Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidem u liberecké zoo došla trpělivost. Vyvěsili vlastní zákazy stání

Obyvatelům ulic sousedících s libereckou zoo došla trpělivost s bezohlednými řidiči. Ti totiž svá auta často parkují mimo vyhrazená stání nebo blokují lidem vjezdy k jejich domům. Na stromech v Alšově ulici proto lidé nedávno umístili řadu zalaminovaných papírových cedulí se značkou zákaz stání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K28a62r48e53l 28N89o82v50á49k 7221404908280

No, s vlastníma zákazama si můžou akorát vytřít ... Od toho je policie, aby vyhodnocovala, zda řidič spáchal přestupek či ne, ovšem nikoliv vůči někým namalovaným a hřebíkem připíchnutým cárům papíru.

0/0
26.7.2016 13:01

T53o53m38á87š 44G86r22o21s89s64m65a79n68n 6844228172611

to je problém zaparkovat v Tescu a pak nasednout na tramvaj a vystoupit v lidakach? Koupit nejakou zvýhodněnou jízdenku, nebo rovnou nekde v centru koupit listky do Zoo s vyhodnou tramvajenkou.. ale to by lidi nesmeli byt lini premyslet a udelat 5 kroku navíc a mocipani zase vyjit lidem vstric se zvihodnenym jizdnym. Hlavne ze mame před radnici plaz a na ni Al rasida s půlměsícem co tam rozlozil sv ehoupacky

0/0
12.7.2016 7:27

J42i91n39d26ř34i86c52h 97R60á69z85l 2701525431300

Tady nad�l�te �s parkov�n�m u zoo ale jd�te se pod�vat na parkovi�t� p�ed nemocnici, to je masakr.....ned�stojn� a nechutn� a ka�d� den....a nikdo nic ne�e�� a podivn�, neviditelny starosta se p�ijede pr� pod�vat....svat� prostoto!!!!!

0/0
12.7.2016 0:36

M63a33r48t14i40n 12K36a45d53l26e43c 5491415913854

Problém s parkovánim neni nikde, problém je v lidech že jsou líný ujít o dvacet metrů víc, a parkujou kde nemaj.

+2/0
10.7.2016 10:11

V97o52j34t24ě34c86h 91F67i82a67l67a 4450108659581

Kdybych tam bydlel, taky by mě to taky štvalo ale na druhou stranu když chci mít zoo plnou návštěvníků tak bych měl zajistit odpovídající parkovací plochy.

+3/0
9.7.2016 12:44

A86n51t60o34n77í42n 48W68e90i27s91e59r 9470407367435

Jako všude u nás v Česku!! Neschopnost zastupitelstva!!! Řeší vše perzekucí!!! Nikdo neřeší potřeby normálnich lidí!!!

0/−2
9.7.2016 12:33

V28í83t 36Ž81í92l13a 4680751628278

pane Žák a další, vysvětlovat a vyvracet něco p. Řápkovi nemá cenu!

Když mi bylo 20-25, na VŠ v Liberci sem chodil všude pěšky, kolem přehrady a lesem. Nechápal sem majitele aut a upřímně sem je nenáviděl!!! (a to jich bylo hodně málo)

Dnes sem na druhé straně barikády, autem jezdím každý den. Rád chodím pěšky, ale abych se prošel třeba po ZOO, musíme s rodinou do něj dojet autem. Prostě musíme a nemá cenu to vysvětlovat, to pochopíte, až budete na mém místě!

Kdybych se před 20 lety potkal, tak bych si za to nafackoval, takže vím, že nemá cenu něco vysvětlovat nebo vyvracet. Ale každý (většina) jednou dospěje! :-)

+1/0
8.7.2016 15:30

P32e81t55r 52S59c75h20w75a83r93z 7808499733921

Nemusíte, prostě nemusíte ;-). Ale je to pohodlnější, rychlejší, mnohdy i bezpečnější.

0/−1
8.7.2016 16:06

J47a15n 92P86l89a68c17h40ý 1110737640750

A to není možné v Liberci využít MHD? To není možné zaparkovat někde ve městě a do ZOO dojet MHD? Já myslím, že to možné je! A pokud má někdo malinké dítě v kočárku, tak proč sním chodit do ZOO?

+3/0
9.7.2016 0:08

P33e13t40r 64K68n14ě80b27o65r38t 8922178329210

Auto se kupuje taky proto aby se nemuselo jezdit mdh.

