- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celá tahle smlouva je jedna velká blbost. Ale ten, kdo na ní měl největší podíl, tak stále dělá ředitele DPMLJ. Ano, Wejnar tam sedí za odměnu, že se mu podařilo nevýhodnou smlouvu s BusLinem protlačit.
Nějak tomu nerozumím. Když si najmu nějakého poskytovatele služeb , tak s ním uzavřu smlouvu , že mu zaplatím "přiměřený zisk". Co to je za nesmysl.
Když s někým tvořím smlouvu , dohodnu se s ním na konkrétní částce a není co řešit.
Zisk vyplacený ve mzdách řidičům? Mzdy jsou ovšem v kategorii náklady. Poněkud zmatené - nezdá se vám?
Co je zase tohle za zlodejinu. To jako Busline doted fakturoval podle smlouvy rezijni naklady a ted si vypocital kolik z toho chce zisku?
Pokud DPMLJ nezvlada svymi silami, at si klidne najme koho chce, ale pak je to preci bezny vztah dvou komercnich subjektu a kazda zakazka by se dala vysoutezit.
Celá tahle smlouva byla od samého začátku regulérní zlodějina. DPML byl desítky let schopen bez výraznějších problémů zajistit veškeré služby veřejné dopravy a najednou měl někdo potřebu sepsat smlouvu s Busline a ještě za jedny z nejhorších podmínek provozu za kilometr v ČR. Bohužel jak už to v Liberci bývá, vše je křišťálově čisté, že už to čistší nemůže být... :-)))