Diskuze

Na trať se vrátily tramvaje, do pokladny dopravního podniku zase peníze

Zhruba o tři miliony korun víc vydělal loni liberecký dopravní podnik na přepravě cestujících. V autobusech a tramvajích jich svezl 41 milionů. Čísla vzrostla i díky ukončení výluky mezi Jabloncem a Libercem. Přesto ale výdělek není tak vysoký, jako býval dřív.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

To jízdné je moc drahé. A některé autobusové spoje jezdí s minimem lidí, tam by se dalo ušetřit.

0 1
možnosti
Foto

J37i63ř36í 70E46r74b49e73n

5. 4. 2016 12:03

A to minimum lidí tam jezdí celou dobu a po celou trasu? Nebo se to koná jen poblíž konečné, na kterou se tak jako tak musí dojet?

1 0
možnosti
PV

P87e20t10r 24V44i68n16a31ř

5. 4. 2016 9:43

Nic ve zlém, ale tlačit se v těch autobusech náhradní dopravy se skutečně a) nedalo, b) nikomu nechtělo, c) když jezdí jednou za dvacet minut ani nemohlo moc lidí

2 0
možnosti
BG

Pořád se ptám: jaké kroky chcete učinit, abyste zvýšili počet přepravených cestujících? Zatím mi nikdo neodpověděl.

Základem je linkové vedení a jízdní řády, které nevypadají jako noty na buben. 47 linek je fakt hodně, systém je nepřehledný a málo použitelný.

1 0
možnosti
PK

Liberec je malej (dá se skoro všude dojít) a má drahý jízdný, takže stačí propad benzínu o 10 kaček a lidem se do MHD moc nechce ..

3 1
možnosti
TG

také chodim pesky .. je to pekna prochazka.. a nemusi se clovek tlacit v MHD a cuchat smradlava podpazi. 8-o

0 0
možnosti