+1/−1
9.7.2016 8:36

J20i72ř47í 87E37r35b95e45n 1233854716677

MHD se zřizuje taky proto, aby každej nemusel jezdit autem a zabírat zbytečně 10 m2 veřejného prostoru.

+2/0
10.7.2016 8:22

I12v97a51n97a 78N25o87v90á 2702382579278

To jako záviděj, že někdo jede s dětma do zoo autem?

+1/−3
8.7.2016 15:15

J65i86ř42í 50L80e37p42š55í98k 8612421215940

ne, to jako je štve, že jim to tam některý řidič sekne před výjezd z pozemku, nebo do křižovatky, která se pak stává nepřehlednou, tudíž nebezpečnou... třeba...

+8/0
8.7.2016 15:22

R86i87c91h18a31r15d 88M65i88k88u92l36e93n98k45a 1889667337764

V Brně taky děs. Parkoviště u ZOO má kapacitu cca 10 míst.

+2/0
8.7.2016 14:02

R32a65d60e94k 78J96a82n79a73t75a 9795246154422

Ono se tam nedá dojet veřejnou dopravou?

+5/−10
8.7.2016 14:03

R76i73c36h32a11r81d 45M30i32k66u51l52e83n57k60a 1209897477654

Pokud jedete z druhého konce Brna (popř. jste mimobrněnský) a berete sebou třeba 2 menší děti, tak vás myšlenky na MHD velmi rychle přejdou.

+12/−2
8.7.2016 14:46
Foto

B62r24o21n16i23s26l37a17v 98G55a87b25r61y69š 2352219621

Nesmysl, můj kolega má dvě malé děti a nemá s tím problém.

+1/−1
9.7.2016 8:20

G24a66b98r80i33e47l 17H10o84r88t58e26n 9261599643724

Tak to ZOO přesuňte k nějakému hypermarketu, po úspěšném projektu přesunu nádraží to pro vás nemůže být problém.:-)

+1/−3
8.7.2016 14:03

P10e88t15r 69B73e80z43s84t29a75r94o20s13t37i 2859836753361

Tak , když budu chtít nějaký dětský cíl u marketu , navstivim třeba dětskou železnici , ta je hned za Olympii...

+2/0
8.7.2016 14:31

D71a81n 47S79v72o64b93o89d63a 9610630165206

V Brne PRIMO u ZOO sice je cca 10 mist , ale pro navstevniky ZOO je parkoviste kde je cca 100+ mist zhruba 200m od ZOO

+1/0
8.7.2016 16:28
Foto

B49r28o50n80i35s49l90a86v 28G55a95b53r46y63š 2412729231

Pro některé je to asi moc daleko. Zvlášť, když po zoo nachodí ještě víc...

0/0
9.7.2016 8:19

P17e21t46r 52P93o69s82p45í37š50i62l 4628404256436

Kolem aut je obrovský byznys. Jsou zde obrovské příjmy z nejrůznějších daní a navázaných služeb, ať je to DPH, spotřební daň, silniční daň, mýto, pojištění, poplatky na registru, řidičské průkazy, servisy, ND, STK , emise, parkování atd atd... V automobilovém průmyslu a souvisejících službách je zaměstnána snad polovina lidí a je smutné, že stát za tyto peníze není schopen zajistit aspoň adekvátní počet parkovacích míst u turisticky zajímavých lokalit. Vždyť v Liberci díky tomu neslavnému mistrovství máme aspoň parkoviště pod Ještědem. Jinak by ani to nebylo.

+9/0
8.7.2016 13:51

G48a49b55r28i26e19l 40H87o32r89t18e49n 9731669653534

Formálně máte jistě pravdu, technicky to ale prostě není možné - nelze zajistit dostatečné parkovací kapacity u každého místa, kde se dá v průběhu roku očekávat sem tam nával.

+4/0
8.7.2016 13:57

P57a46v69e90l 80Ř69a82p98e64k 7872506209155

Přesně tak. Tolik místa prostě ve městech není, aby každý mohl všude zaparkovat. Tento jednoduchý fakt lidé stále odmítají pochopit.

+4/−3
8.7.2016 14:04

P52e47t71r 36Ž78á43k 1167743198823

Tento fakt je jasný každému, kdo používá osobní automobil. Co řidiči nechápou, je fakt, že se najdou Řapkové, kteří za ideální řešení situace považují zrušit možnost parkování úplně.

