- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Včera jsme oprášili synovu tatru a obě vnučky(2,5 a 4,5 roku) měly celé odpoledne o zábavu postaráno
"Tatra nezná bratra, říkalo se kdysi s odkazem na odolnost vlajkové lodi československého národního podniku Tatra..."
Hm, autore, to sis dost zafabuloval. O žádnou odolnost nešlo, ale každý trochu zkušený řidič si ten slogan přeříkal, když přijížděl k úrovňové křižovatce a současně se k ní blížilo z jiného směru zmíněné vozidlo, lhostejno zda po hlavní či vedlejší silnici.
Vsichni meli tatru, jen ja jsem mel Liazku. Mela min kol. Inu, to je zivot. Pri jizde dolu z kopce to nastesti neslo moc poznat a snesla stejne, jako tatrovka.
Už sice velké auto na "vožení" máme, ale tuto asi koupíme také. Menší autíčko na písek se hodí vždy a raději koupím toto, než něco z Číny. Za mne dobrý
Plachťák? To jako Tatra - větroň?
Jinak dřív to býval valník s plachtou
Přesně. Malá je na nic. Mívali jsme velkou,máme zahradu v kopci a děti si ji teda užily.
Teď máme pro vnučku tu malou a k ničemu,jezdit se na ní nedá.
To je asi proto,aby člověk koupil nejdřív tu malou a když zjistí,že je k ničemu,tak jde shánět tu velkou,obchod kvete a plná zahrada krámů...
Ta velká Tatra toho opravdu hodně vydržela. Žádný šmejd to nebyl. Dnes na cestách tu Tatru 148 vidím tak 5x za rok.
Eslivápak to není tím, že nové Tatry toho vydrží ještě víc...
Tu velkou jsem měl jako dítě, teď jsem jí koupil synům. Je to stále robusní kvalitní hračka . Nosnost je 100 kg !!! Jediné co tam přibilo oproti původním modelům je pojistka na sklápění korby.
Hitem i 36 let od konce výroby
Skutečné Tatry 148 – navzdory faktu, že poslední sjela z montážní linky v roce 1982
Na složitější výpočty je vhodné používat "karkulačku".
Nikdo netusil, ze se clanek dostane na stranky tak brzo
Teď jsem koupil tu velkou vnukovi. Za dvě hodiny převezla snad vše co se dalo v bytě převést. Je to, jak píší níže , furt stejné.