tramvaj je/není plná, tak nezávisí na osobním úsudku kdovíjak naladěného sčítače...
Já myslí, že ten, kdo se tou tamvají párkrát sveze, ví přesně, která bije, všechny ty průzkumym, čidla a pod. jsou akorát vyhozené peníze.
Zjevně nemyslíte.
On je totiž sakra velký rozdíl mezi tím, když se "párkrát" svezete v nějakém spoji nějaké linky za nějakého počasí v nějakém čase, nebo když máte přesná čísla z každého spoje každé linky a na grafu vidíte přesné rozvrstvení zájmu cestujících podle jednotlivých zastávek!
Nebo víkendy, které průzkumy dosud nebraly v potaz. Aha, tak proto jezdí o víkendu jen jeden přecpanej nagónek.
Zároveň systém porovná kolik z těch co nastoupili mají platnou jízdenku resp. si ji po nástupu označili. Při disproporci větší než 1% bude na nejbližší zastávku povolána Rychlá rota.
Podle mě by bylo lepší, kdyby na zastávkách byl údaj o tom kolik je v tramvajích bezdomovců, případně jestli tam nečíhá revizor.