+4/−1
8.7.2016 14:08

P15a67v46e78l 86Ř50a21p46e75k 7452696919785

Zrušit možnost bezplatného parkování na veřejném pozemku.

Jídlo vám také nezajišťuje stát, přesto hlady netrpíte a nedostatek jídla není.

+1/−7
8.7.2016 14:10

P40e60t55r 96Ž39á50k 1747783468133

Pak bych ale rovnou zrušil i bezplatné parky, lavičky, chodníky, držáky na kola...co si má co kdo zadarmo parkovat svůj tlustej zadek na veřejnou lavičku nebo svoje idiotský kolo do veřejnýho držáku, žejo.

+8/0
8.7.2016 14:13

R18a87d82e42k 40J90a60n96a16t78a 9585296794432

"parky, lavičky, chodníky, držáky na kola..."

-----

Jenže u těchto věcí není tak zjevný převis poptávky nad nabídkou. Je jich dost a není třeba draze stavět další. Parkovací místa byste mohl stavět donekončna, prostě proto, že zabírají cca 3x5 metrů, což je poměrně dost, když uvážíte, že průměrně v autě jezdí 1,25 člověka.

+2/−2
8.7.2016 14:19

G93a47b38r71i18e19l 58H58o55r17t31e60n 9101969133664

Nesmyslné srovnání. Zajištění parkování na ulici je přibližně stejná služba občanům, jako třeba kontrola kvality vody. Nebo činnost ČOI, abych příměr přenesl blíže k jídlu.:-)

+2/0
8.7.2016 14:16

S30v98a72t36a55v27a 89D43u42r87a56n64o35v97á 3419119874471

Mate samozrejme pravdu, ale parkovaci mista maji v jakekoliv oblasti danou kapacitu a proto k ni mimo jine vede MHD. Ani tech lavicek v parku neni dostatek pro vsechny navstevniky, stojanu na kola je take omezeny pocet etc. Ve vsech techto pripadech plati, kdo driv prijde, ten driv mele. A to, ze je clovek liny se podivat, kde by mohl v klidu zaparkovat a pak se dopravit do daneho cile je jen jeho spatna znamka.

0/0
8.7.2016 14:21

G87a79b91r29i70e25l 51H18o90r79t75e19n 9901879703604

Dám vám zadarmo radu - seřaďte si diskuzi do vláken. Třeba pak začnete chápat kontext diskuze a přestanete lidem vysvětlovat věci, které zjevně vědí.

+2/−1
8.7.2016 14:24

S60v68a84t47a55v47a 81D13u73r75a17n70o21v67á 3379399414391

Zjevne jste se nikdy neuklikl ve vlaknu, ale budiz to taky svedci o necem.

0/0
8.7.2016 14:27

G80a60b58r39i29e96l 27H39o28r82t80e28n 9701279793604

Vy jste se neuklikla, vy jste reagovala na mě a zcela jste přitom ignorovala, že jsem v prvním svém příspěvku v tomto vlákně řekl v podstatě totéž, co vy ve svém "ale". A na této stránce jste stejnou chybu udělala v reakci na Petra Žáka níže, kdy jste jeho reakci vzala jako prvotní tvrzení a nikoliv jako reakci. A mimochodem, autory plusů a mínusů jde zjistit kliknutím na hodnocení.:-P

0/−1
8.7.2016 14:31

S58v97a24t70a79v19a 79D61u42r85a20n77o19v28á 3269789714901

Jste prudce inteligentni clovek, diky za pripomenuti veci, kterou jsou zjevne dle vas nevedela. A to minus mate ode mne, aby jste to kliknutim na pocet +/- nemusel zjistovat. ;-)

0/0
8.7.2016 14:34

R52a95d31e49k 12J65a36n75a64t33a 9235276194552

Kontrolu kvality vody si platíte v ceně vody. Jak občan města, jezdící autem, platí městu za to, že mu udržuje silnice? Nijak.

Uvědomte si, že auto k pohybu po městě (alespoň v Praze) užívá MENŠINA lidí. Přesto je jim podřízena VĚTŠINA prostoru na komunikacích.

+1/−4
8.7.2016 14:21

P49e86t28r 58Ž78á95k 1937503798293

Co třeba daně z paliv? Druhou část vašeho příspěvku si laskavě podložte statistikami.

+2/0
8.7.2016 14:23

R10a79d47e91k 47J75a86n59a78t68a 9605526834932

1) město vybírá nějaké daně z paliv? O tom mi není nic známo.

