- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z článku vyplývá, že se denně do Jablonce nevrátí skoro sto lidí. Plně je chápu :)
Tím že jde o meziměstskou tramvajovou trať, tak na ní cestující přibývají.
můžete mi, prosím, někdo vysvětlit tuto souvislost? nějak jsem pana ředitele nepochopil...
Mozna asi tim, ze dochazi k vystavbe novych domu, tim padem narustu obyvatel Prosece a Vratislavic... myslim, ze cestujicich pribude i po vystavbe prodlouzeni tramvajove trate v Jablonci z Lazni na autobusove nadrazi... to je vsak jen ma domenka..m
Myslím , že až se dostaví čtyřproudová silnice z Jablonce do Liberce , vznikne otázka, zda vůbec tuto tramvaj ponechat v provozu...
Jo ty ses znamej tema svymi antinazory na verejnu dopravu... never more Narozny a jemu podobnym!
Roční jízdné JBC-LBC je nehorázně drahé a ještě to musí obě města dotovat. Fandím projektům typu blablacar.cz kde je možné se svézt autem třeba za 10 Kč.
V Liberci chteji tramvaje posilovat.... v Moste je chteji zrusit... nekde maji rozum a jinde vladne hloupost!
Jel jste oběma, abyste to porovnal?
Včera bylo pozdě. Také by tramvaje mohly být delší.
Nevim, jestli je mozne provozovat trivozove soupravy - veslo by se tech 3x14 metru k nastupistim? Asi sotva.