- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úspěch je dán tím, že se koordinátor nebál rovnou zavést 8 párů spojů a tim nabídl možnost dopravy. Tam kde jedou tři páry tak bude vždy málo cestujících . Podpořeno kvalitní soupravou, zrychlením tratě a vybudováním peronů do sebe všechna opatření zapadají a vedou je skokovému nárůstu cestujících.
Na tom něco bude.
U nás plíživě likvidují trať v zacarovaném kruhu málo cestujících - míň spojů - míň cestujících - ještě míň spojů - ještě míň cestujících ...
Už je v podstatě hotovo, jezdí se jen v sobotu a v neděli, ráno a odpoledne a jezdí prázdný vlak.
Ten vlak do Szklarki a zpět nemá chybu. Kola bych v něm ale nevozil,kdo chce sjíždět pouze z kopce, tak ať si ho poctivě vyšlape po cyklostezkách, kterých je všude díky štědrým dotacím dost.
Jasně, já bych ještě zrušil lanovky a vleky pro lyžaře. A jízdu s nákupem, jen ať šlapou ...
Je vidět, že regionální trať, pokud je v dobrém stavu a jezdí po ní dobré drážní vozidlo ještě není out. A taky je vidět, že je nesmysl poutat vozidlo dotací na konkrétní trať, protože, když se změní poptávka.. Jsem zvědav na výsledky Koutů.
Nešlo by za Stadlera přivěsit hytlák?
Nešlo, protože to není lokomotiva, ale motorová tramvaj. Ne že by to nic neutáhlo, ale nebylo to k tomu vyrobeno (spíš teda nebyl požadavek při objednávce předpokládám)
Tak tohle bych nečekal. Měl jsem za to , že to bude propadák...
Město znám jako Szklarska Poręba v Polsku. Proč jej redaktor přeložil do češtiny? Děkuji za vysvětlení.
A o Paříži, Londýnu, Mnichově, nebo Vídni jste slyšela?