2) je o tom spousta statistik, např. zde: https://en.wikipedia.org/wiki/Modal_share

0/−2
8.7.2016 14:35

P74e11t53r 70Ž62á39k 1737243378403

Vybírá je stát. Že je přímo použije na něco jiného a městu pak dá peníze zase z jiného balíčku neřeším.

+3/0
8.7.2016 14:39

R80a25d77e46k 59J70a21n15a13t83a 9735256164572

Město ale dostává peníze podle počtu občanů, ne podle počtu aut.

+1/0
8.7.2016 14:48

P17e13t79r 38P32o43s53p95í26š64i28l 4148814666196

Jsem pro, klidně budu za parkování všude platit. Ale ať potom zruší spotřební daň z paliv. Stát nemůže pořád stát s napřaženou rukou a jen od motoristů vybírat a nic jim za to nedat. Motoristé vlastně přispívají chodcům na chodníky, cyklistům, na MHD - na silnice atd..

+4/0
8.7.2016 14:18

R97a14d31e42k 87J31a36n69a82t75a 9155536544942

Spotřební daň je ve směšné výši, vychází to na nějakých 0,8 Kč/km. Za to ani nelze požadovat žádné extra služby. Např. mýto na polosoukromých dálnicích ve Francii je cca 3 Kč/km.

0/−2
8.7.2016 14:46

M75i90l93a71n 30G36á18l 4430576594191

Vám se zdá spotřební daň cca 18,- Kč z litru nafty směšná? Je to víc než polovina ceny pro spotřebitele, dále jsou samozřejmě PHM ještě zatíženy DPH.

+1/0
8.7.2016 15:44

R36a98d57e68k 47J54a49n77a27t81a 9575136414392

DPH se ale platí ze všeho. Je to v podstatě skrytá daň z příjmů (vydělané peníze jsou u typických (nespořících) občanů předurčeny k utracení, je víceméně jendo, co si koupí, DPH odvede ve výši nadné celkovou útratou, tj. celkovým výdělkem).

0/0
8.7.2016 19:45
Foto

B52r62o57n84i61s41l48a81v 74G88a55b83r56y32š 2562829981

Když se podíváte na přecpané ulice a parkoviště, tak pochopíte, že to není jasné každému.

+1/−1
9.7.2016 8:23

P55e62t94r 42Ž80á57k 1527113288113

Nicméně zrovna Liberecká ZOO je místo, kde je naprosto jasné, že parkovací místa prostě budou potřeba. Je jedno, jestli budou před branou, nebo o kousek dál a lidé se projdou, nebo o větší kousek dál a lidé to dojedou třeba speciální linkou MHD...ale musí existovat a hlavně musí být dostatečně značená, aby přespolní návštěvníci věděli, kde mohou zaparkovat.

+5/0
8.7.2016 14:05

G21a24b51r23i42e19l 20H88o87r36t68e67n 9131349783764

Přímo u ZOO to pokud vím nejde, což znamená, že se přespolní návštěvníci stejně budou snažit parkovat u ZOO, na to se stačí podívat do diskuze.

+1/0
8.7.2016 14:07

P11e85t48r 97Ž85á82k 1847103988603

To si nemyslím, autem jezdí člověk kvůli pohodlí a rychlosti, pokud mohu pohodlně zaparkovat o kousek dál, nebudu ztrácet čas hledáním parkovacího místa někde v ucpaných uličkách nebo na zaplněném parkovišti...

0/0
8.7.2016 14:11

G40a21b50r51i43e42l 48H98o39r71t85e11n 9281259873284

Hm, hm... Já vycházím z toho, jak vypadají některá P+R parkoviště kolem Prahy, myslím ta bez napojení na metro - jsou většinou prázdná. Ale třeba je to v Liberci jinak.:-)

0/0
8.7.2016 14:19

P32e13t32r 54Ž75á56k 1437943748673

Jenže pokud nechám auto na P+R bez napojení na metro, připravuji se o čas a pohodlí. Pokud nechám auto 500m od ZOO a dojdu pěšky, je to rychlejší a pohodlnější, než parkovat jak blbec v ucpaných uličkách.

+2/0
8.7.2016 14:23

G10a28b49r80i12e11l 71H98o75r70t89e57n 9641819653834

Není tam metro, ale jsou tam autobusy, které jezdí přibližně stejně často, jako vlaky metra.

0/0
8.7.2016 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.